Citat:
Ursprungligen postat av
Myhr1
Tycker SD ska trycka på med MER "Med oss blir det andra bullar", lite grövre retorik för dem som tvekar i kön till vallokalen.
Behövs inte alla vet att SD har den striktaste migrationspolitiken. De vet också att SD verkligen menar och vill det eftersom det sagt det i 30 år sedan de bildades. Utspel hit och dit är meningslöst oavsett om man stödjer SD eller hatar dem så vet man att de är mot invandring. Vissa vinklande reportrar säger att nu behöver man inte rösta SD för M och S har ju infört deras politik. Men det tror de ju inte ens själva på alla vet att SD är det invandringskritiska alternativet.
jag tycker det är bättre att fortsätta ha en rak linje; det är det som betalat sig. SD ökar i opinionen för att de står för sin linje (Liksom V som också ökar). Fjamspartier som låtsas skärpa sin politik är de som backar (M+S). Folk är trötta på valtaktik. T.ex.: Jag vill ha allt åt alla; vilka har alltid sagt det? Jo V så jag röstar på dem. Jag vill ha mindre invandring; vilka har alltid sagt det? Jo SD så jag röstar på dem. Ingen tänker: Jag vill ha helt olika linjer varje mandatperiod och stora svängningar och utspel i politiken hela tiden så jag röstar på S.