Citat:
Ursprungligen postat av
Ghostboyyyyyyyyy
Så roligt och se rikemans svennar skriva om vad de tror de kriminella tjänar HAHA. Skriv till mig i pm ja ska ta er på en runda till orten så ska ni få se
Klart att kriminella tjänar pengar, det är hela anledningen att begå brott. Men vad tjänar dem egentligen? De kan köpa Guccikläder, bling och en resa då och då och dressa upp bruden och skämma bort henne. Detta kan många vanliga svennar göra också...
Visst är det pengar men inga som man kan köpa lägenheter och andra riktiga investeringar med. Och ja, jag har sett det med egna ögon. En kasse är en bra vinst för en socialbidragstagare men sen är det span, voltor och falska brorsor som blåser en så fort det är lönsamt, och så får man börja om på noll. Det är inte så glamoröst som du vill ge sken av.
Ibland diskuteras att dessa araber är värre än organisationerna i Malmö men det tror jag inte. När får vi se Amir Mekky gå och knäppa en HA eller BMC i Malmö? Varför händer det aldrig? Varför är det alltid en arab som skjuter en annan. Styr man och ställer i en stad kan man väl ge sig på dessa gäng ostraffat? De finns ju också i staden. Men det händer aldrig, för den dagen Amir ger sig på en sån gubbe så är det det sista han tar sig för.
Jag tror alldeles säkert att Amir och de andra drar in stora belopp men inte för stora för att han fortfarande ska springa runt och knäppa folk själv på gatan. Vilken ekonomiskt oberoende gör det egentligen? De kan för all del säkert vara svarta miljonärer men tänk efter nu. Det är de som tar in de tonbeslagen vi läser om någon gång om året som är styrande i den undre världen. Och det är inga små araber som skjuter varandra på gatan som för in detta. Behöver dessa röja någon gör de knappast grovjobbet själv heller.