2018-06-27, 21:19
Medlem
Systerhax

Premium MemberPremium Member

Caches Found6422

Found it Found it 2018-06-26
En "extra" cache som loggades påvägen hemåt. TFTC

För drygt 3 år sedan under en USA-resa tillsammans med HerrTD föddes tankarna på att skapa en Geotour i Örebro. En helt galen idé som sakta växte fram till en verklighet. Sommaren 2016 lanserades The Heart of Sweden GeoTour efter mycket arbete tillsammans med flera medcachare. Nu närmar sig slutet och vad passar då bättre än att logga de sista burkarna tillsammans med HerrTD. Det har varit ett nöje att logga alla GeoTourburkar då det är hög klass på burkarna samt att jag har upplevt hela Örebrolän på ett annat sätt än jag gjort tidigare. Under denna sista soliga dag med GeoTourburkar blev det förstås lite andra burkar också.

Det intressanta är att inte Herr TD INTE loggat den här under gårdagens geocaching med sitt ex
Citera
2018-06-27, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirdidjul66
Systerhax

Caches Found6422

För drygt 3 år sedan under en USA-resa tillsammans med HerrTD föddes tankarna på att skapa en Geotour i Örebro. En helt galen idé som sakta växte fram till en verklighet. Sommaren 2016 lanserades The Heart of Sweden GeoTour efter mycket arbete tillsammans med flera medcachare. Nu närmar sig slutet och vad passar då bättre än att logga de sista burkarna tillsammans med HerrTD. Det har varit ett nöje att logga alla GeoTourburkar då det är hög klass på burkarna samt att jag har upplevt hela Örebrolän på ett annat sätt än jag gjort tidigare. Under denna sista soliga dag med GeoTourburkar blev det förstås lite andra burkar också.

Det intressanta är att inte Herr TD INTE loggat den här under gårdagens geocaching med sitt ex

Han har väl inte hunnit skriva sin logg? Många samlar på sig och sitter och plitar allt på en gång
Citera
2018-06-27, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirdidjul66
Systerhax

Caches Found6422

Varför? Vad är det du inte skriver? Var dom och cachade tillsammans?
Om så kan hon ju släppt av honom och tog denna själv?!
Citera
2018-06-27, 21:27
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimFa
Har inte varit så aktiv i den här tråden, vet därför inte om dessa uppgifter redan kommit fram (hittade åtminstone inte det i sökfunktionen).

Det ska eventuellt finnas en blogg som den mördade tjejens exman drev för sådär 3-5 år sen där han skrev om situationen med Lena. Tror den är efter skilsmässan??

https://vivereiam.wordpress.com/

Sorg? Bitterhet? Ilska?

Jag lämnar tolkningarna till er här i tråden.

Kan vara ett tips att ta skärmdumpar innan bloggen försvinner.

"Min oro….
Posted on July 7, 2013

Jag går sönder av oro för att barnen inte har det bra hos sin mor, grej på grej dyker upp som får mig andlös och förbannad.

Nu senast idag, återigen är barnen bortlämnade till andra för att deras mor “behöver göra saker för sig själv, för att må bra!”. Konsekvensen är återigen att de ringer till mig och behöver mitt stöd och råd.

Det här knäcker mig!"
Citera
2018-06-27, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
"Min oro….
Posted on July 7, 2013

Jag går sönder av oro för att barnen inte har det bra hos sin mor, grej på grej dyker upp som får mig andlös och förbannad.

Nu senast idag, återigen är barnen bortlämnade till andra för att deras mor “behöver göra saker för sig själv, för att må bra!”. Konsekvensen är återigen att de ringer till mig och behöver mitt stöd och råd.

Det här knäcker mig!"

Kan man på något sätt kolla vad som hände i LWs liv den 7 juli 2013?
Citera
2018-06-27, 21:32
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz

Det står nog i någon cache log
Senast redigerad av gloriouslife 2018-06-27 kl. 21:37.
Citera
2018-06-27, 21:36
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz

Det vill vi mer än gärna veta!
Citera
2018-06-27, 21:36
Medlem
gloriouslifes avatar
"Mycket vatten….
Posted on January 21, 2015

har runnit under broarna sedan jag skrev senast. Mycket har hänt men när jag läser de få inläggen jag gjort så är det också saker som inte har förändrat sig alls.

Viktiga saker som hänt:
– Den äldsta har bott hos mig på heltid i drygt 8 månader, just nu åter hos min mamma varannan vecka.

– Jag har rätat på ryggen, andas lite lättare och framför allt arbetat hårt med att inte vara ett offer utan göra mer egna val och L E V A"

Citera
2018-06-27, 21:38
Medlem
Citat:
Det står nog i någon cache log

Enligt IG simmade hon Vansbroloppet den dagen.
Citera
2018-06-27, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Det vill vi mer än gärna veta!

Vansbrosimmet.
Citera
2018-06-27, 21:49
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimFa
Har inte varit så aktiv i den här tråden, vet därför inte om dessa uppgifter redan kommit fram (hittade åtminstone inte det i sökfunktionen).

Det ska eventuellt finnas en blogg som den mördade tjejens exman drev för sådär 3-5 år sen där han skrev om situationen med Lena. Tror den är efter skilsmässan??

Sorg? Bitterhet? Ilska?

Jag lämnar tolkningarna till er här i tråden.

Kan vara ett tips att ta skärmdumpar innan bloggen försvinner.

Tack för detta bidrag. Vemhelst som författat denna blogg verkar (min tolkning) bära på ett ibland närmast outhärdligt ”bagage”. Sorgligt...
Citera
2018-06-27, 21:50
Medlem
Citat:
"Mycket vatten….
Posted on January 21, 2015

har runnit under broarna sedan jag skrev senast. Mycket har hänt men när jag läser de få inläggen jag gjort så är det också saker som inte har förändrat sig alls.

Viktiga saker som hänt:
– Den äldsta har bott hos mig på heltid i drygt 8 månader, just nu åter hos min mamma varannan vecka.

– Jag har rätat på ryggen, andas lite lättare och framför allt arbetat hårt med att inte vara ett offer utan göra mer egna val och L E V A"

Står inget anmärkningsvärt på IG dagarna kring detta. fetade, mwnar han farmorn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in