2018-06-11, 00:34
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Det var bara någon som spekulerade att JG gömde dem i sin sommarstuga, och försökt stoppa denna trådsanning. Det är inte ens säkert att JG har sommarstuga.

Innan JG gjorde sin Facebook privat
så hade han foton på hur han höll på att
renovera en stuga.
Senast redigerad av gloriouslife 2018-06-11 kl. 00:43.
Citera
2018-06-11, 00:35
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarljum
Det snackas en hel del på stan i Örebro just nu. Många verkar ha/har haft någon mer eller mindre avlägsen koppling till LW, SD eller HD. Jag och SD (och även HD) har gemensamma vänner men känner inte varandra. Mitt barn har en koppling till LWs ena barn visade det sig.
Ingen som jag har träffat på och där mordet tagits upp tror att SD är oskyldig. Ingen. Just saying.

Nä. Det är liksom för mycket. Han är för insyltad. Det behövs nog en hel del tid att bygga upp så starka känslor som krävs för ett sådant mord — om mördaren nu inte är förbipasserande vettvilling.

Det är inget som den genomsnittlige nye kavaljeren sätter i verket. I så fall någon annan som hon brukat en längre period ungefär som vi uppfattar att hon gjort med SD.
Citera
2018-06-11, 00:37
Medlem
Enorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MistressAdelharde
Kan också varit så att hennes "mörkrädsla" kan ha varit ett gilligt skäl till att hon och SD var ute och rände tillsammans på nätterna
klockrent!
Citera
2018-06-11, 00:41
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Det snackas en hel del på stan i Örebro just nu. Många verkar ha/har haft någon mer eller mindre avlägsen koppling till LW, SD eller HD. Jag och SD (och även HD) har gemensamma vänner men känner inte varandra. Mitt barn har en koppling till LWs ena barn visade det sig.
Ingen som jag har träffat på och där mordet tagits upp tror att SD är oskyldig. Ingen. Just saying.

De som försvarar honom här i tråden
har ju också minskat betydligt.

Det är väl bara HD och JG som fortfarande tror
att han är oskyldig?
Och om han skulle vara skyldig
så var det inte hans fel
utan det var LW som
"provocerade" honom.

Och han "förtjänar" att få vara med
sin familj tills han häktas igen.
Citera
2018-06-11, 00:43
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enorm
klockrent!

Missade jag ngt där...?
Citera
2018-06-11, 01:07
Medlem
Citat:
Tack för informationen.
Inte bara vi på flashback som misstänker SD då för mordet på LW.
Citera
2018-06-11, 01:17
Medlem
gloriouslifes avatar
Jag är rädd för vad SD kan göra
när han inser att loppet är kört.
Han kanske väljer att skada sig själv
och ta med sig familjen?
Det vore inte första gången något
sådant händer i så fall.
Jag hoppas verkligen att HD tar barnen och
drar så långt bort som möjligt
från SD.
Citera
2018-06-11, 01:32
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
De som försvarar honom här i tråden
har ju också minskat betydligt.
Det kanske inte är så lätt att försvara honom när man inte vet vad åklagarens misstankar grundar sig på?
Citera
2018-06-11, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Det kanske inte är så lätt att försvara honom när man inte vet vad åklagarens misstankar grundar sig på?

Det visste man inte tidigare heller.
Citera
2018-06-11, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Vem försöker de nå fram till i det fallet, undrar man? Herrejesus.

Jag bor utanför Örebro och de jag talar med känner inte igen de här personerna i den här såpaoperan i #lödder
Och en fd pastor springer ute på nätter med en gift man och skyltar med det med alla bilder ehhh,,,,,
Citera
2018-06-11, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Jag är rädd för vad SD kan göra
när han inser att loppet är kört.
Han kanske väljer att skada sig själv
och ta med sig familjen?
Det vore inte första gången något
sådant händer i så fall.
Jag hoppas verkligen att HD tar barnen och
drar så långt bort som möjligt
från SD.

Ja, framförallt HD borde se om sig och barnen.
Att han skulle skada sig själv, tror jag inte på.
Citera
2018-06-11, 02:07
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
HD kanske inte brydde sig om det om hon var deprimerad. Kanske var bekvämare han rände ute som en marskatt än att höra sextjat halva natten? Om SD lättat sitt hjärta inför LW att han inte fick till det hemma kanske det fanns en dubbel bevekelsegrund. Om nu deras förhållande varit kortvarigt trots annat mer vänskapligt umgänge över längre tid kanske det fanns någon ide om att göra HD svartsjuk så hon skulle uppmärksamma SD mer.

Om du visste hur rätt du har. Jag har hört många gifta kvinnor som bara "ställer upp" i sängen. Har hört dom säga : "Jag skiter i om han springer med andra,bara han ger fan i mej". Så kan en slutkörd småbarnsmamma tänka. Men om mannen gör det så blir det kanske inte så roligt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in