Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Men min huvudpoäng är att gubben är en skum kuf som spelar snut, Kawesa är en psykotisk toka och allt är fantastiskt roligt.
Inte vet jag han/hen kan ju varit en förklädd sk SD-Järnrörs-nazist, som iscensatt hela reaktionen hos Kawesa med sin patriarkala hetero-blick (onda ögat) ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Kawesa är en psykotisk toka och allt är fantastiskt roligt.
Jag tror ärligt talat att Kawesas reaktion varit likadan om det varit ett henvänstermonster ifrån Södermalm, eller en FI-medlem som råkade förhindra henne ifrån att planka
Det var troligen bara en tillfällighet att det var VäktarHans, - Stalkade han henne ifrån hemmet, för att ta brunsvarta poäng inför valet, eller ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Varför ska inte Kawesa betala för sina resor med tunnelbanan som alla andra? Vad ger henne rätt att planka och utsätta andra resenärer för fysiskt våld? Vad händer om hon fastnar i en biljettkontroll? Försöker hon knuffa, slå och sparka sig fri?
Javisst med 400 K i årsinkomst så finns det ju utrymme, i och för sig så kan ju KFM numera ta en del av detta hon drar in. Fast det finns ju ändå utrymme för SL-Kort, - Vad hon nu drar in pengar på, det vet ju inte jag ?
Men helt klart är det bara löjligt att hon inte har råd att ha ett SL-Kort
Annat vore ju om hon var en luspank sk baglady som luffade omkring
Nu åkte hon ju förut taxi och flyg mest hela tiden när hon var partiledare, men det gick ju inte så där jättebra sägs det...
Dels så vart det någon chaufför som ska ha trakasserat henne, och hon säger själv att hon då smet ifrån taxin utan att betala
Sen var det ju någon MC som körde på taxin hon färdades i och hon fick åka till sjukhuset istället för att vara med i SVT Opinion Live
(Hon var förmodligen redan rejält försenad, och skulle ha missat flyget till Göteborg, och därmed passade den lilla nödlögnen om MC-olyckan in för att dölja förseningen)