Citat:
Ursprungligen postat av
Troian
Du får gärna tro vad du vill, men uttryck det då inte som att de faktiskt är på ett visst sätt, när det handlar om vad du tror.
Och sluta tramsa, jag har inte påstått att jag koppling till lajv är det mest troliga. Men det finns andra möjligheter än terrorbrott och lajv.
Att en nyexaminerad kurator har hyrt en container i över två år under tiden han pluggat är mycket konstigt. Framförallt när priset i månaden var 1250 kr. Sen blir det bra mycket mer misstänksamt när dessa "inbrottstjuvar" hittar vapen och dylikt där inne.
Det är jag nog inte ensam om att tycka.
Sen tvivlar jag på att det handlar om ett vanligt bankrån som var i görningen, utan troligtvis skulle dom göra en stöt för att finansiera den autonoma rörelsen nu inför valet. Vilda spekulationer såklart, men magkänslan ligger där.
Fråga dig själv varför MGM som blev nyexaminerad kurator i Januari skulle göra ett bankrån? Är han och hans vän som nu är på rymmen i sådana behov utav pengar? Det känns inte så i och med att man inte hade några problem med att hyra en container. Så vad handlar det hela om?