2018-06-11, 13:57
Avstängd
scips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proff-Pojkstreck
Nu sticker hon "på obestämd tid" eller låtsas sticka i alla fall... Skenmanöver?

https://www.facebook.com/profile.php?id=594331853
https://www.facebook.com/profile.php?id=734997003
Hon kanske rentav hittat en gömma i dödsboet och så nu leker livet ett tag framöver.
Citera
2018-06-11, 15:24
Medlem
Såna som du tycker det är märkligt, att efter 6 år vaknar man till med det värsta historien, tycker du att historien är märkligt, låt polisen avgöra det, allt som är sagt är sanning, ingenting är taget från blå, allt finns på registret hos big Brother , låt oss säga, att han levde ett väldigt destruktivt liv ,
Citera
2018-06-11, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Bra uppmärksammat av dig.

Jag tyckte hennes version i media verkade lite skum och nu drar hon. Behöver ju inte betyda något men ännu en märklig sak från henne.

Känns nästan framtvingat att hon drar, eller att hon skriver det, varför skulle hon behöva lämna nära och kära för?
Det borde vara att det närmast ligger ett skyddsbehov så länge motiv inte är utrett
Citera
2018-06-11, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explosive74
Såna som du tycker det är märkligt, att efter 6 år vaknar man till med det värsta historien, tycker du att historien är märkligt, låt polisen avgöra det, allt som är sagt är sanning, ingenting är taget från blå, allt finns på registret hos big Brother , låt oss säga, att han levde ett väldigt destruktivt liv ,
Du är väldigt slarvig må jag säga med dina påståenden Sanning kryddad med vad som faller dig i smaken Hur kände du LB ?Är det nått personligt som LB har gjort dig Blåst på hasch en gång i tiden ? Big brother är det farbror polisen ,i så fall hur vet du vad som är registrerat hos dom och varför ? T.e.x resor till Panama du berättar om ? Jag har förstått genom bekant person att en del omkring LB inte var så lustigt och hederligt Samtidigt tycks det enligt min bekant b.la vara rent skitsnack om han som knarkare Varför detta behov av ryktesspridning ?
Citera
2018-06-11, 18:13
Medlem
Det är ingen påstående än bara ren fakta, han har blåst många på pengar , och dessa är inga jobb pengar vi snackar om, det är knark pengar, från Malmö upp till Stockholm trakterna, hur vet jag? Jo, genom en bekant , precis som din bekant berättar till dig , så har jag bekanta som umgicks med honom ,och berättar , vet du nåt om vad han gjorde där uppe , varför stack han där uppe, nej det vet inte du, men det finns folk som vet vad han har gjort och vilka han umgicks med där uppe, han va en riktig stor skojare , sedan detta är en forum, och Svea är en yttrandefrihets land, jag kan väl utrycka mig hur jag vill , men som sagt ren fakta ,
Citera
2018-06-11, 18:40
Medlem
Citat:
Det är ingen påstående än bara ren fakta, han har blåst många på pengar , och dessa är inga jobb pengar vi snackar om, det är knark pengar, från Malmö upp till Stockholm trakterna, hur vet jag? Jo, genom en bekant , precis som din bekant berättar till dig , så har jag bekanta som umgicks med honom ,och berättar , vet du nåt om vad han gjorde där uppe , varför stack han där uppe, nej det vet inte du, men det finns folk som vet vad han har gjort och vilka han umgicks med där uppe, han va en riktig stor skojare , sedan detta är en forum, och Svea är en yttrandefrihets land, jag kan väl utrycka mig hur jag vill , men som sagt ren fakta ,
..........Tidigare inlägg "Jag har känt L B i 20år,"............." hur vet jag? Jo, genom en bekant" Kan bara konstatera att du verkar till skillnad från mig insatt omkring Götborgsk droghandel Ingen sitter med facit i hand men du verkar övertygad i din uppfattning Sluttjafsat
Senast redigerad av Machines 2018-06-11 kl. 19:04.
Citera
2018-06-11, 18:57
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
Du är väldigt slarvig må jag säga med dina påståenden Sanning kryddad med vad som faller dig i smaken Hur kände du LB ?Är det nått personligt som LB har gjort dig Blåst på hasch en gång i tiden ? Big brother är det farbror polisen ,i så fall hur vet du vad som är registrerat hos dom och varför ? T.e.x resor till Panama du berättar om ? Jag har förstått genom bekant person att en del omkring LB inte var så lustigt och hederligt Samtidigt tycks det enligt min bekant b.la vara rent skitsnack om han som knarkare Varför detta behov av ryktesspridning ?
Citat:
Yttrandefrihet är bra!
Men det du än så länge skrivit om i alla dina inlägg bara trampar runt om precis samma sak hela tiden. Du anger inte några fakta eller några tydligare uppgifter som gör att man kan förstå vad du pratar om?

Säger man ordet fakta hundra gånger, så bör man berätta något som bevisar att man talar om fakta och inte bara svamlar en massa.

Machines ställer frågor till dig som det vore bra om du vill svara på?
Flashback är ju inget chattforum utan ett diskussionsforum.
Diskussioner blir intressanta när man försöker bidra med något tydligt och som alla kan förstå vad det handlar om.
Att bara säga: Jag vet, det här är sant, det här är fakta, utan att tala om vad man pratar om blir bara ointressant att höra.

Om respekt är viktigt för dig, så känn dig välkommen att bidra med tydligare info och mer konkreta fakta!
Citera
2018-06-12, 13:44
Medlem
Lämnar nu frågan än mer öppen om motiv Vill inte spekulera eller namn droppa någon men åldern säger en del. Dom häktade ska vara 19 och 21 år En med ett Svensk klingande namn Märkligt i övrigt att det inte läckt fram namn på dom misstänkta tidigare
Citera
2018-06-12, 15:35
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Lämnar nu frågan än mer öppen om motiv Vill inte spekulera eller namn droppa någon men åldern säger en del. Dom häktade ska vara 19 och 21 år En med ett Svensk klingande namn Märkligt i övrigt att det inte läckt fram namn på dom misstänkta tidigare

"läckt"? Det är väl offentliga handlingar. Bara släppa på det.
Citera
2018-06-12, 20:10
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Börjar något av dem häktades namn på S ? då explosiv 74 har svårt för att skriva eller prata ur skägget.
Citera
2018-06-12, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror.melker
Det kommer säkert visa sig
att det var en babbing som
sköt en Svenne, det är mitt stalltips. Och då blir det blatterelaterat.

Lidingö är inte bara IT-miljonärer
och läkare, det finns även ett stort höghusområde från miljonprogrammet som består mest av låginkomsttagare och där finns mycket ny-svenskar,
Larsberg

Vet inte om du kan kalla Larsberg ett område som mest består av låginkomsttagare, det är väl snarare Högsätra eller Käppala (Jupitervägen) som passar bättre in.
Citera
2018-06-12, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av summerbody
Baggeby och Larsberg är inte samma område. Något mer invandrartätt i Larsberg men det är inte lika med stökigare område.

Precis de är ganska långt ifrån varann
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in