Blev nyfiken på att försöka hitta en viss trätrappa,efter lite sökande på TMG och lite facebook
hitta man nada. Hoppas man hittar i framtiden iaf.
Nåja när man ändå var inne på facebook så hitta man en annan salong man spanat på, ingen
trätrappa men väl en stenstrappa på utasidan. Men prata lite med dom och fick reda på att det
fanns mer tjejer där än vad som visades på hemsidan. Så jag fråga om man behövde boka,men
fick till svar att alla var lediga just för tillfället och bor ju bara 10 min bort så lufsa iväg.
Väl där hitta jag en liten gobit typ 25 år ganska kort med fint sött ansikte. Nåja pay for an hour
och sen in på rummet som var stort och riktigt stor bänk och låst dörr

. Näckade hitta ingen
handduk på bänken så la upp mig med lillen i tyngdlagsläge och vänta.
In kommer hon efter vanliga fylla hinken mm som brukligt görs. Fottvätt och knådande .
Efter det lite knådande av benen och sen ryggstretshing hon hitta lite knutar på skuldror och
knådda på bra där. Sen på med oljan och börja axlar rygg och rumpa,både fast och mjukt avslappnande.
Hon fick in händerna under magen också och skratta lite och fråga are you ok ? Man mumla till svar Im ok. Lite vanliga frågor vad man heter mm. Sen ner på höger ben vad och sen lår en hel del snudd.
Vänster ben och samma här med fast nu fick även lillen massa snudd,bara njuta och må bra tänkte man.
Sen den vanliga frasen,,turn around , nåväl sagt och gjort. Hon sättter sig mellan ben och massera insider av lår med ogenerat snudd av lillen som va så där halvvaken. Nåja då kom den andra vanliga frågan massage och handrörelse. Fem fingarar,,fundera lite sen kom bom bom rörelsen och 15 fingarar.
Hade inte tänkt mer än handjobb så lyckades få FS till 10 fingrar. Så hon hoppa iväg hämta en kådis till
mig näckade och la sig på bänken ville ligga underst. Hade gärna velat haft henne överst, men får väl börja nånstanns och lillen leta sig in in hennes mjuka sköna sköte. Körde en stund och kände man vart på och fråga om hon ville rida och det va hon med på nu. Så Sidbyte och en snabb och hårt ritt och en skönt skjut och hon ramla över mig och andas tungt i mitt höra och vi ligger och slappnar av bara känner sig nöjd

Nåja lillen ramlar ur och dags för duschen. Tillbaka från dusch men hon var borta redan,kanske populär. Hade ens inte betalat ju, så tog det lugnt och vänta. Då kom hon tillbax efter några minuter och fick sina fingrar och fick kram och come back again to me.
Nöjd och glad gick man där ifrån och tänkte hittar man inte trätrappan så får man gå upp för stentrappan