2018-06-18, 17:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Det kan vara att tiden är enligt tidzonen GMT.

Jag börjar själv bli jävligt osäker på de där koordinaterna - det borde ju finnas både lat och longitud.. Men även väldigt märkligt om det skulle vara tidsangivelser eftersom det skulle betyda att raketen/tiden måste ha backat. Raketen där den syns är ju på den tidigaste "tiden" (om det nu är tid)...

EDIT: Det ÄR BST (British Summer Time) - men jag fattar det bara inte - enligt mig betyder det att tiden på koordinaterna går baklänges..

Här är inputfilen de använt: https://www.metabunk.org/attachments/capture-png.33331/
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-06-18 kl. 17:57.
Citera
2018-06-18, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag bö1rjar själv bli jävligt osäker på de där koordinaterna. Men även väldigt märkligt om det skulle vara tidsangivelser eftersom det skulle betyda att raketen/tiden måste ha backat. Raketen där den syns är ju på den tidigaste "tiden" (om det nu är tid)...
Helikoptern flyger från kameran. "Raketen" är ett positionsljus längst bak på helikoptern.
Citera
2018-06-18, 17:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Helikoptern flyger från kameran. "Raketen" är ett positionsljus längst bak på helikoptern.

Tack - då äntligen fattar jag.. Jag trodde "raketkroppen" var helikopterkroppen, men det är alltså ett utsmetad svagare positionsljus.
Detta betyder å andra sidan att Africanized har en poäng i att tiden inte stämmer.

Han som har gjort bilden påpekar även detta själv - även om han bara skriver "a bit longer" :
Here is my first attempt of a .klm track overlay. I don;t have accurate data, and the picture will not fit on this laptop. Notice that the track is a bit longer than a 20 second blur would be.
Förklaringen kan väl eventuellt ligga i att han saknade uppgifter om kamerans altitud, men förhoppningsvis kommer det mer information.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-06-18 kl. 17:49.
Citera
2018-06-19, 09:52
Medlem
Ondahamsterns avatar
Måste fråga, har Q pratat något om gränsvakternas fångläger för barn?
Citera
2018-06-19, 10:13
Medlem
Citat:
Jun 18 2018
Q
Attorney General Jeff Sessions has also said U.S. Attorney John Huber is investigating claims of FBI and DOJ misconduct related to these actions, noting that Huber would be “conducting his work from outside the Washington D.C. area and “in cooperation” with Horowitz.
http://www.foxnews.com/politics/2018/06/15/ig-2-0-could-be-even-worse-for-fbi-as-feds-brace-for-trump-spying-probe.html
“This is not the end of the process. United States Attorney John Huber continues his work in cooperation with the Inspector General to review certain prosecutorial and investigative determinations made by the Department in 2016 and 2017,” Sessions said. He has reviewed this report and, based on its findings and his own investigation, will provide recommendations as to whether any matter not currently under investigation should be opened, whether any matters currently under investigation require further resources, or whether any matters merit the appointment of Special Counsel.”
http://www.breitbart.com/big-government/2018/06/14/doj-ig-report-says-peter-strzok-had-biased-state-of-mind/
SC = restart w/ significantly less staff = stupid

(Reddit Summary)
-Professor Turley is a very respected liberal law professor and longtime civil libertarian. Has been critical of both parties over the years.
-Turley says the use of John Huber gives the IG the prosecutor he needs to bring charges and seek indictments. (No need to go through RR which is critical)
-Huber is conducting a full-fledged criminal investigation into all the matters Republicans are calling for a special counsel to investigate.
-Huber has been investigating these possible crimes for five months (Now seven), since November 2017.
-By giving the IG a prosecutor they can now go after the deep state without looking like a political witch hunt. This is critical.
-Sessions informed Congress in his letter that all the matters recommended for investigation by Goodlatte, Gowdy, and Grassley are “fully within the scope of [Huber’s] existing mandate.” He also informed the chairmen that Inspector General Michael Horowitz, who is working with Huber, has a staff of 470 investigators, giving Huber access to enormous investigative firepower that far exceeds the staff of any special counsel. (Who needs a SC with that type of manpower?)
-The inspector general’s jurisdiction to conduct civil and criminal investigations includes “actions taken by former employees after they have left government service.” Then Huber can act on any of those matters.
-This is HUGE A Grand Jury can be empaneled anywhere, in any deep red state, away from D.C. (This is very important and why Trump needed to appoint as many Judges as possible)

-Huber and Horowitz can accomplish everything a SC can do.
-If Sessions feels that charges should have been made that weren't, he can still appoint a SC to make that happen.
-Huber is a lawyer from deep red Utah, not the D.C. swamp.
-“If a special counsel were appointed, there would be a great deal of delay,” Turley stated, versus the team of Huber and Horowitz, who are already five months into this investigation. (It's too late to even appoint a SC. Charges can be filed before midterms.)
-From /u/ClardicFug - Huber and Horowitz were both appointed to their positions by the Obama administration. This helps optics a lot. Pretty much decimates the "Trumped rigged the investigation" argument that's sure to be made.
http://www.breitbart.com/big-government/2018/03/31/turley-sessions-using-utah-federal-prosecutor-much-better-trump-2nd-special-counsel/
Q

Nu är det inte så kryptiskt från Q. Nu är det ganska rakt på sak vad som är på gång i USA/Washington DC. Swampen ska rensas, och det sker på juridisk väg utanför DC.
SC=Special Counsel
Senast redigerad av Q-follower 2018-06-19 kl. 10:28.
Citera
2018-06-19, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungadolf
Daniel skickade en grym bild, post #4889.
Sedan finns det en tråd här på flashback om detta.

