2018-06-26, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiDDi
Du vet vad du snackar om👍. Vi får se hur folk tar det nu 😂 dom kommer hänga upp sig på små detaljer som verkar avgörande utifrån.

Man får ta det lugnt. Jag hade kunnat skriva massa namn men då skapar jag problem för folk och någon kan räkna ut vem man är.

yep,

en annan sak jag kom på, precis efter n3rm1ns död börja hans flickvän eller ja..EX numera resa som aldrig förr...hon blev tillochmed ( självtaxerad ) på dryga 200.000kr. av skatteverket . Detta va då n3rm1n levde. Då hon hade en blogg...och visade upp alla resor, LV etc. och skatteverket hittade bloggen via hennes namn..

Iallafall......Det jag vill säga är, hon reste på lyx semestrar, hade LV väskor, åt fin resturang dag in o ut etc. Men deklarerade 0 I inkomst...Så ni förstår ganska väl själva att det e inga små siffror dessa grabbarna gör.

sen minns jag inte om det också var lite bedrägeri inblandat i detta också som inkomster.

För er som undrar hur dessa langare/Grossister/importörer omsätter/ har det...så hoppas jag ni förstår nu
Senast redigerad av Vidi-Sine 2018-06-26 kl. 05:55.
Citera
2018-06-26, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmall89
Ja det finns källa

Vem är hon?
Citera
2018-06-26, 12:59
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidi-Sine
yep,

en annan sak jag kom på, precis efter n3rm1ns död börja hans flickvän eller ja..EX numera resa som aldrig förr...hon blev tillochmed ( självtaxerad ) på dryga 200.000kr. av skatteverket . Detta va då n3rm1n levde. Då hon hade en blogg...och visade upp alla resor, LV etc. och skatteverket hittade bloggen via hennes namn..

Iallafall......Det jag vill säga är, hon reste på lyx semestrar, hade LV väskor, åt fin resturang dag in o ut etc. Men deklarerade 0 I inkomst...Så ni förstår ganska väl själva att det e inga små siffror dessa grabbarna gör.

sen minns jag inte om det också var lite bedrägeri inblandat i detta också som inkomster.

För er som undrar hur dessa langare/Grossister/importörer omsätter/ har det...så hoppas jag ni förstår nu
Om det är nermin ni skriver om så varför blåste han sina egna polare och kompanjoner så pass att han blev mördad?

För om han nu var så tät och stor i asfaltens djungel som en del inläggare skriver här så bör han ju även känt till riskerna med att överhuvudtaget syssla med några Monkey Business dessutom då mot sina egna.

Så för en utomstående och icke kriminell så låter ju hela uppbyggnaden och förfarandet i dessa gettogäng helt jävla amatörmässigt där dem blåser och vattnar på varandra hos snuten och slutligen även då mördar sina egna kompisar.
Citera
2018-06-26, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Om det är nermin ni skriver om så varför blåste han sina egna polare och kompanjoner så pass att han blev mördad?

För om han nu var så tät och stor i asfaltens djungel som en del inläggare skriver här så bör han ju även känt till riskerna med att överhuvudtaget syssla med några Monkey Business dessutom då mot sina egna.

Så för en utomstående och icke kriminell så låter ju hela uppbyggnaden och förfarandet i dessa gettogäng helt jävla amatörmässigt där dem blåser och vattnar på varandra hos snuten och slutligen även då mördar sina egna kompisar.

Ngn här som vet vem som är häktad för mord i Malmö?
Citera
2018-06-26, 13:20
Medlem
En 20-årig man begärs häktad misstänkt för mordet på en 24-årig man i Malmöområdet Lindängen förra veckan, rapporterar SVT Nyheter Skåne. Han misstänks för mord eller medhjälp till mord.
Ihjälskjutningen var den fjärde på kort tid i Malmö, bara några dagar efter att tre män skjutits ihjäl på Drottninggatan i stadens centrala delar.
Tre män satt tidigare anhållna, men släpptes fria. Den misstänkte frihetsberövades under lördagskvällen.
Den 20-årige mannen är på sannolika skäl misstänkt, vilket är den högre misstankegraden.

