2018-06-13, 20:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Alla Churchill militants läsare var säkert med rätta upprörda när de läste artikeln. Men faktum kvarstår Q förutsåg att just maj skulle bli tuff och det blev den.

Vanlig MSM har skrivit om detta, och betydligt fler än Churchill Militants läsare kom över informationen som kommer att få föräldrar att dra sig för att skicka ungarna på kyrkläger i decennier.

Vad bygger du det "faktumet" på?
Jag kan fortfarande inte se varför det skulle vara så eländigt att påven äntligen börjat ”rensa upp i träsket” som ni brukar säga.. bättre sent än aldrig..

Om katolska föräldrar som inte har legat i koma sedan åtminstone 1995 inte har slutat skicka sina telningar på kyrkläger för länge sen så lär de dessvärre knappast ändra sig av detta heller.. Pedofilskandalerna har ju avlöst varandra på löpande band..

(Ja, Churchill militant var knappast den namnkunnigaste av källor... Här får du några andra som säger i stort sett samma sak:
https://www.cnsnews.com/blog/michael-w-chapman/report-some-cardinals-want-pope-franics-resign-fear-schism-worse-reformation
https://www.spectator.co.uk/2017/01/why-more-and-more-priests-cant-stand-pope-francis/ )
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-06-13 kl. 21:23.
Citera
2018-06-13, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Trycket ökar i Iran , mullorna historia snart ?

syria secured

saudi arabia secured

north korea secured

iran on deck

and this is only the middle of year 2. miracle. overjoyed to be witnessing this history being made by great patriots.

Qanon vaknat upp i Iran ?

https://twitter.com/jasdxb12/status/1004509501641420800
Citera
2018-06-13, 21:26
Medlem
BushwickBills avatar
[quote=SnakePlisssken|64322100]Förstås fullständigt irrelevant vem till eller när det är skrivet. Försök hålla dig till fakta istället för att klistra på förutfattade meningar.

Är du fullkomligt humorlös?

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så.. vad var fel?

Konklusionen att metod bevisar mer än metod.

Citat:
I din iver att finna fel istället för att reflektera märkte du kanske inte att jag utelämnade del 6..?
Det är dock irrelevant om man, som jag antytt tidigare, tänker sig att en främmande makt ligger bakom Q.

Som sagt, t.ex. främmande makt..

Här kommer vi gå in i betongväggen igen men kan du motivera vilken främmande makt som ligger bakom och din motivering? Trots att du näppeligen har förstått är jag öppen för teorier om deasa två punkter, problemet är att all opposition är dynga och urin.
Citera
2018-06-13, 21:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Är du fullkomligt humorlös?

Konklusionen att metod bevisar mer än metod.

Här kommer vi gå in i betongväggen igen men kan du motivera vilken främmande makt som ligger bakom och din motivering? Trots att du näppeligen har förstått är jag öppen för teorier om deasa två punkter, problemet är att all opposition är dynga och urin.

Näpp, som jag skrivit om och om igen är främmande makt bara en av flera möjliga förklaringar, och vilken specifik makt det skulle röra sig om kan jag förstås ännu mindre säga med någon säkerhet. Jag har tidigare länkat till EU-rapporter om massiva desinformationskampanjer från främst Ryssland, så det kan förstås vara ett av flera förslag, baserat på tidigare beteende.
Citera
2018-06-13, 21:40
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Vad bygger du det "faktumet" på?
Jag kan fortfarande inte se varför det skulle vara så eländigt att påven äntligen börjat ”rensa upp i träsket” som ni brukar säga.. bättre sent än aldrig..

Om katolska föräldrar som inte har legat i koma sedan åtminstone 1995 inte har slutat skicka sina telningar på kyrkläger för länge sen så lär de dessvärre knappast ändra sig av detta heller.. Pedofilskandalerna har ju avlöst varandra på löpande band..

