2018-06-21, 17:24
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebigeri
Bolatorskar? Möjligen en av dom som var duktigt stor, men ingen av dom uppfattade jag som små till växten och i vart fall 2 av dom som äldre gråsprängda herrar, nu beskådade jag det hela från håll så jag hörde inget som sades och det var bara en som tog av sig hjälmen och verkade sköta snacket och han tycker jag nog såg nordisk ut, runt 40 skulle jag säga, inte så att han var blond så han skulle säkert kunna vara jugge eller liknande, försökte stilla min nyfikenhet och har letat på fejan och i övrigt på nätet för att få ett namn på ansiktet men inte hittat honom, såg inte fullt vad det stod på västarna heller men den fete lille mexaren är ju svår att ta miste på, 1 av dom var prospect såg jag när dom drog, dom var på plats i ett par minuter och max 5 min efter att dom drog så kom snuten i en djävla fart med först 3 bilar och sen 2 till och sen var dom väldigt synliga ett par dagar efter.
Mehdi Sayeed har nog som du säger tunga kontakter både här och utomlands, man blir väl inte Europa SGT bara sådär får man väl tro och precis som du säger så kommer många av medlemmarna i klubbarna från förorter och liknande både här och internationellt.

Många här är idioter som tror att MC gängen skulle vara tillbakadragna och skita i byxan när dem läser om det så sker i exempelvis Malmö.
För det första så består Bandidos till stora delar av invandrare från förorterna, inte minst deras underhuggare i X-team. För det andra har Bandidos redan varit i krig med förortsgäng här i Göteborg. Den kändaste blattegruperingen i GBG var OG, med Acar so ledare och ärkepsykopaten och torpeden Goran Kotaran som medlem. X-team var i krig med OG här i Göteborg.. Jag hörde aldrig att Bandidos sket ner sig då så varför skulle dem göra det nu plötsligt?
Folk sitter och tror att Bandidos består av ett gäng hårdrockslyssnande svenssongubbar. Många i den här Bandidos/Xteam organisationen är farliga och oberäkneliga individer. Vill Bandidos ha en förortsblatte död, så fixar dem det på mindre än 2 dagar.. Deras kontaktnät i olika förorter är obegränsade.

(FB) Gäng kriget, Original gangsters vs X-team
Senast redigerad av kungarolf 2018-06-21 kl. 17:32.
Citera
2018-06-21, 17:24
Medlem
lyktstolpes avatar
Någon som vet hur det är med de sista tre? En är mer eller mindre död?
Citera
2018-06-21, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
vet du möjligtvis var han är skadad, ligger han i koma?

Skjuten i huvudet. Kulan har väl gått genom ögat in i hjärnan och trasat sönder.
Citera
2018-06-21, 17:26
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utdodochforkastad
Jag vet endast det jag läst av en förtroende skribent här i tråden.
Ska enligt uppgift ligga i respirator utan några tecken på liv. Antar att föräldrarna/närmast stående har som beslut om fortsatt livshjälp eller om sladden ska dras ifrån väggen.

Drag ur sladden så blattejäveln dör. Nu kostar han bara en jävla massa pengar.

Platsen på intensiven behövs säkert till någon etniskt svensk skattebetalare eller dennes barn.
Citera
2018-06-21, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Någon som vet hur det är med de sista tre? En är mer eller mindre död?

2 lindrigt skadade; Amir Mekky och Nicola Frankie.
Citera
2018-06-21, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Kommer väl att byta kontinent nu?

Media tro på hämnd nu men jag undrar om inte de som var ute efter honom försöker igen snarare än att hans grupp hämnas. Han är ju livsfarlig att leva i närheten av kulorna kan komma flygande när som helst.

det kommer bli lång utdraget och våldsamt gängkrig det här det kommer att pangas duktig från alla håll.
var säker på den saken det är därför det heter krig. gängkrig
snuten och media vet allting men dom kan inte säga och skriva allting men det är illa nu väldigt illa
Citera
2018-06-21, 17:30
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag har aldrig hört en andra generationens invandrare tala skånska i Malmö.

Haha +1 på den, det är bara blattniska som gäller, eyyy mannen....

Denna groda som antas ligga för döden, har det länkats någon facebook länk eller liknande till honom?
Citera
2018-06-21, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Hong?

Har nämnts flertalet gånger i tråden att han är Kines, stämmer det?
Har nära vänner som är barndomsvänner med många från dom gamla falangerna och har för mig att dom nämnt honom som Thailändare, men jag kan ha missuppfattat det?
Citera
2018-06-21, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
2 lindrigt skadade; Amir Mekky och Nicola Frankie.
Vad heter Nicola Frankie på riktigt?
Citera
2018-06-21, 18:04
Medlem
igor-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Vad heter Nicola Frankie på riktigt?

Jonathan Nicloa Henriksson enl. uppgifter från tråden.
Citera
2018-06-21, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Du ger en god beskrivning av hur de unga männen i de kriminella nätverken troligen fungerar. Man kan utifrån denna beskrivning fråga sig: Varför återfinns de mönster du beskriver (bristande självkontroll och impulskontroll, tendens att vilja ställa sig utanför samhället osv.) i så hög grad hos just unga män med utomvästlig, i allmänhet muslimsk/arabisk, invandrarbakgrund?

Svaren är troligen en kombination av följande: Starkt patriarkal klan-/hederskultur, islam, extremt låg utbildningsnivå, utbrett bildnings- och kunskapsförakt, genetiska störningar till följd av inavel sedan många generationer tillbaks.

Det handlar alltså om människor som helt enkelt inte fungerar i moderna, utvecklade samhällen. Problemet är inte bara gängbrottslingarna, utan hela deras familjer/släkter och deras kultur, religion och livsstil.

Många har föräldrar som är krigsskadade, har outredda psykiska problem, ptsd mm. Och eftersom västvärlden är delansvariga i dessa krig, så kan man se detta ur ett lite större
perspektiv. Västvärlden är definitivt inte oskyldig i detta. De visste vem de släppte in och att det skulle bli problem
Citera
2018-06-21, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Är det några med svenska namn med i de här nätverken ? Eller är det bara folk med utländska namn ? Undrar bara för jag tror aldrig jag sett ett svenskklingande namn när man läser om den här organiserade brottsligheten. Eller kan det vara så att skribenterna bara lyfter fram de med utländska namn?

Finns säkert svenska organiserade nätverk med kriminella specialiteér. Men de kan glida under radarn lättare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in