2018-06-25, 21:40
Medlem
Har alltid tyckt det ser så komiskt ut när kvinnor fittsprutar, så kallad "fontän-orgasm".

Det verkar vara så skilt från vanlig fittorgasm, nästan som att de tappar medvetandet, haha.

Ungefär som dom skriker och sedan undrar "vad fan hände, var var jag någonstans"

Har inte upplevt det med någon tjej än, men sett lite compilations på internet.

Men varför får dom det egentligen? För det är väl något som naturen har tagit fram?

Det är ju inte vanligt piss i en fittspruts-orgasm heller, utan det är väl någon typ av fittsekret, blandat med lite piss och någon annan vätska, alla tre tillsammans på något sätt?

Men vad fyller det för biologisk funktion? Det kan väl inte underlätta för att bli på tjocken?

Och det är väl inte så trevligt för mannen alltid att få den där sörjan över sig? Om man nu inte är lagd åt kinky hållet
Senast redigerad av ThinkTank111 2018-06-25 kl. 21:43.
Citera
2018-06-25, 21:51
Medlem
BewilderedHulders avatar
Det är urinläckage och inget annat.
Citera
2018-06-25, 21:56
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Det är urinläckage och inget annat.

Nja, inte helt. Smakar lite olika, pröva själv.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Skene%27s_gland
Citera
2018-06-25, 21:57
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka

Ehe ...

Nej. Tack.

Mina körtlar har aldrig skjutit ut vätska vid orgasm. Så det är möjligt att jag är väldigt fördomsfull ...
Senast redigerad av BewilderedHulder 2018-06-25 kl. 22:01.
Citera
2018-06-25, 22:08
Medlem
Tjejerna på filmerna fejkar det så du vet. Såg en video om det är en gång, och det är en bluff nästan allt du ser. Tjejerna fyller urinblåsan med vätska eller vatten innan, sen vid rätt tillfälle så släpper hon ut det. Nu har ju till och med amatörerna börjat med sånt där fejk skit.
Allt kanske inte är det, men skulle tro att det mesta du ser är det i alla fall.
Citera
2018-06-25, 23:06
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Ehe ...

Nej. Tack.

Mina körtlar har aldrig skjutit ut vätska vid orgasm. Så det är möjligt att jag är väldigt fördomsfull ...

Nu menar jag inte "mansplaina" men jag har märkt att den individuella variationen är stor på vem som överhuvudtaget har talang och vilka som faktiskt kan "lära sig" spruta. Jag tror tjejer som kan spruta ordentligt är ungefär lika vanliga som killar som kan få orgasm utan att spruta.

Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Tjejerna på filmerna fejkar det så du vet. Såg en video om det är en gång, och det är en bluff nästan allt du ser. Tjejerna fyller urinblåsan med vätska eller vatten innan, sen vid rätt tillfälle så släpper hon ut det. Nu har ju till och med amatörerna börjat med sånt där fejk skit.
Allt kanske inte är det, men skulle tro att det mesta du ser är det i alla fall.

Så alla tjejer som sprutat ned mig och min säng och sedan skämdes så man fick trösta dem länge fejkade också?
Att man fejkar saker på film är väl en sak, men många helt vanliga tjejer blir ofta typ självmedvetna om de känner att de blir "för blöta" efter ett tag.

Fenomenet är intressant men kräver tid och engagemang och träning, tror jag.
Citera
2018-06-26, 11:06
Medlem
LucNNs avatar
Citat:

Det är urinläkage!
Citera
2018-06-26, 11:09
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Nu menar jag inte "mansplaina" men jag har märkt att den individuella variationen är stor på vem som överhuvudtaget har talang och vilka som faktiskt kan "lära sig" spruta. Jag tror tjejer som kan spruta ordentligt är ungefär lika vanliga som killar som kan få orgasm utan att spruta.

Så alla tjejer som sprutat ned mig och min säng och sedan skämdes så man fick trösta dem länge fejkade också?
Att man fejkar saker på film är väl en sak, men många helt vanliga tjejer blir ofta typ självmedvetna om de känner att de blir "för blöta" efter ett tag.

Fenomenet är intressant men kräver tid och engagemang och träning, tror jag.

Det handlar om att du pressar mot Blåsan, inte att hon fejkar njutning eller skam. Och det känns skönt för tjejen om hon slappnar och och låter det spruta - då och då kan detta påtvingas henne. Sen hur dom känner efteråt varierar. Men kiss är det. Inget att skämmas för, ett ödesknull är ett ödesknull.
Citera
2018-06-26, 12:37
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Det handlar om att du pressar mot Blåsan, inte att hon fejkar njutning eller skam. Och det känns skönt för tjejen om hon slappnar och och låter det spruta - då och då kan detta påtvingas henne. Sen hur dom känner efteråt varierar. Men kiss är det. Inget att skämmas för, ett ödesknull är ett ödesknull.

Skall du hålla på och vara tvärsäker får du faktiskt presentera källa. Det här är som sagt komplext och häftigt oavsett om det är "kiss" eller inte.

https://www.google.fi/amp/s/www.newscientist.com/article/dn26772-female-ejaculation-comes-in-two-forms-scientists-find/amp/
Citera
2018-06-26, 12:43
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Skall du hålla på och vara tvärsäker får du faktiskt presentera källa. Det här är som sagt komplext och häftigt oavsett om det är "kiss" eller inte.

https://www.google.fi/amp/s/www.newscientist.com/article/dn26772-female-ejaculation-comes-in-two-forms-scientists-find/amp/

Pallar inte leda fram det, men ett gäng italienska forskare gjorde röntgenstudier på dessa sprut, och det var Blåsan som
Evakuerades. Sen har jag upplevd det själv, och enligt mitt luktsinne och ōvriga intryck var det urin. Så jag är tvärsäker. Du, däremot, verkar mycket stolt och kanske bör du inte se kissandet som att din kuk inte fungerar. Det gör den såklart. Ingen brud pissar ner dig om inte hon antingen är sinnessjuk eller har blitt demolerat ordentligt liksom.
Citera
2018-06-27, 22:47
Medlem
sillbits avatar
Citat:

Here we go again...
Det är urin. Och jag synar din newscientist-länk och höjer med en äkta medicinsk studie gjorda av riktiga doktorer och forskare.
Citera
2018-06-27, 23:40
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag har nog aldrig varit med om nån "sprutorgasm" hos tjejer å då har jag knullat det mesta i kvinnoväg men redigt fuktiga kan de bli så att det kommer några droppar eller en skvätt av "någonting" å de har skrikit som hyenor men. Att de sprutar som en högtryckstvättslang har jag aldrig upplevt, å då har jag knullat en hel del i mitt 37 åriga liv.
Senast redigerad av Onan-eraren 2018-06-27 kl. 23:44.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in