(Ja, Churchill militant var knappast den namnkunnigaste av källor... Här får du några andra som säger i stort sett samma sak:
https://www.cnsnews.com/blog/michael-w-chapman/report-some-cardinals-want-pope-franics-resign-fear-schism-worse-reformation
https://www.spectator.co.uk/2017/01/why-more-and-more-priests-cant-stand-pope-francis/ )

Men det finns ingenting som hade kunnat hända där du inte hade spunnit det till Q:s nackdel, tom om påven tagit självmord hade du sagt att: "detta var bara för att släppa fram nya talanger, så mycket älskade han livet att han var beredd att offra det, han dog lycklig".

Du erkänner ingenting och det är ett exempel på ditt kognitiva handikapp, du är ideologiserad helt enkelt. Du kan inte ens tänka fram ett trovärdigt narrativ med två-tre fasta premiser, msm måste presenterat det innan för att du ska kunna manifestera det internt.

Du är i ett tankefängelse.
Citera
2018-06-13, 21:42
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Näpp, som jag skrivit om och om igen är främmande makt bara en av flera möjliga förklaringar, och vilken specifik makt det skulle röra sig om kan jag förstås ännu mindre säga med någon säkerhet. Jag har tidigare länkat till EU-rapporter om massiva desinformationskampanjer från främst Ryssland, så det kan förstås vara ett av flera förslag, baserat på tidigare beteende.

Så Ryssland är ett troligare alternativ än att det skulle vara Trump/militären?

Vilka andra förklaringar anser du trovärdiga?
Citera
2018-06-13, 21:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Men det finns ingenting som hade kunnat hända där du inte hade spunnit det till Q:s nackdel, tom om påven tagit självmord hade du sagt att: "detta var bara för att släppa fram nya talanger, så mycket älskade han livet att han var beredd att offra det, han dog lycklig".

Du erkänner ingenting och det är ett exempel på ditt kognitiva handikapp, du är ideologiserad helt enkelt. Du kan inte ens tänka fram ett trovärdigt narrativ med två-tre fasta premiser, msm måste presenterat det innan för att du ska kunna manifestera det internt.

Du är i ett tankefängelse.

Trams, och man begår självmord..

Jag skulle inte ha några som helst problem med om Q hade haft rätt i detta - som jag skrivit tidigare var det ju allmän kännedom att pedofilskandalen i Chile var under upprullning så Qs förutsägelse krävde ju inte mer än vanlig läskunnighet och en chansning (som uppenbarligen tolkas till Qs fördel oavsett utgång..)
Citera
2018-06-13, 21:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så Ryssland är ett troligare alternativ än att det skulle vara Trump/militären?

Vilka andra förklaringar anser du trovärdiga?

Du kan väl läsa i tråden som du brukar be andra göra?
Citera
2018-06-13, 22:01
Medlem
Pussykings avatar
Citat:

Problemet är att tråden är helt renons på bättre förklaringar än att Q skulle tillhöra Trumps team. Av lätt insedda skäl...
Citera
2018-06-13, 22:13
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:

Jag har läst och du ger endast ett fåtal alternativ där dom två dummaste är NK och källartroll.
Citera
2018-06-13, 22:17
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Trams, och man begår självmord..

Jag skulle inte ha några som helst problem med om Q hade haft rätt i detta - som jag skrivit tidigare var det ju allmän kännedom att pedofilskandalen i Chile var under upprullning så Qs förutsägelse krävde ju inte mer än vanlig läskunnighet och en chansning (som uppenbarligen tolkas till Qs fördel oavsett utgång..)

Av dom ca 1450 inlägg Q gjort anser DU att NOLL är sanna, det är sämre än slumpen och ett bevis på din undermåliga analys.
Citera
2018-06-13, 22:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag har läst och du ger endast ett fåtal alternativ där dom två dummaste är NK och källartroll.

Främmande makt
Larp
Alt right-grupp
Källartroll (tror jag inte längre)

Sen finns det ju även andra förslag på såväl närstående som andra: https://www.dailydot.com/layer8/who-is-q-anon/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in