2018-06-11, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det står 691124. Vilket datum var LH född?
Datumen stämmer men 69 är ditskrivet för hand i sista raden där det står i lika delar, vilket mkt annat är också. Mervärderskatt v har varit ett Y innan prickarna över ä et är ditfyllt för hand. Os Syster L Os**r stavats med T istället för R el om redigeraren har glömt ändra.Studera också frånfälle där har redigeraren haft svårt att få till det
Likaså han äger med dessa räftigheter med f istället föt t m.m.
Förvånar mig att ingen har granskat det med kritiska ögon. Nu är det i vart fall på granskning.
Om du tittar på Oet under OS underskrift så är inte cirkeln sluten och ej heller rund.
Senast redigerad av Elli09 2018-06-11 kl. 09:44.
Citera
2018-06-11, 09:40
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountMyshkin
Jag har kommit fram till att jag tror nog på mänskligheten i alla fall:

Jag tror att H insåg vad hon nästan övertalats till. Kämpade emot som f-n, glas for omkring i köket innan hon fick en kniv i sig eller blev strypt.
Flickorna hoppas jag hade mycket sömnmedel i sig innan de sedan också dödades.

Att en människa begår ett brott är lättare att ta till sig än om två gör det.

Om H skulle ha fått en kniv i sej eller blivit strypt så tror jag inte att polisen hade gått ut med att det var ett gemensamt beslut. Om hon hade kämpat emot så borde hon ha avvärjningsskador och avskrap från O skulle finnas vid hennes naglar.
Citera
2018-06-11, 09:47
Medlem
Citat:
Varför ringa? Testamentet är offentlig handling. O:s syster har, precis som det står i testamentet, övertagit O:s bolag redan också. Naturligtvis har polisen varit väldigt intresserade av detta testamente och förhört paret Hansson om det och t.ex varför det är ändrat från 17 till 18 som jag tror har en naturlig förklaring.

Har jämfört O:s underskrift med tidigare och de ser lika ut.
Vad är det du inte förstår? Testamentet är falskt. Li** H H Var tidigare delägare så det är inget konstigt att hon nu står på Bolaget ensam.
Citera
2018-06-11, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elli09
Vad är det du inte förstår? Testamentet är falskt. Li** H H Var tidigare delägare så det är inget konstigt att hon nu står på Bolaget ensam.

Absolut konstigt om hon inte ärvt bolaget. OH var ensam ägare. LH var inte med i styrelsen. Hon var suppleant. Ett formkrav för aktiebolag med ingen annan i styrelsen än ägaren.
Citera
2018-06-11, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kindness
Här på fb är det väl det vi gör - beskriver vad vi har uppfattat, gör våra egna analyser och drar våra egna slutsatser?[/QUOTE]

Och snickrar ihop sina egna testamente. Är allt tillåtet på flashback? Finns det inga gränser för vad som är tillåtet ? Shame on you Rockkungen
Jag ber er andra att granska denna "brasklapp" som någon uttryckt sig.
Bara för att nämna något L H personnummer 69 ej maskinskrivet..O et i OH underskrift granska noga. Finns mer att tyda i detta dokument som tydligt visar att det är falskt.

Och om detta Testamente vore real så skulle det inte vara giltligt öht.

Jag hyser inga tvivel om att testamentet är äkta. När det finns ett testamente ska det bifogas bouppteckningen. När bouppteckningen är registrerad så är den offentlig handling, inklusive det bifogade testamentet.

Rockkungen kan ha fått tillgång till testamentet antingen genom att han/hon har begärt ut det från skattemyndigheten eller verkligen är en släkting och den vägen har fått en kopia av testamentet och kopia på OHs pappas accept.

Det är faktiskt slarvfelen i dokumentet som bevisar dess äkthet, enligt min bedömning. En förfalskare skulle i stället ha förvissat sig om att alla bokstäver och siffror var korrekta. Också detta enligt min egen erfarenhet och "magkänsla". Till detta kommer att kopians äkthet vid något tillfälle har bevittnats av personer vilkas identitet går att kontrollera.

Det som upptar mina tankar är i stället det som också andra postare ger uttryck för. Testamentet undertecknades den 3 januari. Den 5 januari sågs OH och en av döttrarna. Testamentet visar att mordet på flickorna var planerat. Under minst två dagar har åtminstone en av döttrarna levt med en eller två föräldrar som haft mord i sinnet. Om HB och systern redan var döda är okänt. Alla ord som kan användas för att beskriva situationen som flickan/flickorna befann sig i har redan använts gång på gång.
Senast redigerad av Clarabesched 2018-06-11 kl. 09:59.
Citera
2018-06-11, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Om H skulle ha fått en kniv i sej eller blivit strypt så tror jag inte att polisen hade gått ut med att det var ett gemensamt beslut. Om hon hade kämpat emot så borde hon ha avvärjningsskador och avskrap från O skulle finnas vid hennes naglar.

