2018-06-19, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Fråga Catrin Stjernfeldt Jammeh!

Hon är ju idag "seriöst arg"....

Hon är en inkompetent batikhäxa som är direkt ansvarig för allt skit som händer i Malmö.
Givetvis kraftigt påbackad utav hennes parti Socialdemokraterna.
Röstar man på S förtjänar man få en kula i sin egna lya som går fel.
Citera
2018-06-19, 14:25
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Hon är en inkompetent batikhäxa som är direkt ansvarig för allt skit som händer i Malmö.
Givetvis kraftigt påbackad utav hennes parti Socialdemokraterna.
Röstar man på S förtjänar man få en kula i sin egna lya som går fel.
Jag är helt enig med dig.

Om jag förstår det hela rätt så sprang GM in på ett internetcafé och öppnande eld?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Finally någon som kommer med fakta namn och bakgrund!! Bra jobbat dödsängeln!

Amir mekky har länge varit omtalad. Varför sattes inte fokus på honom? Hämnden för bajraman (stavningen?) Verkar vara långt ifrån. Hämnden borde ha kommit tidigare. Finns fler bröder kvar som skulle hämnas dem?? Låter mer som den överlevande mekawi broshan....

Fokus sattes visst på honom, polisen hade nästintill konstant bevakning på honom när han vistades på exempelvis lilla torg eller möllevångstorget. Det var lite svårt eftersom han vistades mellan Malmö och Danmark men han hade i Malmö span på sig nästintill 24 timmar, detta var inte en sådan stund och därför small det. Det är också svaret på varför hämnden inte kom tidigare, dom väntade på rätt tillfälle.
Citera
Medlem
Citat:
Du tänker på -> https://www.facebook.com/nicola.frankie

Aa precis.
Citera
2018-06-19, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag är helt enig med dig.

Om jag förstår det hela rätt så sprang GM in på ett internetcafé och öppnande eld?

Nej, utanför. Internetcafét höll stängt idag.
Citera
2018-06-19, 14:26
Medlem
Citat:
Enligt mina uppgifter så har polisen ABSOLUT ingenting att gå på, det enda dom har i nuläget är dom gamla konflikterna (som alla vi här också vet om) samt ii princip vilka som har tjafsat med vilka. Man har inga misstänkta, man vet inte ens hur många som sköt (!) man vet inte vart dom flydde och man har ingen aning vilket område dom kan komma ifrån. Varit lite mer bevakning på Hermosdahl/Holma/Kroksbäck och Seved.

Sanna mina ord - detta kommer inte lösas.
Som jag skrev tidigare. Alla är väl medvetna om att polisen äe fega. Och malmö polisen ska man inte ens prata om. Att dem hade bollar och göra det vid polisstationen och komma undan. Ja, I have no words..... skulle polisen ha bevittnat detta hade dem stått fastfrusna på deras plsts och inväntat förstärkning, helikopter och insatsstyrkan istället, för att sätta igång o jaga o agera som poliser borde göra.
Citera
2018-06-19, 14:27
Medlem
Citat:
Enligt mina uppgifter så har polisen ABSOLUT ingenting att gå på, det enda dom har i nuläget är dom gamla konflikterna (som alla vi här också vet om) samt i princip vilka som har tjafsat med vilka. Man har inga misstänkta, man vet inte ens hur många som sköt (!) man vet inte vart dom flydde och man har ingen aning vilket område dom kan komma ifrån.
Varit lite mer bevakning på Hermosdahl/Holma/Kroksbäck och Seved.

Sanna mina ord - detta kommer inte lösas.
Var där en kvart efter och tog foton. Var där idag igen för att ta fler. Baserat på det jag hört och sett tror jag att din info stämmer utmärkt. Sjukt.
Citera
Medlem
Citat:
Då alla heter likadant får du gärna ha efternamnen med och inte maskera deras namn då detta är ytterst kända busar, nästan B-kändisar

Sista namnet är efternamnet för hela flocken.
Citera
Medlem
AreYouBacks avatar
Ekot, SR, "En pappa med en nyfödd brukar promenera med barnvagnen där det hände." Politikerna fattar inte hur allvarligt detta är? Om vi inte tömmer Sverige på dessa element så ser jag ingen utväg än att skapa komplett inhängnad kring dessa problemområden. Gör ett Gaza av varje förort.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Munchen79
Det är inte samma kaliber. En AK4 använder 7,62x51 (eller .308 som den civila varianten heter) medan en AK47 använder den ryska 7,62x39.

Anslagsenergin från en .308 är nästan dubbelt så stor.

https://www.swggun.org/7-62x39-vs-308/

Ak47 finns i mängder olika utföranden. Det är världens mest tillverkade ak.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Gällande baha ahmad. Han var inblandad i ett mordförsök på ramelsväg, där motivet faktiskt var pga. EN svensk tjej. Offrets bror hade skjutit mot en av ahmed bröderna och offret blev sedan skjuten som hämnd.

Offret hade en flickvän som sedan gjorde slut och började dejta baha. Minnet kan svika mig, ett tag sedan jag läste fup och dem är ganska många bröderi den familjen.

Gällande dem döda bröderna, nabil & chadi. ÄR det samme nabil som livear på facebook om skatteverket och säljer flygbiljetter? Tyckte jag läste det här någonstans.

Han som säljer flygbiljetter heter Fakhro i efternamn och är inte han som är inblandad i detta nej.

I övrigt har som jag skrev innan alla offer utom 18-åringen figurerat i en MÄNGD mord i regionen.
Citera
2018-06-19, 14:28
Medlem
Citat:
Saad Gibar bör stämma - Han var mig veterligen också ett tag misstänkt för mordet på Nermin right?

Han har väl varit misstänkt för det mesta då han aldrig varit känd för att vara särskilt lojal. Han misstänktes ju rigga fällan för sin vän Rossi som blev skjuten framför ögonen på sin flickvän för längesedan.
Han var väl på tapeten för Mevlur för att verka lojal mot M falangen, sålde sen ut Nermin efter några år. Hängde även med albanerna från k-falangen innan gängkriget började tills de gjorde inbrott och plundrade hans lägenhet, sen bytte han till m falangen. Så det var väl väntat att något skulle hända för eller senare. Kinesen hade ju också gärna kunnat få ett skott någonstans, men det kommer väl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in