2018-06-11, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elli09
69 Är skrivet för hand? Det har alltså stått något annat datum innan.Om du granskar dokumentet så ser du tydligt att det har skrivits förhand på vissa delar.
Oet är inte Maskinskrivet. Du kan se att det inte är en rund cirkel. Jag har inte det förfalskade testamentet här men vet att det var flera missar. Det Var något med Br****n också. Förstora och granska föreslår jag.

Det dokument du hävdar är förfalskat är maskinskrivet, förutom underskrifterna?
Citera
2018-06-11, 12:25
Medlem
Vad är det för djupa konflikter mellan släkterna som leder till att de anklagar varandra för att ljuga? Hur var relationen till föräldrarna egentligen? Det är rätt sjukt att gå in och aktivt testamentera hus och annat till syskon och inte låta det vara om man är strängt upptagen med att må dåligt.
Citera
2018-06-11, 12:25
Bannlyst
Citat:
Snälla du. Du missförstår mig fel. Det är din redigerade kopia som granskas.Sanningen är ju den att det inte fanns något speciellt testamente från 180130 som du försöker lura i folk på forumet. Och du är heller ingen släkting till någon av dem.

- Jag vet inte vad du är ute efter?-
- Trsamentet är skrivit så-
- Exakt så-
- vet du ? Hämta det själv så kan du kanske lägga ut det här-
- säker du får sama som den jag fått det av-
- jag lurar ingen du försöker göra -

- Jo min vän det är jag -
Citera
2018-06-11, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Pratar ni om att Oskar misstänks för att ha mördat sina egna barn? Hur går tankarna kring att han verkar ha varit två personer, en i det offentliga, en privat? Det sägs ju att vi har tre ansikten, ett privat, ett offentligt och ett helt och hållet för oss själva. Den Oskar ni fick se kunde gå hem och mörda sina barn, han dog väl inte tragiskt då? Han tog livet av sig själv för att slippa stå till svars för att han mördat sina barn eller förklara för släkten vad han gjort. Han har ju skadat sina anhöriga något enormt, eller?

Hur vet du det ? Än har inte kommit ut med något offentligt hur detta ligger till.
Så småningom får ni mer svar.
Citera
2018-06-11, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tey44
Du skrev tidigare att Oskar inte betraktas som en kallblodig mördare av sina kollegor. Jag undrar verkligen hur de tänker och vilken information de har om vad som hänt. Är det inte begripligt att väldigt många, utöver kollegorna och eventuellt du och familjerna?, anser att föräldrar som mördar sina barn är kallblodiga mördare?????

Jag instämmer med dig. Det är ju helt sjukt! Kan inte tro att de har mer information än andra. Aldrig att polisen skulle ha sagt till dem att Os fru tagit livet av honom. Hur kan det vara en tragisk död ens? Det är en feg död. Det är inte direkt änglalikt att mörda sina barn. De måste vara djupt och svårt manipulerade. O var säkert en narcissistisk manipulatör av rang. Han manipulerade skolan, sin hustru, sin släkt och slutligen förstörde han sina barn. Så kan man också tänka om man läser något sådant. Har dessa akademiker inget folkvett alls?
Citera
2018-06-11, 12:30
Medlem
Citat:
Hur vet du det ? Än har inte kommit ut med något offentligt hur detta ligger till.
Så småningom får ni mer svar.

Då tolkar jag dig som att mamman tog livet av sig och sina barn alternativt att tjejerna dog för egen hand och O tar som ett resultat av detta livet av sig själv. Först då kan det betecknas som EN tragisk död. Det gör inget om du skriver hur det var nu.
Citera
2018-06-11, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Vad är det för djupa konflikter mellan släkterna som leder till att de anklagar varandra för att ljuga? Hur var relationen till föräldrarna egentligen? Det är rätt sjukt att gå in och aktivt testamentera hus och annat till syskon och inte låta det vara om man är strängt upptagen med att må dåligt.

Försök tänk efter lite ... Vem tror du har ändrat och klippt i testamentet ?
Kanske var det skrivit 2017 och ska inte förknippas med händelsen och kanske så var det bara Hs testamente?
Bjärred är varken Hs eller Os handstil!
Citera
2018-06-11, 12:32
Bannlyst
- är det inte någon här som kan kontakta -
- skatteverket-?
- så får du ni samma uppgifter och testament-
- inte lönt jag gör det för elli skriver jag ljuger-

- själv set alla papper med egna ögon i Göteborg -
Citera
2018-06-11, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen
- är det inte någon här som kan kontakta -
- skatteverket-?
- så får du ni samma uppgifter och testament-
- inte lönt jag gör det för elli skriver jag ljuger-

- själv set alla papper med egna ögon i Göteborg -

Vem mördade vem och varför? Varför hölls flickorna hemma från skolan? Vad visste släkten?
Citera
2018-06-11, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
L.H är född 26 november 1969
Styrelsebefattningar har inget med ägandet av aktiebolag att göra. Det är aktieägarna som äger bolaget och dessa behöver inte ens sitta i styrelsen.

Riktigt.

OCH

Hanna var styrelsesuppleant innan LH.

Bolagsändringen har troligtvis bara med insynsregler att göra. Handel med värdepapper och Hanna som jobbade mot stora företag.
Citera
2018-06-11, 12:43
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tey44
Du skrev tidigare att Oskar inte betraktas som en kallblodig mördare av sina kollegor. Jag undrar verkligen hur de tänker och vilken information de har om vad som hänt. Är det inte begripligt att väldigt många, utöver kollegorna och eventuellt du och familjerna?, anser att föräldrar som mördar sina barn är kallblodiga mördare?????

Jag försvarar inte att de mördade sina barn men de som kände O och H har säkert sett andra, positiva sidor. Dom kanske även har en annan bakgrundsbild än vi här. Även Rockkungen beskriver ju H i positiva termer. Jag tycker inte det är konstigt att anhöriga och andra nära har sett andra egenskaper än 2 mördare.
Citera
2018-06-11, 12:44
Medlem
Citat:
Försök tänk efter lite ... Vem tror du har ändrat och klippt i testamentet ?
Kanske var det skrivit 2017 och ska inte förknippas med händelsen och kanske så var det bara Hs testamente?
Bjärred är varken Hs eller Os handstil!

Varför skulle H testamentera rättigheter till Os bok och Os företag? Det förstår jag inte.

Tror att skrivfelet 2017, som ändrades till 2018, är det klassiska som inträffar några gånger in på ett nytt år. Inget konstigt alls, i det stora hela, men tyder på att den som skrev, hade bråttom.
Senast redigerad av rappytt 2018-06-11 kl. 12:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in