2018-06-07, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POHE74
Besöket hos psykologen blev inte lätt, känns som det INTE hick min väg där...

Vet du när du väntas få besked angående om du klara steg 3 ?
Citera
2018-06-07, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariinel
Vet du när du väntas få besked angående om du klara steg 3 ?
Hon sa 2-3 veckor och det var två veckor igår men jag räknar inte med att det gick vägen
Citera
2018-06-07, 09:51
Medlem
Citat:
Hon sa 2-3 veckor och det var två veckor igår men jag räknar inte med att det gick vägen

Håll humöret uppe man skulle ha 130/270 poäng hos psykologen för att bli godkänd . Sedan hur dem räknar vet jag dessvärre inte , men skulle man inte få besked även om man inte blev godkänd ?

Eller är det endast de som gick vidare som får mail ?

När var beräknad kursstart i Sundsvall ?
Citera
2018-06-07, 10:12
Medlem
Citat:
Håll humöret uppe man skulle ha 130/270 poäng hos psykologen för att bli godkänd . Sedan hur dem räknar vet jag dessvärre inte , men skulle man inte få besked även om man inte blev godkänd ?

Eller är det endast de som gick vidare som får mail ?

När var beräknad kursstart i Sundsvall ?
Håller tummar och tår! Tyckte det var konstigt att de bara frågade arbetsrelaterade frågor, jag skulle inte ge något svar som hade med mitt privatliv att göra endast arbetsrelaterat och typ föreningsliv.

Nä, glömde faktiskt fråga om man fick något svar även om man inte lyckades gå vidare..

Tror det var sista veckan i oktober.
Citera
2018-06-07, 10:14
Medlem
Citat:
Håller tummar och tår! Tyckte det var konstigt att de bara frågade arbetsrelaterade frågor, jag skulle inte ge något svar som hade med mitt privatliv att göra endast arbetsrelaterat och typ föreningsliv.

Nä, glömde faktiskt fråga om man fick något svar även om man inte lyckades gå vidare..

Tror det var sista veckan i oktober.
Jag som jobbat i över 20 år inom vården tyckte det var svårt att relatera till en del av dessa frågor.
Citera
2018-06-07, 10:20
Medlem
Citat:
Jag som jobbat i över 20 år inom vården tyckte det var svårt att relatera till en del av dessa frågor.
Håller tummarna . Du får återkomma med besked om hur det gick . Själv kändes samtalet bra , man kunde referera till många situationer under nuvarande arbete och även inom föreningsliv ,men som sagt man vet man inte hur dem bedömer . Sedan är det protrain som tar de slutgiltiga beslutet vilka som blir erbjudna plats
Citera
2018-06-11, 17:02
Medlem
Zåååådärja, godkänd på steg 3. Bara å vänta på om man blir antagen direkt eller som reserv.
Citera
2018-06-11, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPKNUG
Zåååådärja, godkänd på steg 3. Bara å vänta på om man blir antagen direkt eller som reserv.

Stort grattis

Vilken ort sökte du på ?
Citera
2018-06-11, 17:30
Medlem
Citat:
Stort grattis

Vilken ort sökte du på ?

Tack! Stockholm sökte jag till.
Citera
2018-06-11, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrgrip86
Vad ställde psykologen för frågor?

Citat:
Håller tummarna . Du får återkomma med besked om hur det gick . Själv kändes samtalet bra , man kunde referera till många situationer under nuvarande arbete och även inom föreningsliv ,men som sagt man vet man inte hur dem bedömer . Sedan är det protrain som tar de slutgiltiga beslutet vilka som blir erbjudna plats
Psykologtestet/steg 3 gick vägen! Nu är det bara att hålla tummarna att man kommer vidare 🤗
Citera
2018-06-11, 19:28
Medlem
Också vidare på steg 3, underbart!

Nu ska man svettas några veckor till.
Citera
2018-06-11, 21:51
Medlem
Citat:
Psykologtestet/steg 3 gick vägen! Nu är det bara att hålla tummarna att man kommer vidare 🤗

det gick bra ser du , hoppas det går hela vägen nu . Hur många tror du klarade steg 3 ?

Pratar vi 20-30 reserver eller mer ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in