Citat:
Ursprungligen postat av
Mach3
Där ser man!
Jag är man nog att erkänna när jag har fel, trodde World cup var till för alla och Womens World Cup till för endast kvinnor.
Är det ny regel eller har det alltid varit så? Det har ju som bekant aldrig varit en kvinna med i World Cup, så det kan ju vara passande att lägga till en sådan formulering för få det att låta jämlikt.
Sedan är jag way off topic nu men om en person inte identifierar sig som man eller kvinna, vilket mästerskap får man spela i då

Ja vad bedrövlig och kränkande, det finns inget hen VM, staten o fotbollförbundet måste genast ta ta i detta kränkande agerande av hbt…….. gruppen som är intresserad av fotboll, tja o andra sporter.
De är helt lämnade i utanförskap, förvirrade i deras tillvara utan någon som helst känsla för vars de hör hemma, tror inte ens de har lokaler.....
INTE EN ENDA hbtbqb…..(ja jag kan inte alla bokstäver mer i huvet) person kommenterar sporten, vad är detta för diskriminerande agerande från SVT sida, en statligt finansierad kanal som skall verka för mångfald, vi har mörka, vi har kvinnor, vi har stammande kvinnor och vi har Göteborgare men inte en enda från regnbågelägret, det är som om de inte existerar…