2018-06-12, 02:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tramssexuell
Vad är det som du förväntar dig från en pojkvän, som du inte får från dina vanliga vänner, dina föräldrar eller syskon?

Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Svårt att säga exakt.

Så jävla komplicerat kan det väl inte vara att förklara när man har startat en tråd som heter "saknar att ha en pojkvän" och snart är inne på inlägg #150?

Citat:
Stå ut med mig för det första och inte bli arg jämt.

Är detta något som dina föräldrar och vänner misslyckas med?

Citat:
Kan fundera på det och skriva mer sen.

Du får gärna PM:a om du känner för det.
Citera
2018-06-12, 07:22
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramssexuell
Så jävla komplicerat kan det väl inte vara att förklara när man har startat en tråd som heter "saknar att ha en pojkvän" och snart är inne på inlägg #150?

Är detta något som dina föräldrar och vänner misslyckas med?

Du får gärna PM:a om du känner för det.
Jag tycker om många olika människor. Så kan inte en specifik sak som jag vill ha. Bara att man trivs ihop. Inte en jobbig kille. Men ska gärna va mer känslor än bara att jag står ut med honom.

Nej. Men visst kan man komma nära sina vänner och familj men detta blev inte samma sak. Rätt spännande.
Citera
2018-06-12, 12:05
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Japp men det kommer nog med tiden att må bättre. Har varit mkt jobbiga händelser för mig dem sista åren och för det första både med mobbing och riktigt utsatthet men är ju på vägen att må bättre. Och nu när mobbingen sluta att mer fått energin tillbaka att kunna göra de jag vill. Fattar knappt vad som hänt själv. Har inte tänkt dra ner nån till att må sämre

Ja visst tiden läker alla sår osv yadayadayada varför säger du att du vill ha någon som inte blir arg hela tiden förresten? Varför blir dina killar arga på dig? Kan du beskriva någon situation?

Klart man inte tänker att man skall dra ner någon i ens mörka hål men är din älskling konstant deppig i 2 år så hur kan du som partner inte påverkas?
Senast redigerad av JordenIsPlatt 2018-06-12 kl. 12:12.
Citera
2018-06-15, 19:51
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja visst tiden läker alla sår osv yadayadayada varför säger du att du vill ha någon som inte blir arg hela tiden förresten? Varför blir dina killar arga på dig? Kan du beskriva någon situation?

Klart man inte tänker att man skall dra ner någon i ens mörka hål men är din älskling konstant deppig i 2 år så hur kan du som partner inte påverkas?
För att ha bättre kontroll antagligen. Att dom ska få det dom vill av mig, som jag inte tycker. Eller som straff då om jag inte blev ihop och gav dem barn. Kan även va om jag vunnit något fö varit ganska bra i vissa saker typ ett spel o dem varit sämre så om det inte okej att tjej är bättre, utan finns behov av att trycka ner mig mer och göra mig ledsen för att det ska passa att tjejen är
Sämre
Jag är väl mer saker än deppig sen är de många som sagt det är okej med en ledsen eller svag tjej. Men kanske värre om man är mer självständig . Sen har jag aldrig varit direkt glad heller men kan skratta men inte samma sak som glad vissa saker gör mig glad
Citera
2018-06-15, 23:19
Medlem
Flippertrollkarls avatar
Precis som jag så är du oerhört naiv och oskyldig i hjärtat.
Somliga tycker nog att vi är oförsiktigt dumma, ibland tycker man det själv också. Men man ska inte låta det påverka en. Intuition drar man stor nytta av, och man ska alltid lita på sig själv och sin magkänsla. Även om man blir lurad om och om igen så ska man alltid behålla sin naivitet och aldrig bli bitter.

Folk tycker kanske att du är svag och dålig, men varför skulle dom ha rätt? Du är du, och du är bra för att du är som du är. Du är aldrig dålig för att du inte är som alla andra.
Bygg inte en mur av kunskap och dåliga erfarenheter runt dig. Utan låt erfarenheten komma, och släpp den efter dig när du är klar.

