Citat:
Ursprungligen postat av
tuggish
Äckelkänslan ligger nära dopaminkänslan eller hur det nu var i hjärnan. Många porrmissbrukare som kollar på sånt som är äckligt. Hade varit mer gay om du kollat på två yngre snygga män som har sex tänker jag. Men det där märker du väl om du är gay eller inte!
Tror det hela löser sig på sikt om din hjärna får en chans att stabilisera sig och bli normal igen. Om det tar ett år eller ett och ett halvt spelar väl mindre roll. Det är positiv förbättring.
Ptja, vanligtvis så blir jag inte upphetsad utav "snygga män", men äckliga män kan jag av någon anledning bli upphetsad av, feta, gamla, håriga män...
Sen penisar överlag. Började kolla på shemales för en jäkla massa år sedan, då jag var runt 16 - 17 år. Tror det var då porrbruket började eskalera, det var även i den vevan jag började missbruka tabletter betydligt mer.
Har ju aldrig haft känslor för män.
Bara riktigt konstigt allt ihop.
Men ibland känns det hopplöst då det inte verkar bli bättre utan ibland nästan värre.
Jag gick till en prostituerad shemale och hade sex med hon. Det var väl OK, men det kändes nog mest konstigt, intresset för shemaleporr har avtagit efter det.