2018-06-20, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Fast det är ju just det jag ser...en uppsjö killar här inne som just hänger läpp över att tjejer inte vill ha dem. och rätt ofta just de killar som verkar ha mest förakt för kvinnor.

Varför vill ingen ha sex med mig????
Jag som är en så "duktig" man som delat upp tjejer i bra och dåliga baserat på om de har sex eller inte...varför vill ingen ha sex med mig?

Bu hu hu hu..

Visa mig ett exempel på en kille som ogillar slampiga tjejer som partners men som är sur att slampiga tjejer inte vill vara hans flickvän. Om man inte vill ha en slampig tjej är det väl bara positivt att de ej är intresserade.
Citera
2018-06-20, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Men sluta upprepa denna lögn. Han lurade inte henne. Han påstod aldrig någonsin att han ville ha ett förhållande med henne.
nej han bara betedde sig så.

De ggr jag har haft ett ons, inte fan har jag sen ägnat mig åt att ringa eller sända massa sms, för det är ju exakt så man beter sig om man är mer intresserad än bara sex där och då.

man har sex och that's it. är man intresserad av mer så söker man kontakt annars inte.
Senast redigerad av Merapi 2018-06-20 kl. 20:04.
Citera
2018-06-20, 20:01
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Han behandlade henne rätt, men ville hon ha mer än ligg så får hon ju fan inte sälja sig så billigt, ifall han inte kan hålla sig i några månader så är det ju tydligt att han inte vill mer än att ha sex. Vill hon vara hans drömtjej och inte bara en erövring så får hon ju testa honom.

Det är ju jävligt enkel ekvation, svenska tjejer är ofantligt korkade när det gäller sånt ifall man jämför med kvinnor från andra länder. De tror att de kan ligga runt och fortsätta ha otroligt hög värde.

Ifall det erbjuds för mycket av en produkt i marknaden så förlorar den i värde.

Fast alltså, gillar man nån så gör man. Oavsett om man ligger på tredje dejten eller efter tre månader. Han gillade helt enkelt inte denna tjejen bara. Mer komplicerat än så är det ju inte.
Citera
2018-06-20, 20:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Nej, kvinnan ska givetvis ha högt satta mål. Problemet är att hennes naturliga urvalsmekanism satts ur spel idag. Troligtvis ville nog killen bara ha sex, och det hade hon vetat om hon inte gett honom något och då istället kunnat gå vidare utan att känna sig utnyttjad, dum och med emotionellt bagage.

Jo det kan jag hålla med om. Vet man att man är en känslig typ så bör man inte investera innan man vet intentionen från andra parten. Detta har säkert de flesta råkat ut för någon gång. Inte hela världen heller, sen att dagens ungdomar anser det så allvarligt att man behöver starta fbgrupp eller skriva tidningsartiklar om det är rena fjanterierna.
Citera
2018-06-20, 20:05
Medlem
Citat:
Visa mig ett exempel på en kille som ogillar slampiga tjejer som partners men som är sur att slampiga tjejer inte vill vara hans flickvän. Om man inte vill ha en slampig tjej är det väl bara positivt att de ej är intresserade.

Ingen tjej idag med minsta självkänsla och/ eller brain, är intresserade av män som kallar kvinnor för slampor, vänligen fatta det.
Senast redigerad av Merapi 2018-06-20 kl. 20:09.
Citera
2018-06-20, 20:06
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Varför skulle man överhuvudtaget ligga med en slampig individ av något kön?
Citera
2018-06-20, 20:06
Medlem
Citat:
men herregud....varför har ni snubbar så jävla svårt greppa något?

Tjejer gillar
1, snygga killar.
3, Män som verkar trygga i sig själva, charmiga, kan snacka för sig, visar intresse för dem, verkar vettiga människor, även har status bland andra tjejer så hon har nått att skryta med i den kontext tjejen nu är i.

Denne kille i Frida "storyn" hade säkert allt detta, men! han lurades för nej, han var ju inte intresserad i henne som person bara i henne som ett tillfälligt ligg, eller hur? Därför är han en s.k. "fuckboy" i hennes samt andra tjejers ögon. En man inte kan lita på. DET är vad fuckboy står för inte att han är attriaktiv eller har haft massa ligg. Finns massvis med män som är attraktiva, legat med många och INTE är fuckboys. För de har skött korten snyggt och kört med raka rör.

