Citat:
Ja det var ett mycket bra inlägg som förtjänar bokmärke, och självklart sitter man inte och bestämmer detta i mörka källare, det behövs heller inte konspiratoriska överenskommelser, det är inte så sådant här fungerar.
Citat:
Du läste själv artikeln i Dagens Media där det stod “Affären för dålig - prispressen gör att United Minds lägger ned sin väljarbarometer”, och längre ner en referens till Inizio som ett exempel på sagda prispress, så det blir ganska tröttsamt när du försöker få det till en lögn. Ingen har påstått att det uppgivits några specifika belopp.
Hur då mer kompetenta? Uppgiften är att göra valprognoser för samtliga partier. I den ligan hamnade Sentio på femte plats 2014.
Jag har redan lagt ner tid på ett utförligt svar i det tidigare inlägget som du svarar på här. Din bristande läsförståelse är inte mitt ansvar. Läs om tills du förstår.
Hur då mer kompetenta? Uppgiften är att göra valprognoser för samtliga partier. I den ligan hamnade Sentio på femte plats 2014.
Jag har redan lagt ner tid på ett utförligt svar i det tidigare inlägget som du svarar på här. Din bristande läsförståelse är inte mitt ansvar. Läs om tills du förstår.
Och du köper alla förklaringar med hull och hår, åtminstone så länge de styrker den bild du redan bestämt dig för. Annars gäller att förneka, förneka och förneka.
Och du hade alltså inget belägg för ditt påstående att Inizio är billigare än vad United Minds trots att du klart och tydligt påstod det ("då Aftonbladet bytte till en billigare konkurrent"), du drog alltså bara till med en lögn och hoppades komma undan med det.
Men det här spelar mindre roll när du gjort klart att inte ens om dessa systematiska underskattningar bevisas i detta val 2018 så kommer du att medge detta. Du kommer ändå förneka, förneka och förneka. Bra med klart besked från dig här.