2018-06-21, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej, det tycker jag inte. Men det är motbjudande att ligga med en man som veckan innan legat med en annan kvinna, för att veckan efter jag legat med honom gå och ligga med nästa kvinna. Jag kanske har ett ägandebehov, vem vet

Klart det är, du blir en i mängden. Din känsla är helt naturlig. En sund kvinna känner som du gör. Det är bara känslomässigt förstörda och ideologiskt styrda kvinnor som inte tycker så.
2018-06-21, 12:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Klart det är, du blir en i mängden. Din känsla är helt naturlig. En sund kvinna känner som du gör. Det är bara känslomässigt förstörda och ideologiskt styrda kvinnor som inte tycker så.
Så män som legat runt får inte bilda förhållanden med sunda kvinnor då, utan är hänvisade till känslomässigt förstörda och ideologiskt styrda kvinnor då. Hårda bud.
2018-06-21, 12:25
Medlem
Citat:
Vad du skriver är både förtryckande och odemokratiskt. Och samhället ska tvinga folk in i ledet. Feminism är så tydligt en extremvänsterrörelse, förstår inte hur bland annat du kan fortsätta att förneka det när du tydligt skriver att samhället ska förbjuda vissa åsikter och tvinga folk in i ledet.
Militanta galningar är ni, men som tur är klarar ni inget utan stöd av staten och passivt stöd av de män som ännu inte gjort uppror.

Nej, det är en beskrivning av hur alla mänskliga ( samt även andra arters) samhällen har fungerat och måste fungera i alla tider. Vi måste ha vissa regler, normer och lagar som vi anpassar oss efter annars fungerar inte. Du kan ex. inte ha trafik om du inte har en uppsättning regler som alla följer.

Samma med sex i samhället. om vi vill ha ett jämställt samhälle med lika rättigheter och möjligheter för båda könen, så kan vi acceptera att män varken springer runt och våldtar eller att människor ägnar sig åt att slutshama kvinnor, dvs verbalt straffa kvinnor som har sex. Då får vi inte lika möjligheter i samhället.
2018-06-21, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så män som legat runt får inte bilda förhållanden med sunda kvinnor då, utan är hänvisade till känslomässigt förstörda och ideologiskt styrda kvinnor då. Hårda bud.

Hur kan du tolka vad jag skrev på det sättet?
2018-06-21, 12:29
Avslutad
Citat:
Hur kan du tolka vad jag skrev på det sättet?
En sund kvinna vill inte ha en man som ligger runt?
2018-06-21, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej, det tycker jag inte. Men det är motbjudande att ligga med en man som veckan innan legat med en annan kvinna, för att veckan efter jag legat med honom gå och ligga med nästa kvinna. Jag kanske har ett ägandebehov, vem vet

Snarare bakterieskräck. För du kan ju inte äga män. Inte ens den man du nu ev. är tillsammans med kan du äga.

Bakterieskäck kan du ju avhjälpa med kondom eller att aldrig vara i närkontakt med människor.

Personligen så bara medvetandet om att du själv typ vad är det? består av 3-4 kg mikrober/ småkryp av varierande slag som krälar runt överallt i och på din kropp dygnets alla 24 timmar, brukar ta död på all sådan skräck. Liksom ingen större poäng vara rädd längre när man väl fått den bilden på näthinnan.

Jag tycker bara det är otrevligt när människor gör andra illa via sin sexualitet. dvs ägnar sig åt våldtäkter eller ex. otrohet.
I övrigt har jag mycket svårt se något som helst negativt med att människor så länge de vill detta, har så mycket sex de nu vill med vem fasen de vill.
Vad har någon annan eller samhället att göra med den saken?

jag har också svårt fatta vad som skulle vara "äckligt" med detta? Vi har duschar att tvätta snoppar med samt fittan är ett fantastiskt litet självgående rengöringsaggregat gjord för att hålla farliga bakterier stången.

Så ser inget problem.
Senast redigerad av Merapi 2018-06-21 kl. 12:41.
2018-06-21, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
En sund kvinna vill inte ha en man som ligger runt?

Då förstår jag. Nej, det har du nog rätt i. Det ökar ju chansen för att han lämnar dig så det är väl helt naturligt att försöka hitta en som inte gjort det.
Den stora skillnaden blir dock om det är en dealbreaker eller inte? Nobbar du någon du blivit kär i om han varit runt?
2018-06-21, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Snarare bakterieskräck. För du kan ju inte äga män. Inte ens den man du nu ev. är tillsammans med kan du äga.

Bakterieskäck kan du ju avhjälpa med kondom eller att aldrig vara i närkontakt med människor.

Personligen så bara medvetandet om att du själv typ vad är det? består av 3-4 kg mikrober/ småkryp av varierande slag som krälar runt överallt i och på din kropp dygnets alla 24 timmar, brukar ta död på all sådan skräck. Liksom ingen större poäng vara rädd längre när man väl fått den bilden på näthinnan.