Sen ahr du fel, för finns även massvis med attraktiva kvinnor som legat runt med män, efter sitt eget huvud och fortsätter och vara attraktiva i mäns ögon för att de FAKTISKT är just detta, attraktiva på det sätt de nu är det.

De flesta människor i vart fall under 40 men kanske över 15? i Sverige har för länge sen fattat att attraktivitet sitter inte i antal sexpartners, varken för män eller för kvinnor utan i saker som personlighet, utseende, förmågor, humor, intelligens, bedrifter, status etc etc.
Ingen vettig människa sitter och räknar antal partners...jag menar hur satans patetisk får man vara?
om nu oskuld är det enda som räknas för dig Viktim så? Vad med nunnor? eller frigida asexuella tjejer som verkligen hatar tanken på allt vad sex med män heter? eller lesbiska som också har goda skäl hålla sig undan allt vad kuk heter..... de måste ju vara satans så sexiga i dina ögon?

Som sagt...vissa fattar inte sin egen dumhet, förrän det är för sent.
Allt jag läser är önsketänkande.

Att du väldigt sällan hör killar gnälla över slampiga tjejer som inte är intresserade av något annat än att ligga borde väl säga dig något? är inte det ett ganska tydligt tecken på att tjejer som ligger med många killar inte är så värst eftertraktade? för annars hade du ju uppenbarligen hört killar gnälla över fuckgirls överallt.

Det är så uppenbart och tydligt hur du försöker klumpa ihop alla män som svin genom att indirekt ge fuckboytiteln till alla män. Det du försöker säga här är att datornörden med lågt självförtroende lika ofta är en fuckboy som paradise hotel snubben. Anledningen till att du har så himla fel kopplas ihop till vår tidigare debatt om sexualitet hos män och kvinnor och det är anledningen till att jag tog upp det i förra inlägget.

Att som man ligga med en kvinna kräver i dom flesta fall rätt stor prestation. Av den anledningen så är fuckboys i regel samma typer av killar. Det är killar som är eftertraktade av tjejer och som ligger med många. Hade dessa killar vart tjejer så hade dom benämnts som slampor och väldigt få killar hade jagat efter dom i syfte att ha förhållande.

Om du på fullt allvar tror att pursvenska Jimmy tycker Fridas 50 tidigare sexpartners är irrelevant så lever du i en fantasivärld.
Citera
2018-06-20, 20:08
Medlem
Citat:
Ingen tjej idag med minsta självkänsla och eller brain, är intresserade av män som kallar kvinnor för slampor, vänligen fatta det.

Tror du vi gör det framför er eller? De flesta av er som slampat runt har garanterat blivit kallad på det ena och det andra bland killens vänner dagen efter. Möjligtvis har de även sett de bilder ni skickat.
Citera
2018-06-20, 20:09
Medlem
DeMysteriiss avatar
Ibland hade jag tyckt det vore roligt om man antog feministernas hen-idé och slutade identifiera kön på personer i alla sammanhang, bara för att det hade varit så otroligt kul att se när de till slut tvingas krypa till kors och erkänna att de inte kan avgöra vem som gjort rätt och vem som gjort fel i denna typ av situationer om de inte vet vem som var tjejen och vem som var killen, och därmed avslöja att de i trots allt är "könspluralister" de också.
Citera
2018-06-20, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Varför skulle man överhuvudtaget ligga med en slampig individ av något kön?

För att man är kåt och vill ligga? Bekräftelse? Finns tusen anledningar.
Citera
2018-06-20, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Tror du vi gör det framför er eller? De flesta av er som slampat runt har garanterat blivit kallad på det ena och det andra bland killens vänner dagen efter. Möjligtvis har de även sett de bilder ni skickat.

Just därför ni kallas "fuckboys" för ni beter er som svin helt enkelt.
Citera
2018-06-20, 20:11
Medlem
Citat:
Fast det är ju just det jag ser...en uppsjö killar här inne som just hänger läpp över att tjejer inte vill ha dem. och rätt ofta just de killar som verkar ha mest förakt för kvinnor.

Varför vill ingen ha sex med mig????
Jag som är en så "duktig" man som delat upp tjejer i bra och dåliga baserat på om de har sex eller inte...varför vill ingen ha sex med mig?

Bu hu hu hu..
Du blandar päron och äpplen, som vanligt. Du jämför killar som är friendzonade eller har svårt att överhuvud taget få uppmärksamhet från tjejer, med tjejer som gnäller över att dom bara fick ligg och inte förhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in