2018-06-19, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Varför bör det vara folk utifrån enligt dig? Vad skiljer sig om de är härifrån eller utifrån menar jag. Skjuta ner 6 personer som inte skjuter tillbaka är ju inte nämnvärt svårt i sig.
Har inte sagt att det är svårt, jag tror det är folk utifrån. Men klart som fan jag kan ha fel.
Citera
2018-06-19, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negombo365
Enoch fjäska på.. Han sa en död sen sågade mig.
Alla ni som hoppa på mig från 22 00 när jag sa 3 är döda. Se nu , vem hade rätt? en fjärde blev en grönsak , får sitta i rullstol hela livet
Skit i det, du sa också bra saker.

Är AM en av de som skadats?
Citera
2018-06-19, 09:11
Medlem
Är alla som blev träffade ”inblandade” eller är det någon totalt oskyldig bland de skadade?
Citera
2018-06-19, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Varför bör det vara folk utifrån enligt dig? Vad skiljer sig om de är härifrån eller utifrån menar jag. Skjuta ner 6 personer som inte skjuter tillbaka är ju inte nämnvärt svårt i sig.

Ställer man sig i centrala Malmö och drar av ett magasin med en AK 47 mot en grupp människor. Då är väl 3 döda och ett gäng skadade ett mer ett tecken på dålig träning och tillfälligheter?

Eller?
Citera
2018-06-19, 09:15
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag hörde på radio att Polisen skall hålla presskonferens klockan 10:15. Jag tippar på att SVT sänder den...
Citera
2018-06-19, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Ställer man sig i centrala Malmö och drar av ett magasin med en AK 47 mot en grupp människor. Då är väl 3 döda och ett gäng skadade ett mer ett tecken på dålig träning och tillfälligheter?

Eller?
Precis, sättet man gör det på, var man väljer att göra det och mot vilka man gör det får mig att tro att det är några som inte hör hemma i Malmö.
Citera
2018-06-19, 09:16
Medlem
Bluebeast72s avatar
Känns det inte märkvärdigt ngn kan begå massmord mitt i centrala Malmö o hinns försvinna? Va fan gör polisen där nere?

De vet ju om läget o nog kunde man placera minst två områdespoliser i varje kvarter o ingripa NÄR det händer. Inte stå efter o se viktiga ut..idioter
Citera
2018-06-19, 09:18
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson

Eller?
Nu kanske det bara var en eller två av dessa som var det egentliga målet & dom andra bara råkade stå bredvid.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Precis, sättet man gör det på, var man väljer att göra det och mot vilka man gör det får mig att tro att det är några som inte hör hemma i Malmö.

Ok. Jag har dålig koll på Malmös busar. Tänkte mer att det kändes som arg hämndlysten blatte som plötsligt får chansen. Att ställa sig mitt i stan kändes lite impuls mer än planerat.
Citera
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Grannen har fel... För några år sedan sköts en man utanför samma fastighet. Han lyckades ta sig in på gården efter att ha skjutits. Minns inte om han dog.

Det händer ju skit hela tiden, men det finns en särskild slags dryg Malmöbo som hela tiden ska hävda att allt är jättebra, att de känner sig trygga klockan 2 på natten i kort kjol och att de i alla fall aldrig sett något våld.

Skönt för dem.
Citera
2018-06-19, 09:19
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Vågar man inte gå förbi blattar har man allvarliga problem.
Ja, som skjutningar på allmän plats.
Citera
2018-06-19, 09:19
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Ett nytt spännande Sverige, med multikultur! Jag hoppas att Halvnegern Reinfeldt och halvidioten Löfven är nöjda med hur de fått det att se ut - kaozblattar med automatvapen, mitt i centrala Malmö? Med poliser som troligen SER skiten hända från sina kontorsfönster? När kommer utrensningen? När skall politikerna besluta sig för att sätta stopp? Polisen?

Eller är det så här man vill ha det?

Sluta nu med dina påhitt. Du och andra är antingen för unga eller har glömt (medvetet eller omedvetet) att på 90-talet hade vi svenska gubbar som sköt med granatgevär mitt i Gbg. Vi hade skjutningar på öppngator mellan HA och Bandidos redan då. Kriminella är kriminella oavsett etnicitet.

Sverige måste ta tag i kriminaliteten och höja straffen och minska bekvämligheten på fängelser.

Etnicitet är bara ett svepskäl för er, att säga kolla vi svenskar är helylle det är bara de med mörkt hår som är kriminella. Ni är inte bättre än Reinfeldt eller Löfven som blundar för invandringen så blundar nu åt andra hållet.

Var sakliga och rättvisa så ska ni se att Sverige sakta men säkert blir bra igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in