2018-06-18, 18:42
  #349
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det är lustigt att samma folk som hävdade att USA är korrupt är det samma folk som svansar runt traditionell amerikansk media.

"Det är Trump's fel", säger liberalerna.

Trump borde fokusera på "Drain the liberals" istället. Urholka Hollywood, New York och Kalifornien.
Men nu var ju löftet drain the swamp och politiken, det ser vi var precis tvärtom.
Aldrig sett mer kriminella i en administration innan.
Citera
2018-06-24, 19:26
  #350
Medlem
zergrushs avatar
Och de korrupta fascisterna inom administrationen fortsätter bryta mot lagar och regler, för varför skulle lagen gälla dem?
https://twitter.com/waltshaub/status/1010608206429581312
Citat:
Sarah, I know you don’t care even a tiny little bit about the ethics rules, but using your official account for this is a clear violation of 5 CFR 2635.702(a). It’s the same as if an ATF agent pulled out his badge when a restaurant tried to throw him/her out.
Citat:
Ursprungligen postat av Sarah Sanders
Citera
2018-06-24, 19:38
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Och de korrupta fascisterna inom administrationen fortsätter bryta mot lagar och regler, för varför skulle lagen gälla dem?
https://twitter.com/waltshaub/status/1010608206429581312

Snacka om en kvinna som inte klarar av sitt arbete. Att gnälla om att hon fått avvisas från en restaurang på det här sättet är ju så skamligt med tanke på vad hon och hennes president sysslat med senaste tiden. Ta Sarahs barn nu när hon begått ett brott och sätt dem i en bur? Nehej, oj då tänkte inte så långt. Hon får väl stå sitt kast att jobba för idioten och ta att folk inte vill ha med henne och göra. Hennes pappas twittrande om Pelosi är däremot skamligt. Dessa människor är så tragiska. Och kriminella.
Citera
2018-06-24, 20:32
  #352
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terge
Snacka om en kvinna som inte klarar av sitt arbete. Att gnälla om att hon fått avvisas från en restaurang på det här sättet är ju så skamligt med tanke på vad hon och hennes president sysslat med senaste tiden. Ta Sarahs barn nu när hon begått ett brott och sätt dem i en bur? Nehej, oj då tänkte inte så långt. Hon får väl stå sitt kast att jobba för idioten och ta att folk inte vill ha med henne och göra. Hennes pappas twittrande om Pelosi är däremot skamligt. Dessa människor är så tragiska. Och kriminella.

Är det inte lite konstigt att "allas lika värde"-folk, "rättvisans"-folk svarar med samma mynt som Trump gör?

Det är som att allas lika värde och rättvisa existerar inte. Istället handlar det om att starkast vinner. I detta fall förlorade Sarah Sanders.
Citera
2018-06-25, 10:17
  #353
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Är det inte lite konstigt att "allas lika värde"-folk, "rättvisans"-folk svarar med samma mynt som Trump gör?

Det är som att allas lika värde och rättvisa existerar inte. Istället handlar det om att starkast vinner. I detta fall förlorade Sarah Sanders.
Konservativa rövhål menar ju att homosexuella inte ska få någon service överhuvudtaget, så varför skulle det vara konstigt att människor behandlar dessa Amerika-fientliga fän, som bär ansvar för att barn sätts i koncentrationsläger, på samma vis?
https://www.nbcnews.com/politics/politics-news/baker-who-refused-make-cake-gay-wedding-i-don-t-n880061
Citat:
Baker who refused to make cake for gay wedding: 'I don't discriminate '
Märkligt det här att trångsynta idioter alltid är de absolut första att dra på sig offerkoftan och självömka...
Och dessutom gör det på statligt tillgodosedda twitter-konton avsedda för regeringsangelägenheter?

Så försök inte blanda bort korten här med den gamla vanliga whataboutismen nu: Vita Husets taleskvinna bryter mot de statliga reglerna för hennes tjänst, det är vad detta handlar om!
__________________
Senast redigerad av zergrush 2018-06-25 kl. 10:22.
Citera
2018-06-25, 10:37
  #354
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Konservativa rövhål menar ju att homosexuella inte ska få någon service överhuvudtaget, så varför skulle det vara konstigt att människor behandlar dessa Amerika-fientliga fän, som bär ansvar för att barn sätts i koncentrationsläger, på samma vis?
https://www.nbcnews.com/politics/politics-news/baker-who-refused-make-cake-gay-wedding-i-don-t-n880061

Märkligt det här att trångsynta idioter alltid är de absolut första att dra på sig offerkoftan och självömka...
Och dessutom gör det på statligt tillgodosedda twitter-konton avsedda för regeringsangelägenheter?

Så försök inte blanda bort korten här med den gamla vanliga whataboutismen nu: Vita Husets taleskvinna bryter mot de statliga reglerna för hennes tjänst, det är vad detta handlar om!

