Citat:
Bolatorskar? Möjligen en av dom som var duktigt stor, men ingen av dom uppfattade jag som små till växten och i vart fall 2 av dom som äldre gråsprängda herrar, nu beskådade jag det hela från håll så jag hörde inget som sades och det var bara en som tog av sig hjälmen och verkade sköta snacket och han tycker jag nog såg nordisk ut, runt 40 skulle jag säga, inte så att han var blond så han skulle säkert kunna vara jugge eller liknande, försökte stilla min nyfikenhet och har letat på fejan och i övrigt på nätet för att få ett namn på ansiktet men inte hittat honom, såg inte fullt vad det stod på västarna heller men den fete lille mexaren är ju svår att ta miste på, 1 av dom var prospect såg jag när dom drog, dom var på plats i ett par minuter och max 5 min efter att dom drog så kom snuten i en djävla fart med först 3 bilar och sen 2 till och sen var dom väldigt synliga ett par dagar efter.
Mehdi Sayeed har nog som du säger tunga kontakter både här och utomlands, man blir väl inte Europa SGT bara sådär får man väl tro och precis som du säger så kommer många av medlemmarna i klubbarna från förorter och liknande både här och internationellt.
Mehdi Sayeed har nog som du säger tunga kontakter både här och utomlands, man blir väl inte Europa SGT bara sådär får man väl tro och precis som du säger så kommer många av medlemmarna i klubbarna från förorter och liknande både här och internationellt.
Många här är idioter som tror att MC gängen skulle vara tillbakadragna och skita i byxan när dem läser om det så sker i exempelvis Malmö.
För det första så består Bandidos till stora delar av invandrare från förorterna, inte minst deras underhuggare i X-team. För det andra har Bandidos redan varit i krig med förortsgäng här i Göteborg. Den kändaste blattegruperingen i GBG var OG, med Acar so ledare och ärkepsykopaten och torpeden Goran Kotaran som medlem. X-team var i krig med OG här i Göteborg.. Jag hörde aldrig att Bandidos sket ner sig då så varför skulle dem göra det nu plötsligt?
Folk sitter och tror att Bandidos består av ett gäng hårdrockslyssnande svenssongubbar. Många i den här Bandidos/Xteam organisationen är farliga och oberäkneliga individer. Vill Bandidos ha en förortsblatte död, så fixar dem det på mindre än 2 dagar.. Deras kontaktnät i olika förorter är obegränsade.
(FB) Gäng kriget, Original gangsters vs X-team
Senast redigerad av kungarolf 2018-06-21 kl. 17:32.
Senast redigerad av kungarolf 2018-06-21 kl. 17:32.