2017-04-13, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EzZn0
Någon som har tips på ställen nära tunnelbanestation Gärdet och Värtahamnen i Stockholm? Finns det någon annan butik som man kan ta röda linjen till (helst i centrum) där man får tag på billigt snus? Märken spelar inte så stor roll, helst kaliber, knox, general och epok etc etc.

Ta röda linjen till Söderort, har för mig att Skäris har billigt snus
Citera
2017-08-30, 06:45
Medlem
Opportunitiess avatar
Var köper ni er snus i götet?

Hört att Tuves Spel och Tobak ska ha billigt snus. Någon med erfarenhet därifrån eller missar jag nån annan guldgruva?

Det är lössnus som intresserar mig. Knox, Brukssnus etc, alltså i de lägre prisklasserna.

Lev väl!
Citera
2017-08-31, 13:56
Medlem
snuskers avatar
Ska åka och handla senare idag, har på senare tid köpt Granit Maxad just för att påsen och innehållet är större/mer. Däremot tycker jag att Granit både luktar och smakar artificiellt/stärkelsemedel eller något liknande, är ute efter ren tobakssmak typ General eller Ettan.

Tips på budgetsnus med välfyllda/större påsar mottages gärna!
Citera
2017-09-05, 02:11
Medlem
Ri-Fas avatar
Köpte precis en dosa Kardus för 599kr så kanske inte snusar det billigaste till vardags men såg på snusbolaget att dom säljer kaliber för 149kr/stocken
Citera
2017-09-17, 01:47
Medlem
Är en dosa epok för 39 kronor på willys i umeå det billigaste man kan få? Har dragit ner på röknigen från ett pack om dagen till 3 cigg, och snusar EPOK istället enda som snuset som duger även om det kanske inte borde räknas som snus känns dock tyvärr inte som en ekonomisk vinst vilket är trist.
Citera
2017-09-17, 19:07
Medlem
Någon som vet vart billigaste snuset i Norrköping finns?
Citera
2017-10-26, 21:00
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djobben
41:an City Tobak i Fridhemsplan, Stockholm, säljer skitbilligt snus. En stock Odens går på 179, daddy like
Finns andra märken med?
Citera
2018-01-19, 20:03
Medlem
Nkpgisits avatar
Vart köper ni ert underbara snus i Norrköping till billigaste slant?
Citera
2018-02-05, 14:21
Medlem
kumlafucker84s avatar
Vart i Östersund är snuset billigast? Ska köpa en stock general lös
Citera
2018-06-11, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Finns andra märken med?

Ursäkta sent svar, de har ett stort sortiment. Hittade Jakobssons hos de vilket är jättesvårt att hitta i butik. Jag rekommenderar
Citera
2018-06-12, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djobben
41:an City Tobak i Fridhemsplan, Stockholm, säljer skitbilligt snus. En stock Odens går på 179, daddy like

Höjda priser och riktigt jävla otrevlig personal. De försöker dessutom lura en när de slår in priset och sen säger att de råkade. Hänt två gånger så nu skiter jag i det stället. Betalar hellre en tjuga mer stocken än det bemötandet.
Citera
2018-06-12, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasstillvaro
Höjda priser och riktigt jävla otrevlig personal. De försöker dessutom lura en när de slår in priset och sen säger att de råkade. Hänt två gånger så nu skiter jag i det stället. Betalar hellre en tjuga mer stocken än det bemötandet.

Det var ett tag sedan jag var där och handlade. Om de har blivit svin hela bunten så gynnar jag nog en annan butik. Tackar för ditt inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in