2018-06-22, 21:41
Medlem
BreakingLoopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Tidningen skriver idag att tre personer gripits har de o göra med detta eller de mordet som skedde på lindängen igår? Alla tidningar skriver olika. Eller har man gripit folk i båda händelser? Orkar inte bläddra bakåt en massa

Lindängen.
Citera
2018-06-22, 22:16
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreakingLoops
Lindängen.

Vet man vem dom gripna är?
Citera
2018-06-22, 22:17
Medlem
Citat:
Var får du två skyttar ifrån?

Polsen pratade i början om skott från "fast plats" vad är det huset mittemot?
Citera
2018-06-22, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Polsen pratade i början om skott från "fast plats" vad är det huset mittemot?
Bostäder och olika verksamheter finns i de övre våningarna. MItt över brottsplatsen
Bottenplanet mitt över brottsplatsen, är en stor lokal som används som samlingspunkt för ensamkommande. Fd galleri. Denna lokal har inte öppet så sent på kvällarna- den borde ha varit tom-då när skjutningen skedde.
Citera
2018-06-22, 22:38
Medlem
Citat:
Var får du två skyttar ifrån?
Om- två olika vapen använts så borde det finnas två skyttar.
Citera
2018-06-22, 22:59
Medlem
”Nu är en av de tre överlevande från måndagens dödskjutning anhållen – misstänkt för nattens skjutning, enligt uppgifter till Aftonbladet.”

Måste vara Me*ky eller Fran*ie då eftersom den tredje är en ”grönsak”
Citera
2018-06-22, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
”Nu är en av de tre överlevande från måndagens dödskjutning anhållen – misstänkt för nattens skjutning, enligt uppgifter till Aftonbladet.”

Måste vara Me*ky eller Fran*ie då eftersom den tredje är en ”grönsak”

Mekky är inte i 30-årsåldern utan han är 21 så det är inte han och Frankie tyckte jag mig se nyss på stan vid Södervärn.
Citera
2018-06-22, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Mekky är inte i 30-årsåldern utan han är 21 så det är inte han och Frankie tyckte jag mig se nyss på stan vid Södervärn.

Verkar ju skumt då!
Citera
2018-06-22, 23:40
Medlem
Jonathan Nicola Henriksson a.k.a Nicola Frankie (FB) han är 32 så det är nog han.

Måste fråga något angående denna snubbe ovan, han ska tydligen vara riktigt tung i Malmö just nu. Hans namn är så svenskt det kan blir, han pratar klockren svenska men jag sitter och tittar på hans bilder och lite statusar. Han kan omöjligt vara helsvensk, vet någon hans etnicitet?
Citera
2018-06-22, 23:54
Medlem
Citat:
Jonathan Nicola Henriksson a.k.a Nicola Frankie (FB) han är 32 så det är nog han.

Måste fråga något angående denna snubbe ovan, han ska tydligen vara riktigt tung i Malmö just nu. Hans namn är så svenskt det kan blir, han pratar klockren svenska men jag sitter och tittar på hans bilder och lite statusar. Han kan omöjligt vara helsvensk, vet någon hans etnicitet?
Det har uppgetts tidigare -han är halvjugoslav-svensk.
Nicola är vanligt namn i Serbien-
Citera
2018-06-22, 23:55
Medlem
Citat:

Halv svensk halv jugge väl?
Citera
2018-06-22, 23:56
Medlem
Tackar för svaren,

Nu till en annan sak. Han blev skadad i benet vid dådet mot internetcafét.
Polisen hade givetvis 24/7 span på honom och Mekky.
Det finns inte i hela helvetet att då någon av dom gav sig på Ghara. Helt sinnessjukt att ens tro det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in