2006-11-15, 18:22
Medlem
Var ju bråk mellan original gangsters och Xteam för några år sen, resulterade iblandannat "persien mordet". varför blev det bråk? Vad hände till slut? Har inte sett till x-teams ledare på ett bra tag, vad har hänt med han? vem vann till slut? (kanske man inte kan kalla det??)

mvh
Citera
2006-11-15, 22:00
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av spiffe
Var ju bråk mellan original gangsters och Xteam för några år sen, resulterade iblandannat "persien mordet". varför blev det bråk? Vad hände till slut? Har inte sett till x-teams ledare på ett bra tag, vad har hänt med han? vem vann till slut? (kanske man inte kan kalla det??)

mvh
Det var så att X-ledarens lillebror som då var 18 år var i en krog i göteborg med ett gäng kompisar där OG har intressen och dom blev senare utkastade av Kennedy.
Lillebrodern ringde då sin äldre bror som kom tillsammans med x sympatisörer och talade väldigt hotfullt om för Kennedy om vad som skulle komma att hända ifall de inte blev insläppta igen samtidigt som mycket folk kom ut från krogen och undrade vad som hänt, Kennedy lugnade ner hela situationen och bad om ursäkt och släppte in dom igen.
X-gänget gick därifrån och hånflinade åt kennedy .. Efter detta så skedde persiennmordet på x-ledarens lillebror Amin Mousavi (RIP) av misstag då man velat mörda storebrodern efter detta så stod det klart att bägge gängen var i krig och det fanns inte riktigt någon vinnare båda gängen var förlorare.
Jag undrar också vart han tagit vägen ingen verkar ha sett honom på väldigt länge kan sitta inne eller nåt .. nån som vet ?
Citera
2006-11-15, 23:46
Medlem
Hmmm

Fick inte O.G betala skadestånd på nästa 800.000 till dom andra ?
Ska leta om jag hittar källa..
Citera
2006-11-16, 16:24
Medlem
hghg

mm har oxå för mig att jag läst något om det! allså att dom fick betala "skadestånd" till x-team
Citera
2006-11-16, 16:30
Medlem
Hmm

Här hittade jag en artikel
http://www.gp.se/gp/road/Classic/shared/printArticle.jsp?d=100&a=160928
Citera
2006-11-16, 18:37
Medlem
han lever

såg honom för inte så länge sen 1-2m,ån kanske sen
Citera
2006-11-16, 19:05
Medlem
ds

oki... är han fortfarande frontfigur för x-team???

inget krig på gång mellan x-team o OG nu?
Citera
2006-11-16, 19:06
Medlem
..

det vet jag itne, men han är fortfarande ledare för X.
Citera
2006-11-16, 22:03
Citat:
oki... är han fortfarande frontfigur för x-team???

inget krig på gång mellan x-team o OG nu?
Något krig har inte pågått mellan dom sedan 2004
Citera
2006-11-16, 22:03
Medlem
mmas avatar
Hur är x-team i gävle?
Citera
2006-11-17, 16:35
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Hur är x-team i gävle?
dom finns i falun och dom flesta sitter inne där men i gävle vet jag inte
Citera
2006-11-17, 16:42
Citat:
mm har oxå för mig att jag läst något om det! allså att dom fick betala "skadestånd" till x-team
har också läst det där förlängesen men det visade sig inte vara sant.
Reporter:Har du några kommentarer om skadeståndet?
Dano: Det är skitsnack, vi har inte betalat ett öre och kommer inte heller göra det vill dom ha ett krig så varsågod.

En annan medlem sa också "det är omöjligt, om ett gäng som oss pröjsar andra gäng för att undvika trubbel så är det kört man existerar inte längre tvärtom så söker vi dom som vill ha trubbel...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in