2018-06-20, 19:42
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Han var ingen good guy nej, men han kombinerade livsstilarna.

Så med andra ord var han ett kriminell jävla avskum som borde fått en kula i huvudet av en Duterte-style insatsgrupp, men som nu råkade få en kula i huvudet av samma jävla as han umgicks med istället. Good riddance!
Citera
2018-06-20, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oz123
Jaa, hade varit kul att höra av ett ögonvittne på plats bara vad som hände

Stämmer, en svart suv kör upp på trottoaren ca 10-15 meter ifrån ingången till cafeét.
En kille går ur, gestikulerar och gastar lite, försvinner sen ifrån mitt synfält en kort stund, återkommer och sätter sig i bilen och rivstartar och gör en u-sväng och kör i riktning mot polishuset.
Då har han en kille på passagerarsidan.
Citera
2018-06-20, 19:43
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dominius
Babbar tävlar om vem som har finast bil för att framstå som kungar. Svenskar tävlar om vem som har finast kök för att framstå som kungar.

Vad gör svenskar bättre än blattar? Båda strävar efter att hävda sig i materiella saker.

Skillnaderna är många.
Svenskar skjuter inte ihjäl varandra utanför ett internetcafé det är en skillnad och det finns fler tex inga svenskar tar bilder på sina polare när de sitter i sina bilar och visar upp sina klockor.
Jag vet inte heller några svenskafamiljer som stormar akuten när deras skottskadade söner tagits in där
Jag tycker det är rätt mycket svenskar gör bättre än blattar.
Citera
2018-06-20, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Så med andra ord var han ett kriminell jävla avskum som borde fått en kula i huvudet av en Duterte-style insatsgrupp, men som nu råkade få en kula i huvudet av samma jävla as han umgicks med istället. Good riddance!

Så kan man se det ja,
Citera
2018-06-20, 19:45
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Hela gatan har massa röd ljus.

PS: Varesej Hong eller Amir fick ens hålla över natten nu ikväll, då är dom två dom "värsta" i det gänget, sjukt dom två klarade sig bäst.

Kan du förtydliga litegrann, vad menas med att de inte ens fick hålla över natten..?
Citera
2018-06-20, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Är det inte även så att Bandidos och X-team har massa medlemar som från början kommer från förorten?
Mehdi Sayeed som sägs vara sergeant at arms för BMC i Europa, och som är en av de kändaste ledarna(eller medlemmarna), är ju också från förorten. Skjutningarna som ägde rum i förorten Biskopsgården för något år sedan... där hade ju en del av dem inblandade bakgrund inom X-team..
Jag skulle ju kunna tänka mig att gubbar som Mehdi har en hel del "tunga" kontakter i Göteborgs förorter.

Dem 5 som kom där, var dem svenskar? Och hur såg dem ut, var det stora bolatorskar?

Många av dem som varit involverade i konflikterna på just hisingen har eller hade ett förflutet i antingen x-team eller red and white, många är döda dock, i göteborg är det inget mc gäng som styr, det är rätt så hårt klimat här för dem
Citera
2018-06-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Kan du förtydliga litegrann, vad menas med att de inte ens fick hålla över natten..?

Båda har lämnat sjukhus, dom åkte iväg i en svart volvo med en mörk kille.
Citera
2018-06-20, 19:50
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitingen
Håller med dig helt. HA blir rädd bara genom att läsa hur iskalla mord dessa grabbarna utför.
Hatar att glorifiera sånt här skit men sanningen är det att det har ett ökänt rykte. Har svårt att tro några dörrvakter skulle neka inträde till någon krog, nattklubb. Är det något klubbägare, vakter har koll på så är det kriminella man har det på för att inte hamna i konflikt med.
Snarare blir de kriminella med lite hjärna chockade över den låga begåvningen och avsaknad av konsekvenstänk hos de inblandade.
Citera
2018-06-20, 19:52
Medlem
Citat:
Båda har lämnat sjukhus, dom åkte iväg i en svart volvo med en mörk kille.
Satan vilken stenkoll du har .
Citera
2018-06-20, 19:53
Medlem
Vad är grejen med Zaramis? Hänger ut massa babbar men verkar vara en vänsterextrem blogg.
Citera
2018-06-20, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00-00
Satan vilken stenkoll du har .

Nja, inte särskilt. Ingen aning vem killen som körde var och vet inte vem han som sköt mot Mekky-gänget är heller.

Men skriver bara vad som är sant till 100% och inte en massa gissningar som många andra mongos i tråden
Citera
2018-06-20, 19:54
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Normalt mellan 5.000 och 15.000 i Malmö. 15k då är det bra, skaffas väldigt lätt om man bor i Malmö, mina vänner på Norra G.

OK du som verkar ha vettig koll. Jag har en fråga. Jag fattar att de här unga killarna, Nermin, Hong, Nikola, Mekky och vad de nu heter och vilka konstellationer de nu utgör kan tjäna seriösa pengar på droghandel.

Nedgrävda partier koks värt 1.5 mille, stascahde cash hos nån guldhandlare på 11 miljoner, och Nermin med hans Lambourghinis och guldkedjor. Uppenbarligen är där feta pengar på gatunivå för de som styr skiten

MEN: min fråga är, är det samma killar som för in droger och vapen i landet? Eller är där "tyngre" kriminella bakom som sköter den biten?

MAO: är Mekky och hans gatulangare springpojkar till de riktiga hjärnorna bakom eller är de själva the "real deal"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in