Håller inte med. Där finns betydligt mer än hårsnoddar och löskukar om man letar lite, men visst, det beror ju lite på vad man är ute efter. Använder man svenska sökord istället för engelska så stämmer ditt påstående iofs.
Håller inte med. Där finns betydligt mer än hårsnoddar och löskukar om man letar lite, men visst, det beror ju lite på vad man är ute efter. Använder man svenska sökord istället för engelska så stämmer ditt påstående iofs.
Är lika uselt oavsett om man söker på svenska eller engelska.
Dom har nästan ingenting av det jag normalt köper från ebay och ali, allt dom verkar ha är svennefierat krafs.
I Venezuela hade du kanske kunnat gå till en butik på stan eller flera och handla,
i Sverige går de till pengarna till en svart som blir skjuten för han sålde gräs på fel gata,eller till en s k mullig tjej som istället för sticka mössor ska in i ett förhållande.
Håller med dig om att jämförelsen med Venezuela är våldsamt överdriver och helt tagen ur luften.
Vi pratar ju om försvunna paket på posten och lite moms, inte om att regeringens arme skjuter ner de som klagar över 5000% inflation. Det går ju inte jämföra.
Jag är ute efter grejjerna som jag inte kan traska in på närmsta butik på stan och köpa.
Samma här. Vi är inte ute efter samma prylar helt enkelt. Suger Wish för dig så är det trist (OBS! Ingen ironi) Visst, deras utbud är sämre än ebay och ali men som sagt, guldkorn finns om man har lite tur.
Så, är det säkert att man inte behöver betala Mordeas "serviceavgift" om man handlar på wish nu? Jag får väl bli försökskanin och pröva att beställa nåt billigt...
PostNord och Wish i samarbete för smidigare e-handel 2018-06-14 18:15
Från och med idag klockan 18.00 svensk tid kommer kunder som gör nya beställningar på e-handelsplattformen Wish inte längre behöva betala moms eller hanteringsavgift när försändelserna anländer till Sverige eftersom dessa avgifter hanteras av Wish med PostNord vid köptillfället. Det innebär att inga ytterligare kostnader tillkommer för köpet än de som kunden ser i checkouten.
vi får se vad händer?
som lev bruka komma till Svedala på 1 vecka
sedan tar det 1 mån i bästa fall!!!
Jag har spår till mitt paket
Står nu 3 dagar bro in tull
ank 9/6
Kanske var en slump för mig men jag testade att välja ut lite prylar som jag först tänkt köpa på Aliexpress (spelkontroller) och på Wish visade det sig att med nya avgiften + frakt skulle det alltså bli dyrare att köpa samma typ av produkt trots att jag räknar med "straffavgift" på 75+ kr. Stämmer detta verkligen eller har Wish vanligtvis dyrare fraktavgifter redan innan deras samarbete med Postnord?