2018-06-20, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Vi som inte köper illegala vapen undrar över utropstecknen. Hur mycket ska en svart pistol kosta i normalfall (inkl. ammunition)?

Normalt mellan 5.000 och 15.000 i Malmö. 15k då är det bra, skaffas väldigt lätt om man bor i Malmö, mina vänner på Norra G.
Citera
2018-06-20, 19:31
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felstavaren
Jag blev erbjuden att köpa en pistol för några år sedan, då snackades det om 5000-6000 kr. Det är ungefär vad en pistol kostar på den vita marknaden, dock tillkommer det ju en jädra massa kostnader och arbete för att få köpa en lagligt. Kvalitetsskillnaden lär dock vara stor, för det lär förmodligen röra sig om ett äldre östeuropeiskt vapen snarare än en högmodern Glock i kompositmaterial.

Som laglydig vapenägare var detta givetvis inte intressant, men vore jag en kriminellt belastad smågangster hade jag säkert slagit till direkt.

Edit: Jag blev lovad att 50 patroner skulle ingå i priset.

Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Normalt mellan 5.000 och 15.000 i Malmö. 15k då är det bra, skaffas väldigt lätt om man bor i Malmö, mina vänner på Norra G.

Tack. 5-15k är ju faktiskt ingenting för makten en pistol ger. Den kan innebära skillnad på liv och död.
Citera
2018-06-20, 19:33
Medlem
Citat:
Tack. 5k är ju ingenting för makten en pistol ger.
Billigare än en pitbull
Citera
2018-06-20, 19:34
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Billigare än en pitbull
Bra startpris. Behöver inte matas så ofta.
Citera
2018-06-20, 19:35
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dominius
Babbar tävlar om vem som har finast bil för att framstå som kungar. Svenskar tävlar om vem som har finast kök för att framstå som kungar.

Vad gör svenskar bättre än blattar? Båda strävar efter att hävda sig i materiella saker.

Svenskar, generellt, arbetar för pengarna som de sen köper sin materiella status för.

Dessa "dune coons" har för det mesta bidrag för åtminstone halva familjen, kattmamman som likt en katt föder en ny kull vart år, och ofta även för resten.

För övrigt så HATAR de oss svenskar. De föraktar oss, ser oss som svaga och ser våra döttrar som horor. Den ENDA anledningen de överhuvudtaget är här är att vi betalar för deras jävla uppehälle, av någon ofattbar anledning.

Hade de kunnat ha samma materiella standard hemma i sandlådan hade de ALDRIG kommit hit till att börja med. Men de är inte kapabla att skapa välstånd för de är en ras som är till att börja med underlägsen och numera dessutom hopplöst inavlad.

Så nu springer deras oanvändbara avkomma med automatkarbiner på våra tidigare trygga gator. Det enda vi kan glädjas åt är att de oftast, hittills, dödar varandra.
Citera
2018-06-20, 19:36
Medlem
Citat:
Bra startpris. Behöver inte matas så ofta.
Precis, just långsiktighet är ju ett utmärkande drag hos de vi diskuterar
Citera
2018-06-20, 19:37
Medlem
det måste ju varit andra bilar brevid och vittnen som sett bilen fly. Är det inte ett rödljus där? Iskallt, om det var rött
Citera
2018-06-20, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Vad var han för en kille i övrigt? Var han bara en civil som råkade ha fel bror eller var även han en gangster?

Han var ingen good guy nej, men han kombinerade livsstilarna.
Citera
2018-06-20, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oz123
I tråden pratas om en person som kommer i en stor bil sekunderna efter och börjar lasta in skadade på direkten såg du honom och var det så som folk säger?
En svart BMW X6 alternativt en Mercedes som nästan är en kopia av karossen på X6. Han kom ca 1 minut efter skottlossningen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
det måste ju varit andra bilar brevid och vittnen som sett bilen fly. Är det inte ett rödljus där? Iskallt, om det var rött

Hela gatan har massa röd ljus.

PS: Varesej Hong eller Amir fick ens hålla över natten nu ikväll, då är dom två dom "värsta" i det gänget, sjukt dom två klarade sig bäst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Var det inte Tobias som hamnade i Reinfeldt kyla efter sitt uttalande om migrationsvolymer 2015? Om det är korrekt - så är just Tobias Billström rätt person att säga "vad var det jag sa".

Jo han och Reinfeldt var inte bästa vänner
Citera
2018-06-20, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
El-Zein styr inte ett shit i Göteborg.
vet en el zein som är kriminell här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto