Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
Som många påpekat så var det ingenting som en GM har sagt. Isåfall hade jag redan kontaktat polis.
Det är ett tänkbart scenario som jag bidrar med. Jag är övertygad om att GM har ett långtgående hat till LW. Det har inte märkts så tydligt utåt men det har funnit glimtar här och där. I efterhand är det många som kommer att påminna sig själva om detta. Att man har sett och hört. Denna natt hände något, banalt för oss som är åskådare i efterhand men oerhört provocerande för GM då, som fick hatet att blossa upp. Den som avslutade LWs liv anser sig ha rätten på sin sida, att hon förtjänade detta.
Men jag håller med dig om gatan. Det är oerhört lätt att passera den obemärkt en sen natt. Jag har fått mothugg gällande hur mörkt det var under den aktuella tiden. Jag hävdar att det var rejält svart den veckan och i synnerhet om du höll dig borta från gatubelysning. Jag var själv ute och kollade detta när försvinnandet blev mer känt.
Ursäkta att jag missförstod dig! Ser självklart ut vad du menar när jag läser inlägget igen 😌
Blev just påmind om dina misstankar angående vem gärningsmannen kan vara. Fy fan vad hemskt om dina farhågor stämmer. Jag orkar knappt tänka på det. Samtidigt låter det inte osannolikt på sättet du beskriver det.
Du behöver inte svara, men jag frågar ändå. Är ni flera som tänker i den här banan? Finns det något som hänt efter mordet som styrker att det kan ha gått till som du tror?