Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Biten med Israel och judiska lobbyn är oklart för mig än så länge, det pratades länge om att han anställt mycket bankers och kontakter med judiska lobbyn i sin administration och jag tycker inte vi ser någon brytning med Israel direkt angående syrien?
Sen är väl Kushner väldigt judisk?
Har dock noterat en sak att twittrare som jag följt som varit pro-ryska är ofta trump negativa.
Wikileaks säger att Q är deepstate.
Q gick emot Snowden vid något tillfälle.
Det roliga med det är att 2 av 3 är ju inte vad vi tror dom är

En sak som Q har sagt många gånger är "Expand your thinking." "Think logically."
Jag som nationalist, att Iran som uttalar sig starkt kritiskt till Israel gör mig till en supporter av Iran, men om man gräver lite, vad har Iran egentligen gjort? De hade kunnat gå ISIS på Israel för längesedan och kört ut de i havet, visst, låter absurt men vid det här laget har värre saker hänt.
Men mitt största problem med Iran memen har alltid varit att jag har ansett MSM attacker på Iran som kontraproduktiva för deras agenda, att det har varit 2 agendor på gång i Iran, den ena är "Greater Israel" agendan och den andra är Deep State agendan, samma sida av myntet i båda agendorna men 2 olika anfalls vinklar. Många glömmer även det att regimen i Iran är där p.g.a CIA. Jag är inte helt såld på Q vs Iran ännu men det har snackats mer och mer om Iran så ska bli intressant att se vad för info som kommer fram.
Man ska vara försiktig att säga att någon är pro-x, de flesta sunda människor är pro-fred och stabilitet, med DS vid rodret har vi haft snart 100 år av konstanta konflikter över hela världen, frågar du mig så kan de absolut flesta konflikter sedan Franska revolutionen härledas till det som idag kallas Deep State, då kallades de för Frimurare, Jesuiter m.m, 150 år senare för "Der Ewige Juden."
På tal om Franska Revolutionen, rätt sjukt att vår egna Jesuit Kungs (högsta beskyddaren av den Svenska Frimurar ordern) blodlinje härstammar från en av Napoleons närmaste män, som har tydligt Judiska rötter.
"Follow the Bloodlines."