Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Hahahaha, Lindberg borde definitivt försöka sig på en karriär som komiker. Speciellt nu när det varit så stort manfall i den branschen.
Påminner lite om när Alexandra Pascalidou kallade Sentio för "Pajasinstitut" inför förra valet, när dom träffade mest rätt av alla avseende SD.
Man kan kalla Lindberg & Pascalidou för en mängd olika saker, men jag tror jag fastnar för "idioter" den här gången.

Då föredrar jag SD-motståndare som tar det med humor istället för att förneka mätningarnas värde. MP i Malmö har nån kuf som kallar sig Filosofen Nils. Hans twitterkommentar till Yougovmätningen:
Citat:
Är ni dumma i huvet? Ja, jag ser på er, Yougovs statistiska underlag. Och jag vill inte ens veta vilka de där 3,4% övriga är.
SD skulle inte ens kunna styra en insektshärjad hink med död sill - än mindre ett land. Men rösta ni på dem. För allt i världen.
Vadå, menar han att en grupp aktivister som blev parti först på 80-talet inte kan vara med och styra ett land i samarbete med något av de hundraåriga partierna? Konstigt, kunde svära på att just ett sånt parti suttit i regeringen sedan 2014...