Citat:
Ursprungligen postat av
Eventor
Du läser in något jag inte skrev.
Jaså? Du skrev
Citat:
Det är helt omöjligt att validera hans påstående utan att ta del av hans privata skattedeklarationer. Uvell har inte haft tillgång till dem.
Betyder inte det att du menade att det vore möjligt att validera hans påstående med hjälp av "hans privata skattedeklarationer?"
Citat:
Det minsta han kunde göra i sitt försvarstal var att bifoga fulla deklarationer för de senaste 10-20 åren.
Ingen har efterfrågat dem så varför skulle han?
Citat:
Jag tror inte vi kommer längre i diskussionen då du inte verkar läsa vad jag skriver, så låt oss sätta punkt för huruvida man kan avgöra någons levnadsstil och levnadsförhållanden utifrån att ta del av de begränsade uppgifterna ur inkomstdeklarationen.
För det är ganska uppenbart att du yrar i nattmössan.
Citat:
De flesta plockar ut runt 25k-30k ur sina bolag därför att det är smartast skattemässigt. Andra halvan tar man ut i form av utdelning med mycket lägre skatt, ingen skattar mer än absolut nödvändigt, vilket alltid är hysteriskt när det handlar om vänsterfolk.
Skrev du innan du blev varse att Ehrenberg inte plockar ut någon vinst ur ETC alls.
Citat:
Klart är i alla fall att han lever i en bostadsrätt för många miljoner och fräser runt i två olika Tesla-modeller i miljonklassen.
Dessa är företagsbilar. Men det är klart, de kanske har några mac:ar på kontoret också? Extravagant lyx!!!