Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Liten uppdatering:
Var på ny dejt igår och det gick långt över förväntan. Visste sedan tidigare att tjejen i fråga är feminist så det bådade definitivt inte gott,
För intelligent är hon, helt klart
Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Har en dejt på tisdag och en annan på torsdag också. Hon på tisdag verkar festlig. Intelligent, rolig och varm. För att inte tala om kåt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Matchade med en asgullig tjej häromdagen
Hur som helst så är hon jättesöt, mysig, intelligent med mera
Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Ja, det gjorde det. Men hon var extremt rolig och intelligent så jag försökte ändå se förbi det.
Det verkar vara någonting riktigt lurt här hur du kan träffa alla dessa Einsteins så himla frekvent.
Vad anser du gör en kvinna intelligent och hur du kan avgöra det så pass snabbt?
En hypotes här är att det snarare bara är du själv som sätter dessa tinderhoes på en piedestal och tillskriver dem massa positiva attribut eftersom du köper vad de har att erbjuda för snabbt.
Jag tror ditt liv skulle förbättras av att inte försöka värdera kvinnor utifrån deras intellekt. Hur många kvinnor kan man egentligen ha en djup diskussion med och samtidigt skippa massa nonsens och känslomässigt trams som flödar ut från käften då och då?
Jag har då aldrig träffat någon kvinna i verkliga livet med sådan sann intelligens.
Nej, gud skapade inte kvinnan åt mannen för att kunna ha intellektuellt stimulerande konversationer utan för att hon ska kunna uppfylla sina plikter som att ta hand om barn, laga mat, vara sparsam, behaga sin man och utföra sina dagliga sysslor.
Visst bör man inte skaffa någon total bimbo, men sådana förmågor/egenskaper är betydligt viktigare när man har barn än att kunna föra en intellektuell diskussion. Intellektuell stimulans kan man få andra män och slipper dessutom orationella humörsvängningar osv.