Citat:
Ursprungligen postat av
humanlife
Vi kallar vårt land demokratiskt, men jag visade dig precis hur odemokratiskt det är i själva verket.
Jag vet inte hur lite eller hur mycket folket i Nordkorea får besluta om. Men det är som jag skrev, deras angelägenhet. Om de får fred och slipper hot utifrån, så tror jag att de kommer att utveckla landet i positiv riktning. Det vill säga positivt för dem själva.
Hur det passar enfaldiga människor i Väst är irrelevant. Du kan kalla det vad du vill, det är ändå inte relevant. Och varför bekymrar du dig om det?????!!!!

Du borde väl bekymra dig för vår demokrati! Men det är ju alltid bekvämare att ha åsikter om andra än att ta itu med sina egna bekymmer. Då slipper man ta ansvar.
Om vi slutar lägga oss i andra länders angelägenheter, så kommer världen bli mycket fredligare.
Du vet inte hur och vad befolkningen i Nordkorea får besluta om, säger Du.
HAR DU LÄST NÅGONTING OM NORDKOREA ÖVER HUVUDTAGET?
HAR DU TAGIT DEL AV NEUTRALA INDIVIDERS REDOGÖRELSER ÖVER DE FÖRHÅLLANDEN SOM RÅDER I NORDKOREA, TILL EXEMPEL AMBASSADÖRER FRÅN OLIKA LÄNDER, LÄKARE UTAN GRÄNSER, INKLUSIVE SVERIGE?
Jag har dessutom tagit mig tid, att läsa Dina övriga inlägg på detta forum,
(mycket i MÖ tråden)
och har bara en enda sak att säga.
"tu gravi corporis morbo aeger parti"
Du mår nog inte riktigt bra, mentalt, så av den anledningen har jag till fullo överseende med Dina inlägg.
Vi kan tyvärr inte göra något för Dig, om Du inte själv ber om hjälp!