(FB) Sammanfattning Av Judiska Maktförhållanden

Lång läsning, hela två sidor.
Enligt den sidan får du lära dig mer om vad dom äger, t.ex så säger han som skrev det där att dom äger dom flesta pharmacuticals.
Personligen har jag inte dubbelkollat alla namn och så, men enligt mig så samarbetar vården och matindustrin tillsammans i det dolda.

Jag kollade igenom lite grann. De två personerna som låg bakom skolskjutningen, samt KKK-ledaren... ingenstans på nätet står att finna att dessa skulle vara judar. De ser inte heller speciellt judiska ut, så man bör inte svälja allt med hull och hår.

I den världsomspännande konspirationen, som också jag "tror" på, ingår väldigt många judar, ja. Eller åtminstone personer som hävdar att de är det. Men jag tycker inte att man bör inte betrakta den som judisk, utan snarare en klubb för mycket, mycket rika människor.
Ta tex Putins tal om judarna i bolsjevikregimen. Dessa judar dödade alla, inte bara ryssar utan även andra judar.
Judar är extremt framgångsrika på i stort sett alla områden, det ingår liksom i deras kultur att skaffa sig utbildning, och därför syns de också. De gör mycket bra saker, och givetvis också mycket dåliga saker.
Det finns judar som är för mångkultur, det finns judar som är emot mångkultur. Precis som det finns svenskar som är för och mot. Även så i Israel, och liberaljudar är lika hatade i Israel som liberalsvenskar är hatade på flashback.
Katarina Janouch tex är en judinna som nu gått ut och öppet kritiserar mångkulturen och för det blev hon av med sitt jobb på aftonbladet. Det finns konspirationer i denna värld, men de utgår inte från hela folkslag.
Citera
2018-06-19, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Jag kollade igenom lite grann. De två personerna som låg bakom skolskjutningen, samt KKK-ledaren... ingenstans på nätet står att finna att dessa skulle vara judar. De ser inte heller speciellt judiska ut, så man bör inte svälja allt med hull och hår.

I den världsomspännande konspirationen, som också jag "tror" på, ingår väldigt många judar, ja. Eller åtminstone personer som hävdar att de är det. Men jag tycker inte att man bör inte betrakta den som judisk, utan snarare en klubb för mycket, mycket rika människor.
Ta tex Putins tal om judarna i bolsjevikregimen. Dessa judar dödade alla, inte bara ryssar utan även andra judar.
Judar är extremt framgångsrika på i stort sett alla områden, det ingår liksom i deras kultur att skaffa sig utbildning, och därför syns de också. De gör mycket bra saker, och givetvis också mycket dåliga saker.
Det finns judar som är för mångkultur, det finns judar som är emot mångkultur. Precis som det finns svenskar som är för och mot. Även så i Israel, och liberaljudar är lika hatade i Israel som liberalsvenskar är hatade på flashback.
Katarina Janouch tex är en judinna som nu gått ut och öppet kritiserar mångkulturen och för det blev hon av med sitt jobb på aftonbladet. Det finns konspirationer i denna värld, men de utgår inte från hela folkslag.
Har för mig han har hittat källor från böcker och internet.

Dra alla judar inför en kam är naivt, håller med. Man brukar ju kalla dom för zionisterna vilket inte inkluderar alla judar. Dom har sin onda agenda från grunden och ser allt annat vanligt folk som djur och inte människor.

Islam går dom väl efter? Det är ju en ond religion, deras syfte är att ha en världs regering, ta över världen.
Jag vet inte mycket gott dom har gjort om jag ska vara helt ärlig, och nej jag köper inte "vetenskapens" teorier ett dugg, utan tycker mycket inte är vetenskapsbaserat utan agenda drivet. Inklusive hela vården som styrs av zionisterna.
Citera
2018-06-20, 00:50
Medlem
Daniel501s avatar
https://imgur.com/EYYO4eL

Det framstår som att Q hade rätt, IG rapportern som släpptes förra veckan var redigerad och kongressen har sett den riktiga varianten.
Citera
2018-06-20, 07:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
https://imgur.com/EYYO4eL

Det framstår som att Q hade rätt, IG rapportern som släpptes förra veckan var redigerad och kongressen har sett den riktiga varianten.

Var får du den idén ifrån? Din länk säger att det ska ha funnits ett utkast, vilket måste vara en självklarhet, och att det är nödvändigt att kongressen får tillgång till detta. Men varför tror du kongressen har sett det redan?

Man kan ju förstå att rapporten var en stor besvikelse för Trump o co - att börja granska utkast låter ju inte bara lite desperat - men hoppas de får som de vill så de blir tysta nån gång.
Citera
2018-06-20, 19:20
Medlem
Daniel501s avatar
Q har börjat ge flertalet drops per dag på sistone, upptrappning i händelser.

https://i.redd.it/fhqbi3ref6511.png

[RR] Rod "Juden" Rosenstein som det ryktas kommer få sparken på fredag, vem är näst i tur att ta hans plats? Noel Fransisco, tjänstgjorde under Antonia Scallia.
Citera
2018-06-20, 19:21
Medlem
Daniel501s avatar
Personen som sa att Rod Rosenstein kommer få sparken på fredag;

https://i.redd.it/opzjkrsf16511.png

"Symbols will be their downfall"
Citera
2018-06-21, 00:58
Medlem
Daniel501s avatar
Q 1974;

https://i.redd.it/8hgi834628511.jpg

Vem kan det vara ur Barack "Hussein" Obamas admin som snackar? Kommer fängelse räcka för Hussein när folket får reda på vad han har gjort när han inte står framför kameran med ett charmigt leende och en teleprompter?

https://www.youtube.com/watch?v=zp_Eok1y5C4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in