2018-06-26, 00:30
Medlem
Pandalina4s avatar
Hej
Är Stockholmare. Frågar? Bli inte arga Malmö.
Men tom här hör man att (förlåt ev felstavning) att Meekys bror F som är den som sköter inköp å inte bara till Malmö. Å han F är väl skriven i en någorlunda fet villa i Marbella eller hyr han? Är M hans hantlangare - lillebror i all bemärkelse (läs in) å kanske killen med adhd som inte kan sitta stilla?
Senast redigerad av Pandalina4 2018-06-26 kl. 01:02.
Citera
2018-06-26, 00:32
Medlem
gronagubbens avatar
Enligt Maysems fup kunde dessa killar inte ens samla ihop 200 tusen kr som var utlovat till han om han höll tyst utan levererade endast 100 tusen kr med löfte att resten skulle komma vid ett senare tillfälle kanske därför Maysem sjöng som en fågel när resterande inte kom.

i övrigt ni som tror man blir rik på att sitta häktad så brukar ersättningen vara ca 1000 kr dygnet med andra ord 41 kr i timmen (ifall du blir friad.)
Citera
2018-06-26, 00:36
Medlem
Om han tjänar så mycket så varför låtar han sin pappa sitta i den källaren och sälja massa a kopior
Citera
2018-06-26, 00:45
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostboyyyyyyyyy
Så roligt och se rikemans svennar skriva om vad de tror de kriminella tjänar HAHA. Skriv till mig i pm ja ska ta er på en runda till orten så ska ni få se

Klart att kriminella tjänar pengar, det är hela anledningen att begå brott. Men vad tjänar dem egentligen? De kan köpa Guccikläder, bling och en resa då och då och dressa upp bruden och skämma bort henne. Detta kan många vanliga svennar göra också...

Visst är det pengar men inga som man kan köpa lägenheter och andra riktiga investeringar med. Och ja, jag har sett det med egna ögon. En kasse är en bra vinst för en socialbidragstagare men sen är det span, voltor och falska brorsor som blåser en så fort det är lönsamt, och så får man börja om på noll. Det är inte så glamoröst som du vill ge sken av.

Ibland diskuteras att dessa araber är värre än organisationerna i Malmö men det tror jag inte. När får vi se Amir Mekky gå och knäppa en HA eller BMC i Malmö? Varför händer det aldrig? Varför är det alltid en arab som skjuter en annan. Styr man och ställer i en stad kan man väl ge sig på dessa gäng ostraffat? De finns ju också i staden. Men det händer aldrig, för den dagen Amir ger sig på en sån gubbe så är det det sista han tar sig för.

Jag tror alldeles säkert att Amir och de andra drar in stora belopp men inte för stora för att han fortfarande ska springa runt och knäppa folk själv på gatan. Vilken ekonomiskt oberoende gör det egentligen? De kan för all del säkert vara svarta miljonärer men tänk efter nu. Det är de som tar in de tonbeslagen vi läser om någon gång om året som är styrande i den undre världen. Och det är inga små araber som skjuter varandra på gatan som för in detta. Behöver dessa röja någon gör de knappast grovjobbet själv heller.
Senast redigerad av VoldsamKnarkare 2018-06-26 kl. 00:53.
Citera
2018-06-26, 01:31
Medlem
Orion42s avatar
Det jag hört angående Mekky är att han endast jobbar på order av andra för att skjuta och dra in pengar, dem använde pojken sedan tidig ålder som ville visa sig vara cool... nu är han mördare och han kanske själv vägrar inse det.. Jag hoppas verkligen att ingen skjuter honom utan att han blir fälld för flera mord och mordförsök och blir inlåst på livstid!!! Sånna äckel har förstört för alla oss invandrare som inte är kriminella men får ta deras skit med oss var vi än går tills vi bevisar motsatsen!
Citera
2018-06-26, 01:33
Medlem
Jag är själv från stockholm och vet att malmö gör mest pengar allt som kommer in till sverige går oftar via malmö och deras grabbar. Från spanien till malmö sen hela sverige
Citera
2018-06-26, 01:34
Medlem
Baertlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Enligt Maysems fup kunde dessa killar inte ens samla ihop 200 tusen kr som var utlovat till han om han höll tyst utan levererade endast 100 tusen kr med löfte att resten skulle komma vid ett senare tillfälle kanske därför Maysem sjöng som en fågel när resterande inte kom.

i övrigt ni som tror man blir rik på att sitta häktad så brukar ersättningen vara ca 1000 kr dygnet med andra ord 41 kr i timmen (ifall du blir friad.)

