Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Fast handlar det inte om att termerna "rättvisa" och "allas lika värde" bör upprätthållas oavsett?
Vänsterfolk och liberaler framstår idag som mer röviga än konservativa rövhål
Helt sjukt att det är så!!!
#Hyckleri
Nä, det är svårt och nå ner till dessa bottennivåer.
Sure säker lyckas någon, men inte i den frekvens i träsket som skapats idag.
Så det är bara blöta fantasier du har och detta träsk som nu skapats är så överfullt att det kommer ta lång tid och reda ut vad de ens gjrode från början.
Och allt det arbetet som de struntar i att göra, kommer ta lång tid och reda ut.
Drain the swamp, sicket skämt det blev, trodde faktiskt lite på Trump på den.
Men när stolpskott på stolpskott kom in i administrationen och som var mer intresserade hur de kunde utnyttja sin position.
Så insåg vi alla vad ett riktigt träsk ser ut som, men att nepotism och sko sig själv är din sak, det behöver du inte berätta.