Citat:
Ursprungligen postat av
FetFulElak
Ett nytt spännande Sverige, med multikultur! Jag hoppas att Halvnegern Reinfeldt och halvidioten Löfven är nöjda med hur de fått det att se ut - kaozblattar med automatvapen, mitt i centrala Malmö? Med poliser som troligen SER skiten hända från sina kontorsfönster? När kommer utrensningen? När skall politikerna besluta sig för att sätta stopp? Polisen?
Eller är det så här man vill ha det?
Sluta nu med dina påhitt. Du och andra är antingen för unga eller har glömt (medvetet eller omedvetet) att på 90-talet hade vi svenska gubbar som sköt med granatgevär mitt i Gbg. Vi hade skjutningar på öppngator mellan HA och Bandidos redan då. Kriminella är kriminella oavsett etnicitet.
Sverige måste ta tag i kriminaliteten och höja straffen och minska bekvämligheten på fängelser.
Etnicitet är bara ett svepskäl för er, att säga kolla vi svenskar är helylle det är bara de med mörkt hår som är kriminella. Ni är inte bättre än Reinfeldt eller Löfven som blundar för invandringen så blundar nu åt andra hållet.
Var sakliga och rättvisa så ska ni se att Sverige sakta men säkert blir bra igen.