2018-06-12, 17:47
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountMyshkin
Säkert...
De efterlevande måste ha enats om att alla offren skall anses ha dött samtidigt. De vill avsluta.

Så är det säkert.

Jag känner också att gränsen för mitt intresse går hitom arvsfördelningen. I alla fall när det inte finns skäl att tro att en part medelst ”onda krafter” dragit ner den andra i fördärvet.

Sen fick den nu en knorr, min kommentar, så den blev roligare...
Senast redigerad av Lonnrot 2018-06-12 kl. 17:55.
Citera
2018-06-12, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
"hittades barnen och hustrun i familjen blåslagna" - var har du fått det ifrån, att de skulle
vara blåslagna??

"men du vet inte hur A såg ut eftersom hon inte träffade folk på flera år" - visst måste du
själv vara medveten om att det är lögn?! Till exempel träffade hon lärare flera gånger i
veckan, någon kompis kom och hälsade på, hon var med på skolavslutningen i
december -17, bara för att nämna några tillfällen när hon träffade folk. Vilket svammel.

Vi fick veta nu att den som uttalat sig ivrigast om flickorna/familjen träffade A i juni 2017, senast. Inte under julen. Vilka träffade familjen då? Vilka släktingar hade familjen egentligen kontakt med? Det enda de verkar ha gjort är att fixa testamentet. Kransen på dörren är opyntad...
Citera
2018-06-12, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Nej, jag tror inte att de flesta testar alternativ. Vad ska du med Theralen och Johannesört till, i detta fall?
Haha du är ju lite rolig trots allt 🙂Tog det som ett exempel...
Du verkar ju vara helt emot alternativmedicin, men många gånger är väl det bättre som exemplet jag använde.
Citera
2018-06-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elli09
Men snälla du hon satt inte hemma.Har sett henne på Instagram i November då hon och kompis dansar precis som ungdomar gör.
Det var inget konstigt el mystiskt över det hela som.du försöker få det till.
Och om det vore så illa så hade väl lärare larmat.

Äntligen, tack. I november dansar Agnes med kompisar. Var det hemma hos sig? Vem är kompisen, var det Moa?

Var A döende, kan vi tänka hos en barmhärtighetsritual med mord som enligt Armstark är det scenario som är trovärdigt?

Med detta, att Agnes dansar, finns det något som helst tecken på att livskvaliten i familjen är så låg att alla måste dö? Kan du länka till dansfilmen? Tror att det är viktigt bevismaterial för polisen om de nu utgått från att barnen, särskilt Agnes, var dödssjuka sen åratal.

Hur var O som person?
Kort stubin?
Långsint?
Senast redigerad av rappytt 2018-06-12 kl. 17:57.
Citera
2018-06-12, 17:58
Medlem
Citat:
Äntligen, tack. I november dansar Agnes med kompisar. Var det hemma hos sig? Vem är kompisen, var det Moa?

Var A döende, kan vi tänka hos en barmhärtighetsritual med mord som enligt Armstark är det scenario som är trovärdigt?

Med detta, att Agnes dansar, finns det något som helst tecken på att livskvaliten i familjen är så låg att alla måste dö? Kan du länka till dansfilmen? Tror att det är viktigt bevismaterial för polisen om de nu utgått från att barnen, särskilt Agnes, var dödssjuka sen åratal.
Nej jag sa ju kompis och tror faktiskt det är hemma hos A svårt att säga då det bara är blommor och fönster bakom.De spelar som alla ungdomar.
Finns inget sk.barmhärtighetsmord på minderåriga barn som inte kan fatta beslut själva.
Citera
2018-06-12, 18:00
Medlem
Citat:
Nej jag sa ju kompis och tror faktiskt det är hemma hos A svårt att säga då det bara är blommor och fönster bakom.De spelar som alla ungdomar.
Finns inget sk.barmhärtighetsmord på minderåriga barn som inte kan fatta beslut själva.
Tror polisen är medvetna om allt och fortfarande återstår många obesvarade frågor.
Nej kan inte länka..Det är ett privat instagramkonto och som jag sagt innan skulle aldrig lägga upp bild på någon av dem här.
Citera
2018-06-12, 18:03
Medlem
Citat:
Tror polisen är medvetna om allt och fortfarande återstår många obesvarade frågor.
Nej kan inte länka..Det är ett privat instagramkonto och som jag sagt innan skulle aldrig lägga upp bild på någon av dem här.

