Citat:
Ursprungligen postat av
argaangelica
Hon kanske var rädd eller hotad av dom övriga? Hon kanske inte kände till att bilen var olovlig? Hon kan ju liksom blivit drogad av dom övriga.
Antagligen var alla packade, eventuellt drogade. Satte sig i bilen, hon körde och när de fick blåljus fick de spel och försökte köra ifrån. Hon kan ha varit neddrogad men då agerar man inte som hon gör, och då sätter man fan inte henne bakom ratten. Eventuellt hotad av killarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
argaangelica
Många killar utnyttjar och är hotfulla ju. Polisen bör ju vara restriktiv med att skjuta, kunde skottet förhindrats? Blir det en utredning nu mot polisen? Kulan kunde ju träffat vem som liksom eller skadat någon i bilen.
Killar är och är... dom
kan vara.
Aa jag håller med dig, för polisen att skjuta där krävs det en del. Jag antar att fordonet hon körde inte vara råkade svänga lite mot polismannen som fick kasta sig i diket utan att hon verkligen försökte köra ihjäl honom. Det är det enda jag kan komma på som får polisen att skjuta. Men fortfarande väldigt vågat av honom då kulan kunde träffat någon i bilen. Det är bli en utredning kring detta.