2018-06-16, 07:39
Medlem
Värt att köpa träningsprogrammet marklyft mambo?
Produkten: http://www.styrkelabbet.se/marklyftmambo/.
Citera
2018-06-16, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coopforum00
Värt att köpa träningsprogrammet marklyft mambo?
Produkten: http://www.styrkelabbet.se/marklyftmambo/.

Hur många andra marklyftsprogram har du testat tidigare och vad heter de? Vad fick du för resultat av dem?
Citera
2018-06-16, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Hur många andra marklyftsprogram har du testat tidigare och vad heter de? Vad fick du för resultat av dem?
För en nybörjare tror jag säkert att det är ett bra köp. Förövrigt är ju 130 ingenting.
Citera
2018-06-16, 11:41
Medlem
Okej bra.
Citera
2018-06-16, 11:45
Medlem
Nej, finns gratis så det räcker.
Citera
2018-06-16, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
För en nybörjare tror jag säkert att det är ett bra köp. Förövrigt är ju 130 ingenting.

Varför citerade du mig. Ville bara kolls med TS. Finns ju Wendlers 531 för mark som kommer ge fina ökningar varje månad, år efter år. Det borde han testa. Men han brydde ju sig inte ens om att svara så tänker inte tipsa honom om detta.
Citera
2018-06-16, 12:36
Medlem
Citat:
Varför citerade du mig. Ville bara kolls med TS. Finns ju Wendlers 531 för mark som kommer ge fina ökningar varje månad, år efter år. Det borde han testa. Men han brydde ju sig inte ens om att svara så tänker inte tipsa honom om detta.
Var till ts
Citera
2018-06-16, 14:07
Medlem
ingetbranicks avatar
Allt som bidrar till att hålla förträffliga Styrkelabbet i gång är naturligtvis att rekommendera .
Citera
2018-06-18, 09:58
Medlem
mastejags avatar
Beror nog främst på vilken nivå du ligger på i dag. Är du nybörjare skulle jag inte rekommendera det men är du däremot i nivå att du tar ungefär din dubbla kroppsvikt och märker att du har svårare att öka så skulle jag absolut göra det.

Vad jag förstått ska det vara ett bra program. Det finns så klart massor med andra men så är det ju alltid. Vill också minnas att Styrkelabbet har pengarna tillbaka garanti om man inte får styrkeökningar.
Citera
2018-06-18, 10:05
Medlem
Citat:

Tack för tipset! Hoppas ts inte läser det bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in