Jag tycker bara det är otrevligt när människor gör andra illa via sin sexualitet. dvs ägnar sig åt våldtäkter eller ex. otrohet.
I övrigt har jag mycket svårt se något som helst negativt med att människor så länge de vill detta, har så mycket sex de nu vill med vem fasen de vill.
Vad har någon annan eller samhället att göra med den saken?

jag har också svårt fatta vad som skulle vara "äckligt" med detta? Vi har duschar att tvätta snoppar med samt fittan är ett fantastiskt litet självgående rengöringsaggregat gjord för att hålla farliga bakterier stången.

Så ser inget problem.

Kondom skyddar inte mot allt, framförallt inte mot infektioner och liknande. Sluta sprida myten att så länge man haft kondom är det lugna puckar. Det stämmer inte.
2018-06-21, 12:55
Medlem
Citat:
Kondom skyddar inte mot allt, framförallt inte mot infektioner och liknande. Sluta sprida myten att så länge man haft kondom är det lugna puckar. Det stämmer inte.
Snälla rara...visst du kan få en infektion ex. snuva av att tungkyssas med grannen.
men det kan du också få via att ta honom i hand eller ge din unge en kram.

Bara inse att all kontakt med andra människor innebär infektionsrisker.
För detta har vi imunförsvar...jäkligt effektiva små saker som susar runt i blodomloppet och jobbar.
Liksom ingen större fara.

Har du ett svagt imunförsva av något skäl, så bör du kanske undvika allt hångel eller handskakande med grannen, men om inte så why not.
2018-06-21, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Snälla rara...visst du kan få en infektion ex. snuva av att tungkyssas med grannen.
men det kan du också få via att ta honom i hand eller ge din unge en kram.

Bara inse att all kontakt med andra människor innebär infektionsrisker.
För detta har vi imunförsvar...jäkligt effektiva små saker som susar runt i blodomloppet och jobbar.
Liksom ingen större fara.

Har du ett svagt imunförsva av något skäl, så bör du kanske undvika allt hångel eller handskakande med grannen, men om inte så why not.

Det är givetvis inte förkylning och influensa jag syftar på din obildade kretin.

https://www.self.com/story/these-are-the-stds-that-condoms-dont-protect-against
2018-06-21, 13:07
Medlem
Citat:
Det är givetvis inte förkylning och influensa jag syftar på din obildade kretin.

https://www.self.com/story/these-are-the-stds-that-condoms-dont-protect-against

Infektion är infektion. All kontakt mellan människor innebär en risk. Du kan få dessa utan att knulla.
2018-06-21, 13:09
Medlem
Spotlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mycket mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.

Edit: detta har definitivt med jämställdhet att göra, troligen också feminism det är det vi ska diskutera. Eller närmare bestämt sexualliberaliseringens baksida

Många män är horgubbar
och ifall det känns bättre att betala för å knulla och det ger mer respekt åt kvinnan är det i så fall bara för att mannens som helhet känner att han hittat hem till sitt liv som horgubbe med all den eventuella respekt det för med sig, från underlivet till överjaget att dra sina fiolsträngar omkring.

Heliga Maria fick Jesus
Heligheten i att bli med barn utan att knulla är Jesus ett fint exempel på för hans mamma var oskuld enligt bibeln, vilket egentligen säger att heligheten i att inte knulla eller ha sexuellt umgänge också kan bevisas vara ganska långt från verkligheten i praktiken.

Den trosläriga ståndaktigheten går igen som en gengångare och krämar ur sig denna heliga ande -kuksprutet-

Den egentliga frågan är varför alla horgubbar kräver att så många horar och sedan vill hålla det heligt med att inte hora - är inte detta det mest rena och fina exemplet på prostitution inom logiken? Är det som horar så hårt inom logikens grunder någonsin att anse som oskuld eller är det snarare urkundens som skapade horan i sitt paradoxala kontrollbehov i strikt kombination med att inte kunna vara eller känna sig som en riktig man utan att dela med sig av sin ståndaktighet och spruta ut denna heliga andens kräm?

Din mamma, du och din dotter
Mellan smörgåsbordets alla ytterplagg och rockens roller svänger logikens urkund skönt och gott men glädjeflickor är det många som gillar och mest kvinnor som protesterar emot för de liksom männen vill på det personliga planet ha fria vägar och mindre illojal konkurrens om att bli helt tillfredsställda. Vad som sedan är eller kan anses som illojalt är helt upp till den egna känsla och kåtheten förstås. Så runka vidare och dröm på...

Vad som gått att belägga om mänsklighetens sexualitet rent statistiskt visar att antalet genomförda hetrosexuella samlag är högre bland männen än bland kvinnorna totalt sätt, så mycket ovetenskap och tro har vetenskapen fångat ändå i frekvensen av det knullade samlagen.

I Fittans och den inverterade fittans namn såsom kuken mänsklighetens byggsats och assembler varden. Ni får fila lite på det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in