2018-06-25, 09:55
Medlem
BushwickBills avatar
Här kan man läsa om varför det var så viktigt med 4chan/8chan:

https://www.tabletmag.com/scroll/264627/the-story-of-q

En annan anon påstår att polisen från någonstans i USA kontaktade honom på Twitter då han gjort research som var av intresse för dom.

På 8ch har man även kunnat läsa en teori om att det kanske är det omvända som gäller, precis som i artikeln ovan, nämligen att Sessions et al med hjälp av datorkraft hittat brott men behövde sy ihop det. Det som har grävts fram på 8ch skulle ju räcka för att sätta halva USA:s etablissemang bakom lås och bom om det lades fram för en jury.

Har man fått en "gratis" utredning?
Citera
2018-06-25, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
------------

Mer

Mer

Här är några politiska statement/citat från dagens Hollywood-"elit" på Twitter. Den som skrivit dessa är Peter Fonda regissör/skådespelare. Har det uppmärksammats av MSM?
Har Q rätt när han säger: "Organized riots being planned."?

Det bästa är ju att han knappt får stöd längre alls för någe dylikt , snarare det motsatta så som jag läste det, IMFONDA HAHAHA tror sig vara någe för han körde en skruttig mc på duken på 70talet o sen har pengar idag. hahahaha
Kolla svaren på Dårens tvitter. )

https://twitter.com/iamfonda/status/1009337245021552640
Citera
2018-06-25, 10:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Det bästa är ju att han knappt får stöd längre alls för någe dylikt , snarare det motsatta så som jag läste det, IMFONDA HAHAHA tror sig vara någe för han körde en skruttig mc på duken på 70talet o sen har pengar idag. hahahaha
Kolla svaren på Dårens tvitter. )

https://twitter.com/iamfonda/status/1009337245021552640

Exakt - det där är givetvis inte accepterat agerande bland "hollywoods elit" som Q-follower verkade försöka få det till.

Citat:
Ursprungligen postat av Kungadolf
Ja du, var inte så säker på det. Vem som kör en fint är inte alltid lätt och veta trots alls.

Osäker på vad du försöker antyda här..
Citera
2018-06-25, 11:03
Medlem
Citat:
------------

Mer

Mer

Här är några politiska statement/citat från dagens Hollywood-"elit" på Twitter. Den som skrivit dessa är Peter Fonda regissör/skådespelare. Har det uppmärksammats av MSM?
Har Q rätt när han säger: "Organized riots being planned."?

Det har börjat bröder och systrar ?

THERE WILL COME A TIME THEY WILL NOT BE SAFE WALKING DOWN THE STREET.

Q

Nedan lite folks citat på hans tvitter! hahaahahhahhahahahaha

I'm from Nebraska. I will make sure everyone in Stugis knows what you have said. I will spread it nation wide. You will not get a very nice reception at the Stugis Rally this year. Maybe you should think about what you've said. You are a has been. You and your sister are nothing.

Go back to the sixties, ya freak.

The epitome of Hollywood elite encouraging violence in the streets. Meanwhile he lives in a gate community somewhere probably protected by armed guards.

The idea that you even thought about what you said is creeeeepy!
Citera
2018-06-25, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Här kan man läsa om varför det var så viktigt med 4chan/8chan:

https://www.tabletmag.com/scroll/264627/the-story-of-q

En annan anon påstår att polisen från någonstans i USA kontaktade honom på Twitter då han gjort research som var av intresse för dom.

På 8ch har man även kunnat läsa en teori om att det kanske är det omvända som gäller, precis som i artikeln ovan, nämligen att Sessions et al med hjälp av datorkraft hittat brott men behövde sy ihop det. Det som har grävts fram på 8ch skulle ju räcka för att sätta halva USA:s etablissemang bakom lås och bom om det lades fram för en jury.

Har man fått en "gratis" utredning?

Dementi maskineriet i Hollywood jobbar för högtryck. Det räcker för mig att läsa några avslutande rader i artikeln du hänvisar till:

Citat:
The president met the little rocket man and closed the deal, last November.
Skeptical? I don’t blame you. Q says they have done the same deal with Iran.

Q har inte sagt att USA gjort ett nedrustningsavtal med Iran. Däremot har USA avslutat ett kärnenergiavtal med Iran, vilket Q nämnt i flera poster. Förstår man inte det förstår man inte det Q säger/skriver. Och Hollywood-tomten förstår tydligen inte att han själv är den största lögnaren.
Citera
2018-06-25, 11:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Det har börjat bröder och systrar ?

THERE WILL COME A TIME THEY WILL NOT BE SAFE WALKING DOWN THE STREET.

Q

Nedan lite folks citat på hans tvitter! hahaahahhahhahahahaha

I'm from Nebraska. I will make sure everyone in Stugis knows what you have said. I will spread it nation wide. You will not get a very nice reception at the Stugis Rally this year. Maybe you should think about what you've said. You are a has been. You and your sister are nothing.

Märkligt att inte kunna stava till Sturgis om man nu kommer därifrån..
trolling trolling trolling...

