2018-09-05, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasstillvaro
Höjda priser och riktigt jävla otrevlig personal. De försöker dessutom lura en när de slår in priset och sen säger att de råkade. Hänt två gånger så nu skiter jag i det stället. Betalar hellre en tjuga mer stocken än det bemötandet.

Är det den som ligger bakom busskuren, bredvid nya Wiggo? I så fall har jag inte alls samma erfarenhet. Har handlar hos dem i cirka fem års tid. Aldrig ett dåligt bemötande, bara korrekta inslagningar och priset ... Det är billigare hos dem än det är hos tobaksgrossen i Årsta. Och DET är fantame inte dåligt.
Citera
2018-09-05, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattav
Är det den som ligger bakom busskuren, bredvid nya Wiggo? I så fall har jag inte alls samma erfarenhet. Har handlar hos dem i cirka fem års tid. Aldrig ett dåligt bemötande, bara korrekta inslagningar och priset ... Det är billigare hos dem än det är hos tobaksgrossen i Årsta. Och DET är fantame inte dåligt.

Den jag pratar om ligger på St.Eriksgatan, mitt emot Daglivs huvudentré. Ligger din på Fleminggatan eller?
Citera
2018-09-06, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasstillvaro
Den jag pratar om ligger på St.Eriksgatan, mitt emot Daglivs huvudentré. Ligger din på Fleminggatan eller?

Ja, kollade för en annan post. Min heter 81ans. På Fleminggatan.
Citera
2018-09-06, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattav
Ja, kollade för en annan post. Min heter 81ans. På Fleminggatan.

Blir att prova den då
Citera
2019-02-09, 12:16
Medlem
Vilket nummer?
Citera
2019-11-23, 13:51
Medlem
Emolls avatar
Willys är generellt billigast av alla matkedjor för stock har jag märkt.

Men ÖoB, hur står dom sig? Är de billigare än Willys?
Citera
2020-01-20, 10:25
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Willys är generellt billigast av alla matkedjor för stock har jag märkt.

Men ÖoB, hur står dom sig? Är de billigare än Willys?
På Gotland är ÖoB billigast med en bra marginal iaf. Till och med billigare än snusbolaget.
Citera
2020-09-27, 20:54
Medlem
Hupats avatar
Börjat snusa så in i helvete på det senaste så var kan jag köpa en stock knox stark billigast i Stockholm? Trött på att behöva springa till ica sent om kvällen
Citera
2020-10-04, 09:49
Medlem
Jag beställde från snuskop.se
Väldigt billigt och snabb leverans i stan 👏
Citera
2021-04-11, 20:19
Avslutad
Det är dags att första gången köpa stock och förvara i kylen. Har räknat ut att jag snusar 4 dosor per månad. Då jag ej gillar sociala möten med främlingar så tänker jag att jag vill ha det som räcker längst.

Bör jag köpa från hemsida eller i butik? (Räkna bort sociala grejen, det har inte med denna fråga att göra)

10-pack är väl det smartaste då? Med tanke på att det finns ett utgångsdatum ju.
Citera
2021-04-11, 21:42
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Det är dags att första gången köpa stock och förvara i kylen. Har räknat ut att jag snusar 4 dosor per månad. Då jag ej gillar sociala möten med främlingar så tänker jag att jag vill ha det som räcker längst.

Bör jag köpa från hemsida eller i butik? (Räkna bort sociala grejen, det har inte med denna fråga att göra)

10-pack är väl det smartaste då? Med tanke på att det finns ett utgångsdatum ju.

Ok smart val du ska absolut köpa stock men köp av sort du gillar tänk på att det är olika vikt och antal prillor i dosorna

Blir billigare med stock tex 270 styckedosa 31 kronor

Snusets hållbarhet varierar och blir endast torrt om det blir gammalt ca 6 månader

Beror på om du vill testa en ny sort som troligen ej finns i butik då är det nätet ifrån snusbolaget kan du få det i din postlåda inom 1-3 vardagar
Citera
2021-04-11, 21:46
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna

Stoppa in i frysen istället. Håller ett år 👌🏿
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in