Citat:
Ursprungligen postat av
EchoesOfSilence
Är det någon annan som upplever problem med att se sina senaste citerade inlägg?
Mitt senaste citerade inlägg som visas genom menyn är en vecka gammalt, medan jag i trådarna i forumdelarna ser att användare har citerat mig flera gånger om sedan dess. Såvitt jag minns uppstod detta problem under lördagskvällen och har alltså endast pågått i några timmar.
Uthållighet är väl bästa metoden att tillämpa här, och så infernaliskt irriterande och jobbigt är det inte. Däremot är det en bekväm funktion när den fungerar som den är tänkt.
Likadant är det för mig om jag klickar på pilen längst till höger i överkanten och väljer "Mina citerade inlägg". Då visas det sista två dygn tillbaka. Om jag sedan stannar kvar på Flashback och gör om samma procedur då visas det senaste. Stänger jag därefter Flashback och öppnar igen döljs återigen de senast citerade inläggen och det sista är för två dygn sen.
Om man har Laidback-status ser man direkt på klockikonen när de senaste citerat mig, och då visas det alltid rätt.