Citat:
Ursprungligen postat av
Morfar-52
Jag har anmält detta till våra tekniker idag.
Underbart! Tack för det!
Det är ju sannerligen inte världens undergång att det inte fungerar helt och hållet, fast när man väl har vant sig vid en smidig funktion inser man fort hur irriterande det är att vara utan den när den väl slutar fungera. Samma sak gäller egentligen allting som vi i vardagen tar för givet - telefonen ska fungera, datorerna ska fungera, kollektivtrafiken ska fungera, bilen ska fungera, vitvarorna ska fungera, och sedan börjar någonting att strula och så sitter man där och irriterar sig, när man i stället borde ha varit glad och tacksam för all den tid som sakerna faktiskt fungerade.
Men grymt att det är på gång att lösa sig nu!
Citat:
Ursprungligen postat av
Lugalzagesi
Skulle precis skriva detta. Har exakt samma problem.
Citat:
Ursprungligen postat av
jo5h2pe
Likadant är det för mig om jag klickar på pilen längst till höger i överkanten och väljer "Mina citerade inlägg". Då visas det sista två dygn tillbaka. Om jag sedan stannar kvar på Flashback och gör om samma procedur då visas det senaste. Stänger jag därefter Flashback och öppnar igen döljs återigen de senast citerade inläggen och det sista är för två dygn sen.
Om man har Laidback-status ser man direkt på klockikonen när de senaste citerat mig, och då visas det alltid rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ziaya
Samma för mig. Nåt är fel. Kan inte se inlägg i ett ämne, mina inlägg eller citerade nyare än den 14:e.
Och tack för era svar, som påvisade att jag inte var den ende här i världen med problemet. Ibland känns det skönt att ingå i en grupp som drabbas av ett teknisk haveri tillsammans, framför att vara den där enskilde individen som får bära hela bördan själv.