2018-06-28, 00:06
Medlem
Varför stoppade du då inte detta?
Citera
2018-06-28, 00:08
Medlem
Orange.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Mirza har inte bott i Sverige på 4 år.
Man behöver inte bo i Sverige för att göra business här. Jag tror Mirza känner tillräckligt mycket folk i Malmö att han kan bo på månen och fortfarande ha ett finger i spelet.

Jag tror att teorin om Mirza är ganska stark. Finns flera saker som tyder på det.
Citera
2018-06-28, 00:14
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmall89
Varför stoppade du då inte detta?

Vem pratar du med?

Kanske dags att lära sig citera?
Citera
2018-06-28, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orange.
Man behöver inte bo i Sverige för att göra business här. Jag tror Mirza känner tillräckligt mycket folk i Malmö att han kan bo på månen och fortfarande ha ett finger i spelet.

Jag tror att teorin om Mirza är ganska stark. Finns flera saker som tyder på det.

Det är han och dessutom ganska orädd plus ekonomiska muskler.

Mirza har däremot gjort sina stålar, han har små barn, gift sig, han har inga syskon här, varför ska han som 35 åring jaga pengar och framgång och dessutom se sig över axeln när han har gjort sitt här?
Han har det väldigt bra där han är och han har lämnat Etage & Koi livet bakom sig.

Hans bror och bästa vän är borta, hans högra man och goda vän Karamehmedovic är borta, vad ska han göra, hänga med Hong på internetcafeér och Shishaställen?
Citera
2018-06-28, 00:25
Medlem
Ja jag har dålig svenska jag kommer nte med falska nyheter och leker insatt sen tar min info från nätet kan sätta mitt liv på att undrande87 kukar i hans mammas fitta aldrig har varit i orten eller hänger med någon därifrån. De jag försöker säga är att om du nte är från orten eller känner grabbarna därifrån då finns de ingen chans du kan veta. Om du nte har någon pundar vän som sticker t orten för att köpa 1 gubbe och sen får reda på något sen kommer och berättar till dig.
Citera
2018-06-28, 00:32
Medlem
Nej men han säger ju jag och mina bröder hela tiden och sen att det är samma gm och att han vet då undrar man varför han inte hindrade hans bröders död?
Citera
2018-06-28, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostboyyyyyyyyy
Ja jag har dålig svenska jag kommer nte med falska nyheter och leker insatt sen tar min info från nätet kan sätta mitt liv på att undrande87 kukar i hans mammas fitta aldrig har varit i orten eller hänger med någon därifrån. De jag försöker säga är att om du nte är från orten eller känner grabbarna därifrån då finns de ingen chans du kan veta. Om du nte har någon pundar vän som sticker t orten för att köpa 1 gubbe och sen får reda på något sen kommer och berättar till dig.

Detta kan nog vara det märkligaste inlägget i hela tråden.
Kan du skriva det på svenska?

Vilken jävla "orten" pratar du om för övrigt? Detta är inte Stockholm med förorter som Rinkeby eller Tensta.
Du kanske tycker att Hermosdahl och Holma är "orten" ?

Det visar att du lever i en drömvärld.
Citera
2018-06-28, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Mirza har inte bott i Sverige på 4 år.
Enda anledningen (här har ni ytterligare en information som inte stått någonstans på varesej nätet eller forumet) är hans tvist med skatteverket var han ska vara skriven.
Detta var hans första gång i Malmö sedan 2016 och han har bott på hotell.
Ett par timmar efter dådet lämnade han återigen Sverige efter att inte lyckats lösa tvisten med Skatteverket.

Mirzas sista buisness i Sverige/Malmö var pengarna han hade hos guldsmedjefamiljen, dessa pengarna lyckades på något vänster Goran Matic driva in åt honom efter att ha beskjutit/sprängt han och hans familjs bostad i 2 olika omgångar.
När Mirza cashade in sina 10 miljoner där plus det han hade sen innan så är han nog inte dum att återvända hit för att kriga om småslantar med Ghostboys idoler.
Så i dagsläget så kan man tolka det som så att Mirza numera är en eko-brottsling.
Svenska myndigheter har jagat honom för obetalda skatter. Nåväl varför inte betala in de pengarna
han skattats för? Märkligt om han har så god ekonomi.
Han dök upp direkt efter de tre hade skjutits-enligt uppgift. Kanske var han den egentliga måltavlan?
Citera
2018-06-28, 00:42
Medlem
VWazzs avatar
Hade min pappa sålt falska rolex klockor på FB-market då hade jag också gjort allt i min makt för att bli fruktad i hopp om att inte bli mobbad till döds.

Förresten, finns det en marknad för att langa Pigelinglass i orten?
Citera
2018-06-28, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Så i dagsläget så kan man tolka det som så att Mirza numera är en eko-brottsling.
Svenska myndigheter har jagat honom för obetalda skatter. Nåväl varför inte betala in de pengarna
han skattats för? Märkligt om han har så god ekonomi.
Han dök upp direkt efter de tre hade skjutits-enligt uppgift. Kanske var han den egentliga måltavlan?

https://www.expressen.se/kvallsposte...rens-miljoner/

Detta är Mirza. Bara här hade han 11.4 millen (Som han fått).
Då kan man förstå vilka slantar han här...
Så jämför vissa honom med Mekky som drar in 1000 om dagen.
Citera
2018-06-28, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Hade min pappa sålt falska rolex klockor på FB-market då hade jag också gjort allt i min makt för att bli fruktad i hopp om att inte bli mobbad till döds.

Förresten, finns det en marknad för att langa Pigelinglass i orten?
Egentligen så säger ingen i Malmö," orten "om Lindängen, Holma,Söderkulla eller Kroksbäck.
Det verkar inte vara en Malmöbo- för de uttrycker sig inte med ordet: orten
- utan rätt o slätt -platsens namn.
Men ok- alla har sitt sätt.
Jag tycker att det är bra att pappa Mekky- säljer klockor, han arbetar, är entreprenör och försörjer sig
lagligt, med sina klockor.
För att pappan jobbar med detta-borde väl inte sonen bli mobbad.
Vore pappan däremot kriminell -så borde väl sonen bli mobbad pga det.
Kriminalitet, är ingen bra merit-i ett samhälle som bygger på att folk ska jobba och betala sin skatt.
Om sonen nu blir kriminell så kan det väl inte bero på att pappan lärt upp honom.
Pappan jobbar med sin klockförsäljning . Vad mamman gör vet ingen.
Citera
2018-06-28, 01:05
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Egentligen så säger ingen i Malmö," orten "om Lindängen, Holma,Söderkulla eller Kroksbäck.
Det verkar inte vara en Malmöbo- för de uttrycker sig inte med ordet: orten
- utan rätt o slätt -platsens namn.
Men ok- alla har sitt sätt.
Jag tycker att det är bra att pappa Mekky- säljer klockor, han arbetar, är entreprenör och försörjer sig
lagligt, med sina klockor.
För att pappan jobbar med detta-borde väl inte sonen bli mobbad.
Vore pappan däremot kriminell -så borde väl sonen bli mobbad pga det.
Kriminalitet, är ingen bra merit-i ett samhälle som bygger på att folk ska jobba och betala sin skatt.
Om sonen nu blir kriminell så kan det väl inte bero på att pappan lärt upp honom.
Pappan jobbar med sin klockförsäljning . Vad mamman gör vet ingen.

Om han nu säljer falska Rolex klockor så försörjer han knappast sig på ett lagligt sätt.
Så inte nog med att han är kriminell, han sysslar med sådant skräp man ser på billiga turistorter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in