Håller med. Sen är det Scheele som påstår att H fått ”hjälp”. Någon fler i tråden påstod samma sak men efter PM.
Sedan också att obduktionen inte kunde fastställa hur en eller flera dött. Hängning torde inte vara några problem. Kropparna måste ha legat mer än några dagar. Sömnmedel kan de ändå konstatera men sen fick polisen tillbaka uppdraget från rättsmedicin och måste mha den tekniska undersökningen fastställa det. Därför tycker jag det finns så många oklarheter om hur alla bragts om livet.
Citera
2018-06-11, 10:01
Medlem
Citat:
Datumen stämmer men 69 är ditskrivet för hand i sista raden där det står i lika delar, vilket mkt annat är också. Mervärderskatt v har varit ett Y innan prickarna över ä et är ditfyllt för hand. Os Syster L Os**r stavats med T istället för R el om redigeraren har glömt ändra.Studera också frånfälle där har redigeraren haft svårt att få till det
Likaså han äger med dessa räftigheter med f istället föt t m.m.
Förvånar mig att ingen har granskat det med kritiska ögon. Nu är det i vart fall på granskning.
Om du tittar på Oet under OS underskrift så är inte cirkeln sluten och ej heller rund.
L.H är född 26 november 1969
Styrelsebefattningar har inget med ägandet av aktiebolag att göra. Det är aktieägarna som äger bolaget och dessa behöver inte ens sitta i styrelsen.
Citera
2018-06-11, 10:49
Bannlyst
Citat:

- Nu får du ge dej testamentet är inte falskt-
- vad vill du komma med?-
Citera
2018-06-11, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clarabesched
Jag hyser inga tvivel om att testamentet är äkta. När det finns ett testamente ska det bifogas bouppteckningen. När bouppteckningen är registrerad så är den offentlig handling, inklusive det bifogade testamentet.

Rockkungen kan ha fått tillgång till testamentet antingen genom att han/hon har begärt ut det från skattemyndigheten eller verkligen är en släkting och den vägen har fått en kopia av testamentet och kopia på OHs pappas accept.

Det är faktiskt slarvfelen i dokumentet som bevisar dess äkthet, enligt min bedömning. En förfalskare skulle i stället ha förvissat sig om att alla bokstäver och siffror var korrekta. Också detta enligt min egen erfarenhet och "magkänsla". Till detta kommer att kopians äkthet vid något tillfälle har bevittnats av personer vilkas identitet går att kontrollera.

Det som upptar mina tankar är i stället det som också andra postare ger uttryck för. Testamentet undertecknades den 3 januari. Den 5 januari sågs OH och en av döttrarna. Testamentet visar att mordet på flickorna var planerat. Under minst två dagar har åtminstone en av döttrarna levt med en eller två föräldrar som haft mord i sinnet. Om HB och systern redan var döda är okänt. Alla ord som kan användas för att beskriva situationen som flickan/flickorna befann sig i har redan använts gång på gång.

https://minfil.com/p8m8P2e8bb/5E2A58D8-2ED2-4E16-A0A9-F7C079EF8B75.png

https://minfil.com/Afm0P8e0b1/39DC5262-ED49-43E5-923A-3C48A873774F.png

- innan det blev offentligt tala ja om det-
Senast redigerad av Rockkungen 2018-06-11 kl. 11:23.
Citera
2018-06-11, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen

Då kan vi nog konstatera att testamentet med sina fel och brister är i allra högsta grad äkta. Tack för informationen!
Det dokumentet innehöll mycket information.
Senast redigerad av N.Armstark 2018-06-11 kl. 11:13.
Citera
2018-06-11, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen

Tack så mycket Rockkungen!
Jag är också övertygad om att testamentet är äkta.
Citera
2018-06-11, 11:26
Bannlyst
Citat:
Varför ringa? Testamentet är offentlig handling. O:s syster har, precis som det står i testamentet, övertagit O:s bolag redan också. Naturligtvis har polisen varit väldigt intresserade av detta testamente och förhört paret Hansson om det och t.ex varför det är ändrat från 17 till 18 som jag tror har en naturlig förklaring.

Har jämfört O:s underskrift med tidigare och de ser lika ut.

- Lisa har ärvt Oskars bolag-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in