Citat:
Ursprungligen postat av
Machines
Du är väldigt slarvig må jag säga med dina påståenden Sanning kryddad med vad som faller dig i smaken Hur kände du LB ?Är det nått personligt som LB har gjort dig Blåst på hasch en gång i tiden ? Big brother är det farbror polisen ,i så fall hur vet du vad som är registrerat hos dom och varför ? T.e.x resor till Panama du berättar om ? Jag har förstått genom bekant person att en del omkring LB inte var så lustigt och hederligt Samtidigt tycks det enligt min bekant b.la vara rent skitsnack om han som knarkare Varför detta behov av ryktesspridning ?
Citat:
Ursprungligen postat av
explosive74
Det är ingen påstående än bara ren fakta, han har blåst många på pengar , och dessa är inga jobb pengar vi snackar om, det är knark pengar, från Malmö upp till Stockholm trakterna, hur vet jag? Jo, genom en bekant , precis som din bekant berättar till dig , så har jag bekanta som umgicks med honom ,och berättar , vet du nåt om vad han gjorde där uppe , varför stack han där uppe, nej det vet inte du, men det finns folk som vet vad han har gjort och vilka han umgicks med där uppe, han va en riktig stor skojare , sedan detta är en forum, och Svea är en yttrandefrihets land, jag kan väl utrycka mig hur jag vill , men som sagt ren fakta ,
Yttrandefrihet är bra!
Men det du än så länge skrivit om i alla dina inlägg bara trampar runt om precis samma sak hela tiden. Du anger inte några fakta eller några tydligare uppgifter som gör att man kan förstå vad du pratar om?
Säger man ordet fakta hundra gånger, så bör man berätta något som bevisar att man talar om fakta och inte bara svamlar en massa.
Machines ställer frågor till dig som det vore bra om du vill svara på?
Flashback är ju inget chattforum utan ett diskussionsforum.
Diskussioner blir intressanta när man försöker bidra med något tydligt och som alla kan förstå vad det handlar om.
Att bara säga: Jag vet, det här är sant, det här är fakta, utan att tala om vad man pratar om blir bara ointressant att höra.
Om respekt är viktigt för dig, så känn dig välkommen att bidra med tydligare info och mer konkreta fakta!