Du hittar rätt, bara du är ärlig och vänlig mot dig själv både kroppsligt och själsligt först och främst.
Citera
2018-06-16, 20:20
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flippertrollkarl
Precis som jag så är du oerhört naiv och oskyldig i hjärtat.
Somliga tycker nog att vi är oförsiktigt dumma, ibland tycker man det själv också. Men man ska inte låta det påverka en. Intuition drar man stor nytta av, och man ska alltid lita på sig själv och sin magkänsla. Även om man blir lurad om och om igen så ska man alltid behålla sin naivitet och aldrig bli bitter.

Folk tycker kanske att du är svag och dålig, men varför skulle dom ha rätt? Du är du, och du är bra för att du är som du är. Du är aldrig dålig för att du inte är som alla andra.
Bygg inte en mur av kunskap och dåliga erfarenheter runt dig. Utan låt erfarenheten komma, och släpp den efter dig när du är klar.

Du hittar rätt, bara du är ärlig och vänlig mot dig själv både kroppsligt och själsligt först och främst.
Är knappast naiv och svag. Se var der dummaste jag hört
Att jag är naiv och svag??? När dom själva bara är en idiot som sitter där... Och aldrig vågar göra något .. Ursäkta aldrig sett så pantade otacksamma människor . Får väl räcka med förolämpningarna
Citera
2018-06-16, 20:35
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Inte jag som sitter och gråter efter någon spottat på mig direkt. Har klarat av allt misshandel mobbing hånande mordförsök , våldtäcksförsök, se mina familj dö, att bli rånad av pengar eller saker, att frysa utomhus hela nätter, ändå är jag starkare än er
Citera
2018-06-16, 20:51
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Bara för alla är små prinsessor som man alltid måste ta hand om dom först. Ojdå lilla gumman hardu tappad din penna? Så synd om dig måste hjälpa..
Citera
2018-06-20, 14:31
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
För att ha bättre kontroll antagligen. Att dom ska få det dom vill av mig, som jag inte tycker. Eller som straff då om jag inte blev ihop och gav dem barn. Kan även va om jag vunnit något fö varit ganska bra i vissa saker typ ett spel o dem varit sämre så om det inte okej att tjej är bättre, utan finns behov av att trycka ner mig mer och göra mig ledsen för att det ska passa att tjejen är
Sämre
Jag är väl mer saker än deppig sen är de många som sagt det är okej med en ledsen eller svag tjej. Men kanske värre om man är mer självständig . Sen har jag aldrig varit direkt glad heller men kan skratta men inte samma sak som glad vissa saker gör mig glad

Aha, dom använder sin aggressivitet för att kontrollera dig typ. Bottnar ju mest i deras egna osäkerhet så är det en mall som finns här så kanske dina snubbar har varit tämligen barnsliga överlag?

Njaaa jag vet inte, svårt att se att vuxna män vill ha svaga eller ledsna tjejer om jag skall vara ärlig. För mig handlar det mest om hur det tar sig uttryck, är någon bara ledsen så fine men när hon måste älta samma saker flera gånger varje dag och aldrig kommer någonstans så tröttnar jag snabbt.
Citera
2018-06-24, 14:08
Medlem
Flippertrollkarls avatar
Citat:
Att jag är naiv och svag??? När dom själva bara är en idiot som sitter där... Och aldrig vågar göra något .. Ursäkta aldrig sett så pantade otacksamma människor . Får väl räcka med förolämpningarna

Nej, du verkar bara vara omåttligt korkad. Det är helt okej, men kräv inte mer av andra runt dig.
Citera
2018-06-24, 14:18
Medlem
Citat:

Har du någon form av anknytningsstörning, du verkar ha en ambivalent sådan? Att döma av tidigare inlägg verkar du som sagt inte må bra, tror knappast att flashback kan hjälpa dig. Mogna män vill inte vara tillsammans med kvinnor som beter sig som barn.
Citera
2018-06-24, 14:27
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeykiller
Har du någon form av anknytningsstörning, du verkar ha en ambivalent sådan? Att döma av tidigare inlägg verkar du som sagt inte må bra, tror knappast att flashback kan hjälpa dig. Mogna män vill inte vara tillsammans med kvinnor som beter sig som barn.
Jag har psykisk sjukdom och går i arbets träning för att bli
Bättre på att vara social
Jag har haft psykisk sjukdom under en tid men nu är det bra. Anktnytnigs störning vet jag ej för jag gillar
När
Man få bra kontakt och är pålitbara. Som man kan lita på. Folk som manipulerar blir jag trött på.var bara ärlig så går allt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in