1000.-/dygn gäller första månaden, sedan blir det lägre...
Citera
2018-06-26, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben

Helt galet. För en del lönar det sig mer att sitta häktad än att leva på soc m.m.
Citera
2018-06-26, 02:32
Medlem
GiDDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Verkligen, man ser ju hur signaturen "Giddi" och den gangsterrunkaren ovan jag citerade längst hela tråden öst lovord över dessa drägg i tron att dom lever några lyxliv, patetiskt egentligen.

Blev du sur för att en liten unge har bättre inblick än dig? Du känner dig stolt över att vara den som vet något i dom ovetandes ögon?

Ingen av oss skrev att vi ser upp till Mekky eller att vi tror dom tjänar miljoner. Detta är din egen tolkning. Faktum är fortfarande att allt du skriver finns att samla ihop på nätet.

Jag har själv växt upp omkring en del av namnen tråden handlar om och det var just därför jag chockades över att ghostboy skriver namn och orsak bakom konflikterna. Personen drar även in andra namn som ni har missat. Dessa grabbar var långt ifrån dom tuffaste när vi växte upp. Inget att se upp till. Många tycker dom är pinsamma men skulle inte säga det direkt till dom.

Det finns många som har tjänat miljoner i Malmö. Om du inte tror det så vet du inte vad du snackar om. Det betyder inte att dom har lyxhus osv. I vissa fall har dom delat hus eller hyrt. T.ex T**** från RG hade miljoner nergrävda i sin trädgård som polisen grävde fram. Sen finns det fall där polisen själva har beräknat att individer tjänat miljoner. Shakerligan sålde cannabis för 70 000 om dagen. Då snackar vi enbart cannabis. Även vissa artister från Malmö har kommit fram tack vare folk som tjänar miljoner.

Som sagt ni vill höra saker på ett sätt som passar er fast ni kommer från en annan värld. Många av dom unga vet mer än dom äldre i Malmö pågrund av att dom bryr sig och lever nära den världen. Var smart och ta vara på möjligheten ni har att få veta saker istället för att tävla om vem som uttrycker sig mest akademiskt i tråden.
Senast redigerad av GiDDi 2018-06-26 kl. 02:39.
Citera
2018-06-26, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiDDi
Blev du sur för att en liten unge har bättre inblick än dig? Du känner dig stolt över att vara den som vet något i dom ovetandes ögon?

Ingen av oss skrev att vi ser upp till Mekky eller att vi tror dom tjänar miljoner. Detta är din egen tolkning. Faktum är fortfarande att allt du skriver finns att samla ihop på nätet.

Jag har själv växt upp omkring en del av namnen tråden handlar om och det var just därför jag chockades över att ghostboy skriver namn och orsak bakom konflikterna. Personen drar även in andra namn som ni har missat. Dessa grabbar var långt ifrån dom tuffaste när vi växte upp. Inget att se upp till. Många tycker dom är pinsamma men skulle inte säga det direkt till dom.

Det finns många som har tjänat miljoner i Malmö. Om du inte tror det så vet du inte vad du snackar om. Det betyder inte att dom har lyxhus osv. I vissa fall har dom delat hus eller hyrt. T.ex T**** från RG hade miljoner nergrävda i sin trädgård som polisen grävde fram. Sen finns det fall där polisen själva har beräknat att individer tjänat miljoner. Shakerligan sålde cannabis för 70 000 om dagen. Då snackar vi enbart cannabis. Även vissa artister från Malmö har kommit fram tack vare folk som tjänar miljoner.

Som sagt ni vill höra saker på ett sätt som passar er fast ni kommer från en annan värld. Många av dom unga vet mer än dom äldre i Malmö pågrund av att dom bryr sig och lever nära den världen. Var smart och ta vara på möjligheten ni har att få veta saker istället för att tävla om vem som uttrycker sig mest akademiskt i tråden.

70000 om dagen i ett år, han behöver aldrig jobba resten av livet
Citera
2018-06-26, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powerbank

Shakerligan
Citera
2018-06-26, 02:52
Medlem
GiDDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powerbank

Det var en liga som delade på pengarna. Vissa utav dom var faktiskt svenskar.

Sen är inte allt vinst när du säljer och dom blev tagna. Den leken är över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in