Citat:
Go back to the sixties, ya freak.
The epitome of Hollywood elite encouraging violence in the streets.
Vad var det nu Q skrev som du citerade i versaler ett par rader upp?
Citera
2018-06-25, 11:51
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Dementi maskineriet i Hollywood jobbar för högtryck. Det räcker för mig att läsa några avslutande rader i artikeln du hänvisar till:

Q har inte sagt att USA gjort ett nedrustningsavtal med Iran. Däremot har USA avslutat ett kärnenergiavtal med Iran, vilket Q nämnt i flera poster. Förstår man inte det förstår man inte det Q säger/skriver. Och Hollywood-tomten förstår tydligen inte att han själv är den största lögnaren.

Du tolkade den artikeln men lite väl fientlig blick måste jag invända och jag undrar om du ens läste mer än det du refererar till. Den där artikeln är den som varit absolut mest positiv till fenomenet av alla i MSM och den första som inte säger "ooomgzzz LARP".
Citera
2018-06-25, 11:54
Medlem
Re: planerade protester.

S gick ju i opposition på 80-talet (var det väl) under Kjell Olof Feldts minoritetsregering och ägnade sig mest åt demonstrationer och strejker deluxe.

Trump är nu så pass populär bland republikanska väljare och han börjar också bli populär i andra grupper samt att hans sätt att kommunicera är väldigt effektivt. Han tog ju död på barn-i-bur rätt snabbt. nu är ju budskapet bara - ut med dom illegala direkt - och hans fan base älskar det.

Ett ganska naturligt nästa steg vore väl demonstrationer, protester, strejker OM det finns någon grupp som vill försvåra för Trump som S gjorde mot Feldt.

Det absolut mest effektiva vore såklart att skapa en recession men då måste man ju få banker, smart money, hedge funds att gå med på att ta en enorm smäll bara för att få bort Trump. Känns inte helt lätt även för en rotschild
Citera
2018-06-25, 12:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Re: planerade protester.

S gick ju i opposition på 80-talet (var det väl) under Kjell Olof Feldts minoritetsregering och ägnade sig mest åt demonstrationer och strejker deluxe.

Trump är nu så pass populär bland republikanska väljare och han börjar också bli populär i andra grupper samt att hans sätt att kommunicera är väldigt effektivt. Han tog ju död på barn-i-bur rätt snabbt. nu är ju budskapet bara - ut med dom illegala direkt - och hans fan base älskar det.

Ett ganska naturligt nästa steg vore väl demonstrationer, protester, strejker OM det finns någon grupp som vill försvåra för Trump som S gjorde mot Feldt.

Det absolut mest effektiva vore såklart att skapa en recession men då måste man ju få banker, smart money, hedge funds att gå med på att ta en enorm smäll bara för att få bort Trump. Känns inte helt lätt även för en rotschild

Ingen amerikansk president någonsin har haft så hög "disapproval rating" i detta skede som Trump har - och endast Jimmy Carter har haft (hårfint) lägre approval rating, så att påstå att Trump är populär är väl en sanning med modifikation. Visst, han är extremt populär bland sina anhängare - men sällan har väl någon lyckats polarisera det amerikanska folket på samma sätt som Trump..

https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/
Citera
2018-06-25, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Du tolkade den artikeln men lite väl fientlig blick måste jag invända och jag undrar om du ens läste mer än det du refererar till. Den där artikeln är den som varit absolut mest positiv till fenomenet av alla i MSM och den första som inte säger "ooomgzzz LARP".

Jag som tycke jag tittade på artikeln med objektiv blick. Det var väl en Hollywood -skribent/författare som gav sig ut på den politiska arenan? Då kan man räkna med att bli synad. Det bästa vore naturligtvis om Hollywood-tomtar håller sig till Hollywood, där kan dom fantisera fritt. Jag förstår att du tog bort mitt citat, och även andra tog bort mitt citat från det Peter Fonda skrev på Twitter. Det blir lite för brutalt för de s.k Hollywood-stjärnorna.
Citera
2018-06-25, 13:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag som tycke jag tittade på artikeln med objektiv blick. Det var väl en Hollywood -skribent/författare som gav sig ut på den politiska arenan? Då kan man räkna med att bli synad. Det bästa vore naturligtvis om Hollywood-tomtar håller sig till Hollywood, där kan dom fantisera fritt. Jag förstår att du tog bort mitt citat, och även andra tog bort mitt citat från det Peter Fonda skrev på Twitter. Det blir lite för brutalt för de s.k Hollywood-stjärnorna.

Det är ingen som "tagit bort" några citat - när man citerar ett inlägg försvinner alla citat automatiskt - det skulle bli oändligt långa inlägg till slut annars...
Citera
2018-06-25, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det är ingen som "tagit bort" några citat - när man citerar ett inlägg försvinner alla citat automatiskt - det skulle bli oändligt långa inlägg till slut annars...

Ja det är klart, men om det är korta citat borde man väl kunna skriva in dem igen, för att få lte mer sammanhang i texten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in