Mekky ?
Senast redigerad av Blixt-Gordon 2018-06-26 kl. 13:21. Anledning: tillägg
Citera
2018-06-26, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blixt-Gordon
En 20-årig man begärs häktad misstänkt för mordet på en 24-årig man i Malmöområdet Lindängen förra veckan, rapporterar SVT Nyheter Skåne. Han misstänks för mord eller medhjälp till mord.
Ihjälskjutningen var den fjärde på kort tid i Malmö, bara några dagar efter att tre män skjutits ihjäl på Drottninggatan i stadens centrala delar.
Tre män satt tidigare anhållna, men släpptes fria. Den misstänkte frihetsberövades under lördagskvällen.
Den 20-årige mannen är på sannolika skäl misstänkt, vilket är den högre misstankegraden.

Mekky ?
Det borde vara Mekky.
Citera
2018-06-26, 13:59
Medlem
vem är det som sitter häktad
Citera
2018-06-26, 14:06
Medlem
Är det någon som vet om han där Ni*o An är inblandad i något av detta? En väldigt skum kille som verkar vara på uppgång.
*=k
Citera
2018-06-26, 15:00
Medlem
Undrande87 du har fel. Du vet inget. A**am tex mördades pga han hade en skuld på över 300 hundra tusen. Tex M**za satte pris på A**kans huvud, 1 miljon kr.
Citera
2018-06-26, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostboyyyyyyyyy
Undrande87 du har fel. Du vet inget. A**am tex mördades pga han hade en skuld på över 300 hundra tusen. Tex M**za satte pris på A**kans huvud, 1 miljon kr.

Ja, att Mirza hade råd att sätta 1 mille på Ashkans huvud må vara fallet, varför importerade han i sådanafall juggar som gjorde det för säkert 25% av summan?
Men skitsamma ifrågasätter inte just Mirza.
Det som dock du inte fattar och han idioten Giddi som sett två Beckfilmer och tror han är detektiv nu det är att du kan inte jämföra familjen Masovic där såväl Nalle som hans söner Mirza och Mirtez var bland dom absolut tyngsta i Malmö och skötte allt ifrån droger till vapen och människohandel. Det är stor skillnad på kalibern dom hade och era idoler Mekky och Omar som i snitt drar in några tusenlappar om dagen, om ens det.
Dessa människor kan för fan inte ens äga en klocka eller bil då dom blir stoppade DAGLIGEN och då dom inte kan påvisa att dom har en inkomst så plockar polisen av dom allting dom har, dessutom efter alla deras domar så har flera av dom hundratusentals kronor i skulder hos KFM för utmätning.
Citera
2018-06-26, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostboyyyyyyyyy
De andra tunga lirarna har köpt hus i de finare områdena i Malmö. Så kom ihåg det är stora summor de handlar om.

Jasså,
Då får du jättegärna berätta vem av dessa som nämts i tråden under 25 år som köpt hus i de finare områden.
Droppa 2 namn.
Du ljuger.
Citera
2018-06-26, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Jasså,
Då får du jättegärna berätta vem av dessa som nämts i tråden under 25 år som köpt hus i de finare områden.
Droppa 2 namn.
Du ljuger.

O**r b**ar bland annat. Gå in på F**kry Facebook kolla hans rainbow rolex klocka en av hans flera rolex klockor. En rolex rainbow klocka brukar kosta mellan 600 k till 1 miljon. Vet ej om han har kvar den bilden dock. Kolla a*tu som hade sin Audi rs för 500 k. Försöker ej glorifiera men din fitta du är en liten hora som sitter ute på landet och läser Aftonbladet hela tiden. Kan man posta bilder här så ska jag visa denna lilla horan att han har fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in