2018-06-23, 10:48
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Kan inte komma på vem EW är... ?

Tror det är Lenas dotter
Citera
2018-06-23, 10:50
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Gomorron! Nej, EW:s Instagram finns fortfarande kvar
Har precis kikat på N och E:s IG.

God morgon! Tackar, silverbrickan igen Då har jag sett och förstått alldeles fel. Får vara glad så länge jag klarar av att snubbla omkring på Flashback!
Citera
2018-06-23, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Tror det är Lenas dotter
Tack... nu spekuleras det långt över vad jag förstår... ingen kan förklara kopplingen till Linköping...
Citera
2018-06-23, 10:52
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Du verkar lite snurrig... kan det bero på dagen (midsommardagen)? Hur och varför kom Linköpingsmorden in i detta... Jag har läst denna tråd från början till slut inte hittat något om Lena´s ev körkort... Var har Du fått ifrån att sonen är "biffig", var det inte någon som han hade gjort tummen upp till?
Du är lite snurrig du eftersom du hade kunnat sökt på biffigare och körkort innan du skrev. I viket fall har du inte läst tråden vilket du påstår.
(FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)
Senast redigerad av Snor-Johan 2018-06-23 kl. 11:00.
Citera
2018-06-23, 10:53
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Tack... nu spekuleras det långt över vad jag förstår... ingen kan förklara kopplingen till Linköping...

Nä förstår inte jag heller varför det pratas om det
Citera
2018-06-23, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarljum
Nix, ej nedstängt.
Finns dock två konton, ett offentligt och ett privat. Det privata kan ju vara annan person men samma namn också. Detta privata har få inlägg och få följare än så länge (nystartat)?

Tusen tack! Då behöver jag inte klia mig själv i skalpen och undra över detta mer.
Citera
2018-06-23, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Du är lite snurrig du. Kan detta bero på midsommarafton igår?
I viket fall har du inte läst tråden vilket du påstår.
(FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)
OK då... har faktiskt följt tråden från början kan inte skylla på midsommar... bara fotboll... vad jag kommer ihåg var det att sonen gjort "tummen upp" för någon som var biffig... och ifrågasatte om sonen var det...
Citera
2018-06-23, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
God morgon! Tackar, silverbrickan igen Då har jag sett och förstått alldeles fel. Får vara glad så länge jag klarar av att snubbla omkring på Flashback!

Haha, varsågod! Nu förminskar du allt dig själv, inte snubblar
du omkring! Tycker du navigerar väldigt skickligt mellan alla
mer eller mindre trovärdiga uppgifter och teorier som
poppar upp här i tråden!
Citera
2018-06-23, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
En numera avstängd (?) användare gjorde vissa kopplingar.
Jag kan inte vara tydligare än så utan att själv riskera avstängning.
Om du är tillräckligt intresserad så kan du själv läsa den tråden, det räcker att du kollar in de senaste månaderna.
Obs! Om det finns någon koppling så pekar det på att ”Räkan” inte är GM i fallet LW.
Som jag nämnt är jag väldigt vankelmodig när det gäller vem som är GM. Jag är öppen för många lösningar, även att GM återfinns bland sakletarna tex.
"Räkan" syftar Du på sonen då... varför skulle Du bli avstängd för att Du spekulerar som alla andra här inne?
Citera
2018-06-23, 11:20
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
"Räkan" syftar Du på sonen då... varför skulle Du bli avstängd för att Du spekulerar som alla andra här inne?
Behöver jag verkligen förtydliga vem ”Räkan” syftar på?
Angående avstängning så befarar jag att jag kommer för nära regel 1.06
Citera
2018-06-23, 11:21
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Ja, fy bövelen rent ut sagt. Det låter ju inte osannolikt att en (eller flera) i denna alltför kryddstarka soppa ådragit sig denna diagnos. Ibland kan depression grunda sig i nersvald ilska, tror jag att jag hört. Vet inte om det stämmer.
Visst är det så. Att lägga band på sig över tid, att inte få ett erkännande av sina känslor, att behöva svälja förtret och besvikelse gång på gång - nog kan det ge upphov till depression!!
Citera
2018-06-23, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Haha, varsågod! Nu förminskar du allt dig själv, inte snubblar
du omkring! Tycker du navigerar väldigt skickligt mellan alla
mer eller mindre trovärdiga uppgifter och teorier som
poppar upp här i tråden!

Tack. Nu hann hunden se att jag rodnade trots att jag duckade bakom kaffemuggen Du är en långt mer skicklig stigfinnare och diplomat än mig. Jag har spekulerat högt, lågt och brett kring GM och tillvägagångssätt. Vad jag inte blir klok på är hur GM kan unna sig att trippa omkring någonstans mitt ibland sina medmänniskor. Hur rättfärdigar denne sitt handlande? Sanningen måste väl knacka på samvetsporten emellanåt? Jag har en känsla av att GM ”dämpar sig” med någon form av drog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in