2018-04-01, 21:22
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Norge gick aldrig med i unionen så den fick hämta sin olja någon annanstans.

Är det verkligen så verklighersfrämmande för dig att pengasugna män sålt ut sig för att få tillgång till billig olja? Män får ju världen att gå runt som det så ofta heter.

Sen var det ju framförallt högermän som ville att Sverige skulle lämna ifrån sig makten till Bryssel med löfte om att det skulle ge klirr i kassan.

Norge har olja.
Citera
2018-04-01, 21:25
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Jag såg en svensk kvinna som blivit misshandlad av en arabisk man- jag vägrade beblanda mig. Skyll dig tänkte jag.

Starka självständiga kvinnor. Man vill inte mansplaina.....
Citera
2018-04-01, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Norge har olja.

Jag vet att Norge har olja men att ge Norge monopol på oljemarknaden hade ju inte varit så klyftigt eller hade det det?
Citera
2018-04-01, 21:38
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Jag vet att Norge har olja men att ge Norge monopol på oljemarknaden hade ju inte varit så klyftigt eller hade det det?

Varför snackar du om monopol?
Citera
2018-04-01, 21:45
Medlem
Citat:
Varför snackar du om monopol?

Du vill inte kännas vid att europeiska politiker dragit ner byxorna för islam i gengälld mot naturtillgångar märker jag. Du tror att utvecklingen vi ser idag helt beror på att medelålders tanter vill bli påsatta av afghaner.
Citera
2018-04-01, 21:47
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Du vill inte kännas vid att europeiska politiker dragit ner byxorna för islam i gengälld mot naturtillgångar märker jag. Du tror att utvecklingen vi ser idag helt beror på att medelålders tanter vill bli påsatta av afghaner.

Hur mycket olja har Afghanistan?
Citera
2018-04-01, 22:13
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Jag såg en svensk kvinna som blivit misshandlad av en arabisk man- jag vägrade beblanda mig. Skyll dig tänkte jag.
tröttnat på att vara någon slags gentleman, när jag går på trottoaren så går jag rakt fram nu, jag rör mig ej, vill de gå rakt in i mig, så kör på - jag äör ändå 191 cm och 115 kilo.
Jag ser inga bra skäl att offra sig för som dem så uttryckligen hatar dig.
De kan inte få både och.
Senast redigerad av Pansarvecket 2018-04-01 kl. 22:28.
Citera
2018-04-01, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag ser inga bra skäl att offra sig för som så uttryckligen hatar dig.
De kan inte få både och.

precis.
Citera
2018-04-02, 04:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GosTilda
Beror på att svenska kvinnor inte är intresserade av att föröka sig med urtypen av männen som hänger på Flachback dvs killar i
trettioårsåldern som bor hemma hos mamma i pojkrummet med högst fordonsteknisk utbildning,som kör raggarundan i byn om lördagskvällarna med kepsen bakofram. samt snuset under läppen.

Feministisk/kvinnlig retorik.. Ahhh, så genialisk, så unik, så 'edgy'.., såå.., ..helt underbar!
Citera
2018-06-20, 17:04
Medlem
WordWarriors avatar
Hur går det med övergivandet?

Jag tror att svenska kvinnor börjar förstå att de går en hård framtid till mötes på grund av asylinvandringen, och att det vore farligt om den svenske mannen vänder henne ryggen.

Så är den svenska kvinnan fortfarande lika otacksam mot svenska män, och förtjänar att bli övergiven? Låt höra!
Citera
2018-06-20, 17:18
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Hur mycket olja har Afghanistan?

En hel del och de har naturgas också ....

http://mines.pajhwok.com/content/oil-afghanistan

https://oilprice.com/Energy/Energy-General/Opium-Rules-Afghan-Oil-Will-Never-Get-Out-Of-The-Ground.html
Citera
2018-06-20, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Hur går det med övergivandet?

Jag tror att svenska kvinnor börjar förstå att de går en hård framtid till mötes på grund av asylinvandringen, och att det vore farligt om den svenske mannen vänder henne ryggen.

Så är den svenska kvinnan fortfarande lika otacksam mot svenska män, och förtjänar att bli övergiven? Låt höra!

Ingen i min bekantskapskrets har blivit övergiven i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in