2018-06-22, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Att jämföra att jobba på Ica med prostitution är bortom debilt.

Jag hade hellre sålt sex till motsatta könet än jobbat på ICA.

Och om prostitution är fruktansvärt och ICA mycket bättre är det bara för prostituerade att sluta sälja sex och ta jobb på ICA eller liknande.
2018-06-22, 20:26
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378

Och om prostitution är fruktansvärt och ICA mycket bättre är det bara för prostituerade att sluta sälja sex och ta jobb på ICA eller liknande.
Klart du skulle om du måste köpa sex för att ligga.

Har man många utgifter och missbruk så är Ica inte ett alternativ, samma om man lider av psykisk ohälsa
2018-06-22, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Klart du skulle om du måste köpa sex för att ligga.

Har man många utgifter och missbruk så är Ica inte ett alternativ, samma om man lider av psykisk ohälsa

Så om man köpt sex är det enklare att sälja sex?

Inte enbart missbrukare som säljer sex som sagt.
2018-06-22, 20:46
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Så om man köpt sex är det enklare att sälja sex?

Inte enbart missbrukare som säljer sex som sagt.
För mig är det uppenbart att du saknar empati och att du vägrar ta in vad du gör.
2018-06-22, 21:20
Medlem
FacultyofMinds avatar
Citat:

Om det hade handlat om "bara" hade det förmodligen redan hänt. Förvänta dig inte argumentation för den saken dock, det känns mest något givet.
Senast redigerad av FacultyofMind 2018-06-22 kl. 21:27.
2018-06-22, 21:26
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Nej det är ingen skillnad på vad jag skriver och gör i verkligheten. Dissat ett antal killar för att jag ansett att de legat med för många.

Jag gör samma sak med tjejer, trots att jag är kille, inget konstigt alls. (Oavsett hur snygga tjejerna än är, fast ibland skiter jag att följa mina regler..) Gummi på snoppen i så fall!

Sedan är det väl rätt intressant om vår sexualitet (Mäns och kvinnors) fortfarande ska diskuteras i någon form av "moralisk aspekt".. -Folk har sex utan att någon "utomstående" ska lägga sig i, anser jag..
2018-06-22, 21:37
Medlem
Svenska kvinnor uppmuntras ju till sex från det de är små. Tjejer får höra hela tiden att de ska ta för sig och så vidare. Ungdomsmottagningen hjälper till med p-piller från 12-13 år, feminister säger att man inte får skamma tjejer som ligger runt.
Så tjejerna har inte den känslan av att det är viktigt att framstå som ”en fin flicka”.

Så vill de inte ha sex känner de sig lite tråkiga och trista och vågar inte säga nej utan ligger tysta och låtsas sova.

Sedan känns det såklart inte bra och efteråt blir det #metoo.

Jag hårddrar här såklart men grunden i det jag säger stämmer. Om svenskor trodde det var viktigt att vara ”fin flicka” skulle de ha mer självrespekt och undvika många av de situationer som sedan blir dåliga.
2018-06-22, 22:12
Medlem
FacultyofMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Svenska kvinnor uppmuntras ju till sex från det de är små. Tjejer får höra hela tiden att de ska ta för sig och så vidare. Ungdomsmottagningen hjälper till med p-piller från 12-13 år, feminister säger att man inte får skamma tjejer som ligger runt.
Så tjejerna har inte den känslan av att det är viktigt att framstå som ”en fin flicka”.

Så vill de inte ha sex känner de sig lite tråkiga och trista och vågar inte säga nej utan ligger tysta och låtsas sova.

Sedan känns det såklart inte bra och efteråt blir det #metoo.

Jag hårddrar här såklart men grunden i det jag säger stämmer. Om svenskor trodde det var viktigt att vara ”fin flicka” skulle de ha mer självrespekt och undvika många av de situationer som sedan blir dåliga.

Så social konstruktion, postmodernism o s v?
2018-06-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FacultyofMind

Är trams och skadligt för samhället.
2018-06-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FacultyofMind

Jämför du med sydeuropeiska kvinnor så, ja. Killar i Sydeuropa säger om tjejerna ”hon tror att hon är den enda som har en (vagina)”. Så beter sig många sydländska tjejer, de vet sitt värde liksom.
2018-06-22, 23:16
Medlem
Selfefficacys avatar
När jag var 20 hade jag tills dess haft sex med 1 kille. Hade ingen kompis som hade varit med mer än 6-7.
Men vad spelar det för roll?
2018-06-22, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Jag gör samma sak med tjejer, trots att jag är kille, inget konstigt alls. (Oavsett hur snygga tjejerna än är, fast ibland skiter jag att följa mina regler..) Gummi på snoppen i så fall!

Sedan är det väl rätt intressant om vår sexualitet (Mäns och kvinnors) fortfarande ska diskuteras i någon form av "moralisk aspekt".. -Folk har sex utan att någon "utomstående" ska lägga sig i, anser jag..

Skulle rekommendera att du kör med gummi oavsett hur få/många tjejen legat med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in