Fast handlar det inte om att termerna "rättvisa" och "allas lika värde" bör upprätthållas oavsett?

Vänsterfolk och liberaler framstår idag som mer röviga än konservativa rövhål


Helt sjukt att det är så!!!

#Hyckleri
Citera
2018-06-25, 11:23
  #355
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Fast handlar det inte om att termerna "rättvisa" och "allas lika värde" bör upprätthållas oavsett?

Vänsterfolk och liberaler framstår idag som mer röviga än konservativa rövhål


Helt sjukt att det är så!!!

#Hyckleri
Nä, det är svårt och nå ner till dessa bottennivåer.
Sure säker lyckas någon, men inte i den frekvens i träsket som skapats idag.
Så det är bara blöta fantasier du har och detta träsk som nu skapats är så överfullt att det kommer ta lång tid och reda ut vad de ens gjrode från början.
Och allt det arbetet som de struntar i att göra, kommer ta lång tid och reda ut.

Drain the swamp, sicket skämt det blev, trodde faktiskt lite på Trump på den.
Men när stolpskott på stolpskott kom in i administrationen och som var mer intresserade hur de kunde utnyttja sin position.
Så insåg vi alla vad ett riktigt träsk ser ut som, men att nepotism och sko sig själv är din sak, det behöver du inte berätta.
Citera
2018-06-25, 12:25
  #356
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nä, det är svårt och nå ner till dessa bottennivåer.
Sure säker lyckas någon, men inte i den frekvens i träsket som skapats idag.
Så det är bara blöta fantasier du har och detta träsk som nu skapats är så överfullt att det kommer ta lång tid och reda ut vad de ens gjrode från början.
Och allt det arbetet som de struntar i att göra, kommer ta lång tid och reda ut.

Drain the swamp, sicket skämt det blev, trodde faktiskt lite på Trump på den.
Men när stolpskott på stolpskott kom in i administrationen och som var mer intresserade hur de kunde utnyttja sin position.
Så insåg vi alla vad ett riktigt träsk ser ut som, men att nepotism och sko sig själv är din sak, det behöver du inte berätta.

Trump är ju ett resultat att Obamas politik. Så skyll på Obama för att inte lyssnat på befolkningen.
Citera
2018-06-25, 12:33
  #357
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Trump är ju ett resultat att Obamas politik. Så skyll på Obama för att inte lyssnat på befolkningen.
Så det är Obamas fel att man sätter stolpskott i administrationen?
Och jag som inbilla mig det var Trump som satta dessa stolpskott och släktingar(nepotism) i administrationen.

Men kan du förklara hur Obama har valt dessa då?

Och varför var/är man arg på Obama, har enbart med hans hudfärg och göra.
Bara fråga dig som rasse så är svaret uppenbart.

Träsket är Trumps och ingen annans, så sluta skyll ifrån dig.
Citera
2018-06-25, 15:21
  #358
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Så det är Obamas fel att man sätter stolpskott i administrationen?
Och jag som inbilla mig det var Trump som satta dessa stolpskott och släktingar(nepotism) i administrationen.

Men kan du förklara hur Obama har valt dessa då?

Och varför var/är man arg på Obama, har enbart med hans hudfärg och göra.
Bara fråga dig som rasse så är svaret uppenbart.

Träsket är Trumps och ingen annans, så sluta skyll ifrån dig.

Obama kunde åtgärda problemen. Men istället fick "onda högerkrafter" makten då folket valde bort svartskallen Obama, då Obama var svag.
Citera
2018-06-25, 17:59
  #359
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Obama kunde åtgärda problemen. Men istället fick "onda högerkrafter" makten då folket valde bort svartskallen Obama, då Obama var svag.
Hur ska Obama åtgärda träsket idag?
Ingen valde bort Obama, då man bara får ha 8 år som president dvs två perioder.
Obama slår Trump fingrarna i att deportera, så nått bra har han gjort för dig.
Citera
2018-06-25, 18:29
  #360
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Hur ska Obama åtgärda träsket idag?
Ingen valde bort Obama, då man bara får ha 8 år som president dvs två perioder.
Obama slår Trump fingrarna i att deportera, så nått bra har han gjort för dig.

Obama har bränt sina kort. Han kunde...ha gjort något åt mångkulturalismen, segregeringen, våldet, kaoset, feminismen, svartskallarna, islam, politiska korrektheten....nix han gjorde inget.

Nu är det Trump's tur. Han har redan:
  1. Avskaffat politiskt korrekthet
  2. Dragit ned byxorna på feminismen
  3. Skrämt iväg svartskallarna
  4. Bannat muslimer
  5. Avskaffat särrättigheter

På 1.5 år! Bra va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in