2018-06-17, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Sant! LW behöver inte alls ha slagit in paket när hon försvann. Hur vet vi att hon lämnade dörren olåst och försvann ut? Hon kan ha t.o.m ha låst dörren noggrannt innan (och om) hon lämnade huset levande. Någon kan i så fall efteråt ha låst upp dörren för att få det att se ut som om hon hastigt behövt lämna bostaden.

Ja man vet ingenting egentligen Hon kan ha avbrutit paket inslagningen pga att papper tog slut eller hon skulle lägga i något mer på morgonen
Senast redigerad av Radarfwd 2018-06-17 kl. 15:52. Anledning: Tillägg
Citera
2018-06-17, 16:06
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Jag har hört berättas att han hade svårt att hantera sin ilska, vet inte hur ofta men fick höra talas om en til situation utöver den LW anmälde
Ännu ett påstående.
Citera
2018-06-17, 16:08
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarfwd
Ja man vet ingenting egentligen Hon kan ha avbrutit paket inslagningen pga att papper tog slut eller hon skulle lägga i något mer på morgonen

Eftersom sonen fyllde år morgonen därpå så vore det konstigt om hon lämnat paketen halvinslagna på borden så sent på natten utan att göra klart.
Senast redigerad av flixa81 2018-06-17 kl. 16:09. Anledning: Stavfel
Citera
2018-06-17, 16:17
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Nu svamlas och famlas det för mycket, SD sitter häktad och är till så gott som säkert skyldig.
Jag har tidigare sagt detta men säger det en sista gång:
HD hade förbjudit SD att på något sätt kontakta LW.
SD kunde inte släppa henne, INTE tvärtom
Och här ett påstående om att SD var den som inte ville släppa relationen.
Citera
2018-06-17, 16:19
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brus-nilsson
Jag var där för c:a 1 vecka sedan och det fanns en del blommor, nån nalle och nån liten vers på ett kort och kanske lite till, men att kalla det blomhav….nääää..
Inget verkade "färskt".

Citat:
Ursprungligen postat av SonyaStolt
En länk:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/jPJwQe/folk-ar-valdigt-tagna-har-i-omradet

Citat:
"Under söndagen kom flera boende i kvarteret i Örebro och lämnade blommor och tände ljus vid den plats där den döda kvinnan hittades."

Citat:
"Ingen kan förstå hur någon kan ha velat Lena Wesström något ont. Hon var engagerad i en församling och ägnade sig mycket åt friluftsliv."

Citat:
"En barndomsvän som Aftonbladet varit i kontakt med beskriver Lena som ”den mest godhjärtade man kan hitta”."

Ok. Tack. Känns skönt iaf. Jag har missat det med "boende i kvarteret". Hade varit illa annars..
Citera
2018-06-17, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Jag har inte påstått att det är en sanning utan jag funderade över vad som stämmer utifrån det som tidigare framkommit. Om det är ordet kontinuerligt som ställer till det så backar jag gärna i formuleringen och av användandet av just det ordet! Ber om ursäkt om det jag skrev blev överdrivet hårt. Det jag ville få fram var att det tidigare i tråden framgått att de två anmälningar som skett inte var de ända tillfällen då SD ska ha behandlat LW illa. Om detta stämmer vet jag inte, vilket jag även uppgav i mitt ursprungsinlägg.

Jag kunde inte hitta något skäl till den formuleringen.
Det är så jäkla lätt att skapa en trådsanning, det vill vi gärna slippa.

Fel kan vi alla göra, det är vad vi gör efteråt som är avgörande, så det
är lugnt, för mig i alla fall.
Citera
2018-06-17, 16:22
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Jag kunde inte hitta något skäl till den formuleringen.
Det är så jäkla lätt att skapa en trådsanning, det vill vi gärna slippa.

Fel kan vi alla göra, det är vad vi gör efteråt som är avgörande, så det
är lugnt, för mig i alla fall.
Vill inte vara med i skapandet av trådsanningar därav mitt återtagandet av en onödigt skarp formulering. Bra att vi kunde reda ut det hela 👍
Citera
2018-06-17, 16:24
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energizer666
Frågan är hur mycket sanning det är i det inlägget?

Hans/Hennes inlägg har ifrågasatts flera gånger utan att få några svar om Hur han kan veta att det skulle vara sant
Exakt det jag också undrar.
Citera
2018-06-17, 16:24
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Och här ett påstående om att SD var den som inte ville släppa relationen.

Jag tycker det har framgått ganska tydligt att det är L.W som inte kan släppa Stefan. Hon har dykt upp på platser där han varit för att trakassera och visa att HÄR ÄR JAG. Bl.a. Jag är iaf övertygad om att Stefan inte kom undan henne. Hon var hämndlysten för att Stefan gick tillbaks till sin fru. Han har visat att han är färdig med henne. Det tålde hon inte. Såna är måååånga kvinnor.
Citera
2018-06-17, 16:25
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
OK om jag upprepar mig... men har Du svarat något? Varför skulle dom vara i närheten av varandra överhuvudtaget... och Ditt inlägg om "light-mord"... vad är det för trams...
Nu tjatar du. Dom uppgifter du frågar om finns får du tyvärr läsa dig till själv.
Senast redigerad av Snor-Johan 2018-06-17 kl. 17:05.
Citera
2018-06-17, 16:27
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
Jag tycker det har framgått ganska tydligt att det är L.W som inte kan släppa Stefan. Hon har dykt upp på platser där han varit för att trakassera och visa att HÄR ÄR JAG. Bl.a. Jag är iaf övertygad om att Stefan inte kom undan henne. Hon var hämndlysten för att Stefan gick tillbaks till sin fru. Han har visat att han är färdig med henne. Det tålde hon inte. Såna är måååånga kvinnor.
Att LW var hämndlysten, vad grundar du det på?
Citera
2018-06-17, 16:37
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals

Om det skulle ha varit så borde väl SD anmält LW för trakasserier och inte tvärtom? Om han nu var så trött på situationen. Tror inte på det du skriver du verkar inte ha någon insyn i dessa relationer utan skriver dina egna teorier och får det att låta som sanning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in