Det är jättebra och viktigt att du berättar hur A verkligen var där i slutet av året. Kunde hon dansa och vara glad, för att sen bli mördad på grund av sin "sjukdom", det är nåt som inte stämmer. Väldigt hemskt alltså!

Har du inte reagerat på alla som försvarat att barnen varit så himla sjuka och köpt Os förklaring?
Har kämpat mot hela den stora trupp i tråden som påstått att flickorna varit mer eller mindre döende. En döende dansar inte...
Senast redigerad av rappytt 2018-06-12 kl. 18:05.
Citera
2018-06-12, 18:05
Medlem
Citat:

Hur var O som person?
Kort stubin?
Långsint?

Hur många gånger har jag inte svarat på den ?
En ängels tålamod, men kunde bli lite ironisk med glimten i ögat.
Men H var också en lugn och samlad person är bäst att tillägga om.en lite mer hispig över töserna.
Citera
2018-06-12, 18:06
Medlem
Citat:
[/b]
Hur många gånger har jag inte svarat på den ?
En ängels tålamod, men kunde bli lite ironisk med glimten i ögat.
Men H var också en lugn och samlad person är bäst att tillägga om.en lite mer hispig över töserna.

Hur tänker du kring att O och H klagade på livskvalitén om A kunde dansa i november?

Vad mer kan ha påverkat utgången?
Något i Os karriär som gick fel?
Citera
2018-06-12, 18:09
Medlem
Citat:
Det är jättebra och viktigt att du berättar hur A verkligen var där i slutet av året. Kunde hon dansa och vara glad, för att sen bli mördad på grund av sin "sjukdom", det är nåt som inte stämmer. Väldigt hemskt alltså!

Har du inte reagerat på alla som försvarat att barnen varit så himla sjuka och köpt Os förklaring?
Detta har jag också försökt förklara.De var INTE dödssjuka.
Vem har skrivit att de var dödssjuka?
Var väl Rockkungen som.skrev att A var dödssjuk helt plötsligt efter att innan påstått att de var kärnfriska
Senast redigerad av Elli09 2018-06-12 kl. 18:11.
Citera
2018-06-12, 18:21
Medlem
Citat:
Har du INTE förstått att det var ett gemensamt beslut ? I Nuläget vet de inte öht taget vem som berövade töserna livet inte ens vad de dog utav.Men det finns en hypotes och det är inte silver men de kan ha förgiftats under lång lång tid och då behövs inte stor dos för att avsluta det hela.Och detta är svårt att finna i kroppen efter död.
Mer säger jag inte och detta kanske hör samman med att kollegorna till O kallar det tragiskt.

Har du berättar detta innan? Isåfall har jag missat det.
Är det polisens hypotes eller anhörigas?
Citera
2018-06-12, 18:23
Medlem
Citat:
Har du INTE förstått att det var ett gemensamt beslut ? I Nuläget vet de inte öht taget vem som berövade töserna livet inte ens vad de dog utav.Men det finns en hypotes och det är inte silver men de kan ha förgiftats under lång lång tid och då behövs inte stor dos för att avsluta det hela.Och detta är svårt att finna i kroppen efter död.
Mer säger jag inte och detta kanske hör samman med att kollegorna till O kallar det tragiskt.
mitt fetade. Här frös mitt blod till is😥
Om det visar sig att det var så så finns inga ord för detta. Fy f-n.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in